Hey Dames, Ik heb maar een topic gestart voor de dames die bijna hun IUI krijgen en volle vertrouwen zullen hebben voor 2010! Denk je dat 2010 ons jaar word sluit je gauw aan! Ik heb in ieder geval een positief gevoel over Voor ons even een duwtje in de rug! Moed houden om moed te houden moet je het Onzekere in de arm sluiten in de hoop dat het Zeker wordt om moed te houden moet je het Wantrouwen laten dansen met Vertrouwen in de hoop dat ze samen een paar vormen om moed te houden moet je geloven in de Fantasie in jouw gedachten en spinsels in de hoop dat Fantasie werkelijkheid wordt Moed houden, wordt beloond door de wil
hey sjan ik ga deze maand voor mijn derde IUI maandag krijg ik mijn eerste folikelmeting weer. er is al een topic voor iui meisjes (bij vruchtbaarheids behandelingen) maar die kan ik niet bijhouden zo druk. heel veel succes deze maand liefs puck
Hey Puck, Idd te druk daarom hier een nieuwe topi gestart! Jij heel veel succes ik hoop dat jij de eerst positieve bericht zal plaatsen hier zou wel een mooi begin zijn
Hey allemaal, na mijn korte pauze ben ik toch terug. Ik heb een kijkoperatie gehad en nu kom maar op met die iui wat waarschijnlijk januari word. Ik krijg puregon. op 8 januari heb ik mijn prikinstructie..... Jongens heb toch weer de volle moed ondanks de slechte kwaliteit zaad...... @ Puck ik zie 3 dagen overtijD? Ik hoop dat je zwanger bent xxx
Hello dames! ik weet eigenlijk niet of ik hier al thuishoor mijn vriend en ik zitten net 2 maanden in het onderzoekstraject. Mijn vriend blijkt luie zwemmers te hebben en loppt nu bij de uroloog om verder uit te zoeken hoe of wat. Ik acht de kans op een spontane zwangerschap niet zo groot meer, hoewel we eerder zwanger zijn geweest (helaas miskraam na 6 weken) Als er verder geen verklaarbare dingen uit die onderzoeken komen, hebben we kans dat we in aanmerking komen voor inseminatie. maar evengoed gaan we er in 2010 voor om op welke manier dan ook zwanger te raken!.