gek hè...en toch doe je het!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door petty, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    hebben jullie dat nou ook?

    jullie besluiten te stoppen met de pil...je neemt je voor om er niet teveel mee bezig te zijn...en gewoon maar zien..wat komt, dat komt.... :)

    maar het "rare" is....toch ben ik er iedere maand mee bezig hahaha :-k
    toch steeds weer effe kijken op het forum...toch proberen om de dag te seksen... :oops: , goh wat voel ik nu..?...zou ik nu dan zwanger zijn...?toch best heel erg teleurgesteld als je ongesteld wordt..ik fantaseer zelfs al over hoe ik de babykamer zou willen! :oops: :( :rolleyes:


    :) vertel!
     
  2. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    ha ha herkenbaar! Heb mezelf er al op betrapt dat ik naar geboortekaartjes zat te kijken! t is gewoon verslafend... :D
     
  3. H25

    H25 Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Ja dat heb ik nou ook.
    Mijn ventje en ik zijn gestopt zo van wat komt dat komt maar je bent er wel degelijk mee bezig. Ik door middel van dit forum en mijn ventje is echt aan het kijken naar maxicosies en kinderwagens. Nu ik vier dagen overtijd ben begint het bij ons alletwee te kriebelen en hopen we echt dat het raak zal zijn.
    Mijn ventje moet elke toiletbezoek weten of ik al ongi ben. Zo schattig!

    Liefs
     
  4. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Ik heb dat ook heel erg. In het begin al hoor. Kijken naar babykamers, positiemode en alles. Om de dag klussen. Beentjes in de lucht. haha

    Nu wij in de MMM zitten is het klussen wat minder geworden. Je wacht nu teveel af of het ziekenhuis iets leuks vertelt en dat je eindelijk een eitje hebt. Dat kijken naar babykamers heb ik wel nog steeds. Het is wel leuk om er over te dagdromen toch?
     
  5. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    haha erg leuk om te lezen dit...

    die van de geboortekaartjes en babykamers kijken...moet ik ook toegeven... :oops: hahahaha....
     
  6. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Jaaaa, heel erg herkenbaar! Al voordat wij besloten om definitief te stoppen met de pil, was ik al aan het surfen voo kamers, kaartjes etc :oops:
    Hoezo er vroeg mee bezig zijn! Ook is dit forum erg verslavend!
    Heel gezellie hier op dit forum, maar ben er wel veel meer mee bezig nu.
    Daardoor gaat de tijd ook langzamer voorbij...maar ja die gezelligheid hier vind ik toch wel erg leuk :D .
    Gisteren was ik bij mijn ouders op visite. Mijn zus was er ook met de kleine. Normaal gesproken blijf ik lang hangen om lekker met de kleine te spelen. Nu wist ik niet hoe snel ik weer naar huis moest gaan om te kijken of er weer nieuwe berichten op dit forum waren.....uuuhh :confused: echt erg!
     
  7. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    whahahaha ja dat heb ik dus ook! hahahaahaa en een vriendin van me zei gister nog, nou ik keek juist express niet op zulke forums anders wordt je gek! dat moet je niet doen hoor! ( en ik kon alleen maar bij mezefl denken...meid, hoe deed jij dat? hahahaha)
     
  8. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    heb ik ook hoor, moet me soms echt bedwingen om niet weer even te gaan kijken hier. Is ook zo fijn om te lezen dat anderen ook hebben waar jij last van hebt, lucht toch op vind ik
     
  9. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ooh gelukkig ben ik in iedergeval niet de enigste :D !
    Ja erg he! Ik heb nu dus met mezelf afgesproken dat ik om 11.00 uur iets anders ga doen, in de tuin werken of poetsen....als dat lukt...
    Eind van de dag voel ik me wel een schuldig, dan heb ik niks in huis enzo gedaan!
    Gisteren was ik 4 uur (!) achter dit forum..... :oops:
    En dit is mijn laatste week vakantie........mmmm. Dan wil ik toch ook andere dingen hebben gedaan. We zijn niet alleen zelf aan het klussen maar ook het huis en tuin haha ;)
     
  10. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    ik ken het ook. Vooral het forum is erg verslavend.
    Ik heb al wel vluchtig gekeken naar kamers en wagens, maar meer om te kijken wat het ongeveer kost. Even op marktplaats gekeken om te kijken wat daar allemaal op staat.
    Kaartjes ben ik totaal niet mee bezig, kleertjes, positiemode ook niet.

    Tot aan mijn eisprong kan ik alles nuchter zien. De laatste week voor mijn menstruatie is een HEL! Ik ga dan malen, zou het wel/niet? Wat voel ik allemaal? Om gek van te worden!

