bij mij is het echt gitzwart. ik weet niet of ik nu moet door gaan met slikken van die tabletjes of dat ik de gynaecoloog moet bellen.
Tja ik had de gehele zwangerschap donkere en harde ontlasting, dus ook toen ik de ijzerpillen slikte....
ja door ijzer tabletten kan je ontlasting echt wat moeilijker gaan en ook heel zwart zijn. Ik slik het ook en inderdaad ook zwarte ontlasting
ja dat is het nadeel! Ik ben net ook weer begonnen met ijzer slikken, omdat ik zoooo ontzettend duizelig ben.
Heb ze bij mijn eerste zwangerschap gehad... en ze hielpen niet eens.... ijzer daalde gewoond door.... jah wel de bijwerkingen....die had ik dus wel... Bij tweede zwangerschap floradix... ijzer steeg veel beter en gewoon naar wc kunnen...!!!
aanvulling: Zwarte ontlasting stond (toen) gewoon in de bijsluiter trouwens!!! en vk melde het er ook bij.... dussuhhh is "normaal" hoor...
zwarte ontlasting is inderdaad normaal bij ferro. Volgens mij heeft iedereen dat (misschien de één nét wat zwarter dan de andere... maar toch) ?