hoihoi. Ik heb maandag de 20 weken echo: Prenatale Screening. Ik vind het best een beetje eng en ben er erg zenuwachtig door.... We gaan er naartuurlijk vanuit dat alles goed en gezond is, maar dat weet je natuurlijk nooit. Hierbij komt kijken dat ik bepaalde medicijnen gebruik (waarvan ze niet weten of het schadelijk is voor de baby) die ik niet kan stoppen. Ook heb ik zwangerschapsdiabetes, al zeggen ze dat dat geen slechte invloed heeft op het kindje en gebruik ik hier insuline voor, maar maak me toch wel zorgen Herkend iemand deze gevoelens, het blijft toch altijd wel spannend. Tammetje
Hey meis, Hier verderop bij onderzoeken staat een topic, 20 weken echo, en daar zijn allemaal meiden die in de afgelopen week of in de komende weken de 20 weken echo hebben. Het is idd heel spannend, heb em zelf afgelopen donderdag gehad, en gelukkig was alles goed. Maar het is en blijft toch echt een medische echo, waarbij ze alles goed controleren. Nog een paar daagjes geduld, en dan weet je of het allemaal goed zit (hoop ik natuurlijk wel onwijs voor je). Heb je 'm trouwens 's ochtends of pas later op de dag? Succes met wachten!!
Hoi hoi!!! Ik heb a.s. donderdag de 20 weken echo en ben ook best in spanning. Ik kan niet 100% denken dat alles wel in orde is, zoals iedereen om me heen. We weten het bijna, maar de dagen gaan best sloom!!! Succes met jullie echo en duimse! Groetjes Claire
Ik vond de 20 weken echo ook erg spannend. Zeker omdat wij een verhoogd risico hadden nav de combinatietest, maar alles was gelukkig in orde. Ik zie trouwens staan maandag 1 juni, maar 1 juni valt op dinsdag.
Volgens mij zijn bijna alle meiden wel een beetje zenuwachtig voor deze echo, wat ik heel goed kan begrijpen, ik vond het zelf ook best eng! Ik zal voor jullie duimen hoor meiden, dat alles in orde is!
ik heb morgenochtend ook de echo... om 8.30 uur, dus dat is wel prettig. Ik voel me nog vrij rustig. Bij de combinatietest was er al veel 'goedgekeurd' -daar was de vlos ook erg positief over. Dus daar houd ik me aan vast. Hoewel ik anderzijds weer een beetje bang ben, dat ik té positief ben. Maar oke, onze dochter zorgt er wel voor dat we er niet veel bij stil kunnen staan dus dat scheelt.
ik heb hem ook 1 juni!!! maare 1 juni is op dinsdag trouwens. ben echt zenuwachtig maar vind het wel leuk om die kleine weer te zien
Dames, hoe was jullie echo?? ben erg benieuwd!! Ik heb het a.s. vrijdag om 8 uur een afspraak, ik ben ook zooooo zenuwachtig.