Oke, even een update. Zwangerschapstest gedaan eergisteren en die was negatief. Eergister een ovu gedaan en die was licht! Ik dacht hehe! Gister geen ovu test kunnen doen maar vandaag wel en jaaaaaa hoor hij is weer donker. Schiet mij maar lek!
Misschien een idee om de digi cb's erbij te gebruiken? Die geeft een smiley als positief resultaat dus geen gedoe met streepjes. Ik gebruik ze ook als ik denk dat ik een posi dipstick heb klopt bij mij altijd
Via drogistplein heb je er 20 voor 36 euro. Dus dat valt nog enigszins mee En ik gebruik er maar 1 of 2 per cyclus, dus dan doe je er wel een tijdje mee!
Ja oke in verhouding valt het mee idd. Maar ik heb een onregelmatige cyclus dus dan gebruik ik er vast meer. En vorige maand bevielen deze ovus mij prima, duidelijke positieve test en toen ook duidelijk mijn ei gevoeld. En nu dus dit. Ik wacht het nog even af! Ik word vanzelf wel ongesteld
Hoi Dames! Even een update van mijn kant. Dit zijn dus mijn ovutesten, tot ze op waren helaas Dus hoogstwaarschijnlijk is toch dat ik 3 mei mijn eisprong heb gehad (had toen ook buikpijn) en mijn piek gemist heb. Maar ik heb altijd een LF van 12, dus dan had ik gisteren ongi moeten worden. Ik ben dus niet ongesteld geworden en zou nu dan dus op 13 DPO zitten. (als ik mn ei tenminste 3 mei heb gehad) Vanmorgen even getest, en ja hoor. NEGATIEF. Had een test van de Action. Ik wil vanmiddag een kv ophalen en dan morgenvroeg nog even weer testen als ik niet ongesteld ben geworden. Maar wat denken jullie?? Ik ben zo benieuwd. Zal ik me dan toch vergissen over die 3 mei?
Ik zou toch met de kruidvat testen. Action testen zijn lang niet zo gevoellig. Succes en ik duim voor je!
Oke, dus er is nog een beetje hoop? Als ik niet ongesteld ben morgenvroeg dan test ik met kv. Maar wat denken jullie over mijn rijtje ovus? Zal ik mijn ei toch later dan 3 mei gehad hebben? Dankje voor het duimen nono!
Ik vind ze er eigenlijk allemaal niet positief uitzien ... Ik heb deze zelf ook gebruikt ik vobd ze verschrikkelijk ik kon nooit zien of ie nou positief was.. Ik gebruik ze van test jezelf echt super!!! Heb je nog verder getest ?
Nee er is er ook geen 1 positief zoals ik al noemde. Ik ben eigenlijk wel heel tevreden over deze ovus, vorige maand had ik ook echt een duidelijke knaller, alleen denk ik dat ik deze keer m'n piek gemist heb. Heb geen test meer gekocht bij kv. Ik wacht tot zaterdag of ik ongesteld wordt en anders ga ik dan zondag testen.
Ik ben ongesteld geworden, Deze keer dus een cyclus van 35 dagen. Ik denk wel m'n eisprong 3 mei gehad te hebben maar deze keer dus een lf van 14 ipv 12 wat ik anders altijd heb. Op naar ronde 6, en de 7e maand