    Wij klussen ook niet om de dag, ik moet eerlijk bekennen dat het nou ook weer bijna een week geleden is :( benen in de lucht doe ik nooit.
    Ik heb wel het boek Zwanger worden gekocht en gelezen om te kijken of je ook dingen kan doen om je lichaam een handje te helpen.
    Ik probeer er wel iets meer afstand van te nemen, want ik merkde dat het op een gegeven moment overheersend werd en dat ik er teveel mee bezig was! Maar dit valt toch best wel tegen moet ik eerlijk zeggen. :rolleyes:
     
  11. barbeestenboel

    barbeestenboel Actief lid

    20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Haha, de baby kan komen hoor! Weet al ongeveer wat voor baby kamer ik wil, zit me te verheugen op zwangerschaps kleren, leuk zo'n buikband, weet al welke draagdoek ik wil, hoe ik het mijn ouders ga vertellen als ik een positieve test heb, hoeveel Kinderdag verblijf kost (maar waarschijnlijk stop ik met werken) en ik lees me rot op dit forum. Nu alleen nog zwanger worden.....Ik er veel mee bezig? welneee....
    bar
     
  12. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hahaha :D die Bar!
    Tja........volgens mij zijn we er allemaal helemaal klaar voor zo te lezen!
    Nu nog "eventjes" zwanger worden..... ;)
    "eitje", toch? Haha :D
     
  13. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ach meid je hebt mijn gevoelens al verwoord. Elke keer zeg ik nee ik ga niet op het forum nee ik ga er niet aan denken. En als het lukt dan lukt het maar en als het niet lukt lukt het niet. Ik ga er gewoon NIET aan denken. Maar nee kijk maar ik zit de hele dag op dit forum. EN dus ook de hele dag aan een beebje te denken :cry:
     
  14. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Hahaha nou dit is fijn om te lezen :D
    Ik had me dus ook echt voorgenomen er niet zoveel mee bezig te zijn, niet op elk raar dingetje in mijn lijf te letten en gewoon af te wachten met in mijn achterhoofd dat het best wel even kan duren voor het lukt......
    Maar betrap mezelf erop dat ik er veel meer mee bezig ben als ik vantevoren had gedacht

    Ik weet precies wat kdv kost, welke kinderwagens goed lijken, heb zelfs al kinderkleertjes gezien die ik wil kopen, namen lijstje is zo goed als klaar....
    hihi gaatt goed zo, nu idd nog even zwanger raken :)
     
  15. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Hahaha ja en dan zeggen ze "probeer er vooral niet te veel mee bezig te zijn". Yeah right..... Nou ik zou nu ook al in zo'n baby megastore rond kunnen lopen hoor. Lekker rondstruinen.
    Vriendin van me heeft op marktplaats een kinderwagen gekocht (super mooi, als nieuw) dus zit daar af en toe ook op te kijken. Echt erg :)

    Van mij mag de baby inderdaad komen hoor!
     
  16. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    idd, de woorden "probeer er niet teveel mee bezig te zijn" ...tja daar kan ik niet zoveel mee :)

    Maar ach t is ook allemaal niet zo erg om er mee bezig te zijn, toch?
    Zolang je gewoon positief blijft en t leuk blijft om er mee bezig te zijn

    en natuurlijk mag je wel ff teleurgesteld zijn bij een negatieve test of ongi....dat is ook vrij logisch 8)
     
  17. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    haha ja ik ken het ook, wij hebben een nieuw huis gebouwd en ik heb een vriendin van mij al een ontwerp laten maken voor de muurschildering voordat t klaar was.... en dus ook nog niet zwanger:( maar t houdt je bezig de ene keer meer dan de andere keer, maar wel altijd zeg maar %)
    En ik moet zeggen ik vind t geweldig en heerlijk om op dit forum van alles te lezen, (zet je t even van af;)
     
  18. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Betrapt hihihhihi.
    Ik zit al in ronde 17 (of anders gezegd ronde 8 na laatste MK)...en al denk ik dat ik er na zo'n tijd steeds minder mee bezig ben. Betrap ik me er idd wel weer op dat ik toch naar babyspulletjes e.d. kijk. En het forum natuurlijk erg verslavend.
    Om de dag klussen heb ik opgegeven, alleen rond mijn vruchtbare periode (en die neem ik ruim gezien mijn wisselende cyclus). Maar ja dit jaar weinig geluk gehad...hopen we de laatste 5 mnd van het jaar meer geluk hebben.
     
  19. Linda1980

    Linda1980 Fanatiek lid

    30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Dit is precies wat ik wilde vertellen ;)
     
  20. woezeltje

    woezeltje Fanatiek lid

    2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    logisch hoor dat je er mee bezig bent.
    denk dat heel veel meiden dit hebben.
    het is veels te moeilijk om er niet mee bezig te zijn :D
    succes
     

Deel Deze Pagina