Hoi meiden.. Even geleden had ik hem al in het grote nub forum geplaats maar heb maar 1 reactie voor bij zien komen.. Toch zie ik vaak meerdere dames een "gokje" wagen.. Dus ben eigenlijk wel benieuwd, of er op deze manier meer reacties zullen komen.. Ben best wel nieuwsgierig namelijk hihi Bekijk bijlage 199149
ik denk een jongen en ik snap je nieuwsgierigheid haha de dames hier werden ook al gek van mij met mijn foto
verschrikkelijk he die nieuwsgierigheid.. Wil zo graag gericht gaan shoppen enzo.. Hahaha.. Helaas moet ik voor defenitief antwoord nog wachten tot 17 dec. Dan heb ik een pretecho.. Hoop zo dat ze het dan ook daadwerkelijk kunnen zien
Hahaha lol.. Liet de echofoto aan een collega zien Die was jaloers op de nub.. Hahaha.. Eerste wat hij zei is "zo dan!! Die is nu al groot geschapen" Lag helemaal dubbel toen hij dat zei
Oke... Ik heb het gelukje dat ik van moeders een echopakketje gehad heb met 2 echo's zowel in 2,3 als 4d krijg er dan de 17de 1 en ergens in feb. nog 1.. En dan 10 januari gewone 20 weken echo nog.. Kijk wel uit naar die pretecho.. Vond het zelf te duur maar vind het echt super tof dat ik het nu toch kan mee maken.. Alles komt op dvd/cdrom, krijgt er een foto boekje bij.. Klonk in iedergeval erg leuk...
heb je die gewonnen bij moeders voor moeders? erg leuk hoor! heb met de eerste ook 3d echo gehad... zo super om te zien!
ohh hahaha... dat kan natuurlijk ook... wist toevallig dat als je je aanmeldde bij mvm dat je een echobon kon winnen... vandaar
hahaha ja ik zag het idd ook al een aantal keer voorbij komen die banner maar bedoelde dus me eigen moeder ermee :d
het is in ieder geval heel erg leuk om te zien... hoe ver ben je met die echo in febr? ze zeggen dat voor het mooiste 3d-beeld een termijn van 26-27 weken het beste is...
Hahaha, ik neem aan dat je wel ff hebt uitgelegd dat de nub NIET het piemeltje is die word na 14 weken pas ontwikkeld
Dan ben ik ook zo rond 27 weken.. dus dat komt mooi uit.. Had dat namelijk ook al vernomen.. Maar omdat ik er 2 mag laten doen leek dit me wel een leuke verdeling..
Hahaha.. Ja dat had ik wel uitgelegd daarna Als reactie kwam daar ook weer op van "ik dacht ook al.. kan toch niet al zo groot zijn" hahaha lol