Het lijkt of ik op de laatste een heel licht streepje zie... Maar ik ben nog voorzichtig... Waarom geen cb die gewoon letterlijk zegt zwanger of niet zwanger zit je ook niet met het gehannes van wel of geen streepje
Meen wel iets te zien, maar is het streepje ook even breed? Ik zou toch een andere doen, bijvoorbeeld de CB met wekenindicator. Persoonlijk vind ik die plustesten rottesten, omdat ze lastig af te lezen zijn bij lichte streepjes.
Ik lijk ook wel wat te zien, je zou even wat water op de plek kunnen doen waar je normaal de urine in moet doen, als de streep dan blijft staan dan is het iig geen indroger. Waar zit je nu in je cyclus? Wellicht ook even een andere test zoals kruidvat 2v5 of wekenindicator die zijn naar mijn mening beter. Hopelijk lopen de restjes op!
Ik hoop het wel! Maar jeetje zeg.....kijkt de gyn. niet eerst of je zwanger bent voordat je een provera kuur krijgt? Want volgens mij is dit niet goed voor het innestelen.......
Ik heb het van mijn huisarts gekregen en die heeft niks gevraagd. Ik weet ook niet waar ik on mijn cyclus zit ik heb na lang aandringen doorverwijzing naar gyn gehad maar ik kan pas over 20 sagen terecht