Heel onverwachts gebeurd door de pil heen. Eerste test is van donderdag, tweede van gister met een week indicator die heeft ook een heel vaag lijntje bij de 3 staan. En de onderste is van een paar minuten geleden. Denk dus rond de 3 weken te zijn Merk wel al 2 weken rare klachten, maar dacht gewoon grieperig te zijn.
Volgende week ga ik een digitale week indicator test doen, nu nog even testen met de goedkope om er zeker van te zijn dat het kindje blijft plakken
Due digitale gaat je alleen een indicatie vh termijn geven, wat vaak niet klopt. Ik zou gewoon je bij de vk aanmelden en voor over een week of 3-4 een echo inplannen. Dan zal je rond de 7-8 weken zwanger zijn
Dit is mijn eerste en ben ook nog best jong dus heb totaal geen ervaring, maar denk je dat het kindje tot die tijd “blijft plakken”? Want ik dacht dat de kans nu nog heel groot is op een miskraam door hoe vroeg het is, waardoor ik eigenlijk nog best bang ben om het met een dokter te bespreken
T2 is 4 weken zwanger. Je kunt de verloskundige ook mailen misschien is die drempel wat lager voor je. De eerste echo wordt dan ingepland. Je bent voor nu echt zwanger en het is heel fijn om meer te weten over 4 weken lijkt mij. ♡
Je kan het altijd met een dokter bespreken lieve schat! Een dokter zal en mag niet oordelen over je leeftijd. Die zijn er voor jou. Ben overigens wel benieuwd hoe oud je bent, en bij deze wil ik je zeggen dat als je vragen hebt je mij gerust een privébericht mag sturen als jij je daar fijner bij voelt in plaats van het openbaar te delen.
De kans op een miskraam neemt elke dag af. Dus ja, je kan dit heel goed al met de verloskundige bespreken.
Dan is de kans op een miskraam gewoon echt heel klein. In dit stadium 1 op 20 ongeveer. Je bent rond de 4 weken zwanger afgaand op de test. Vk bellen en vooral kinderopvang bellen (die belde ik nog eerder dan de vk ). Het is onverwachts lees ik en je bent jong. Dat is helemaal prima hoor maar kan zeker een rollercoaster aan emoties geven. Praat daar vooral over met de mensen die je lief hebt en/of de verloskundige. Of meer anoniem hier
Ik heb de 25ste mijn eerste echo. Ze denken zelf dat ik rond de 5 heel mss 6 weken ben oo het moment. Is een beetje gokken omdat de bloeding die ik had door de pil heen was gekomen, 2 weken duurde en we dus niet zeker weten hoe of wat. Ervaar wel al een paar dagen krampjes waar ik me best zorgen om maak…
Buikpijn hoort erbij hoor. Hier de eerste weken altijd gruwelijke krampen gehad, niet zoals je leest ‘menstruatiekrampjes’. Ik had dat ook bij mijn goede zwangerschappen. Is gewoon groei van de baarmoeder. Met 5 weken zie je nog geen kindje hè? Je ziet alleen of er een zwangerschap in de baarmoeder zit. Gefeliciteerd
Gefeliciteerd! Ik zou persoonlijk niet zo snel je echo plannen, maar wachten tot je 7 of 8 weken bent. Het blijft een spannende tijd, maar met 5-6 weken is er nog zoveel onzeker, meetfouten zo gemaakt en mogelijk nog geen hart actie. Met 7-8 weken weet je gewoon gelijk een stuk meer. Je bent 20, niet extreem jong (mooie leeftijd) en vaker gaan zwangerschappen goed dan fout. Zou er dus zeker zo instaan Betreft de krampjes: heeeeeeeel normaal. No worries en probeer te genieten. Lastig, maar het wordt steeds makkelijker als je straks de eerste echo's gehad hebt, en je het kindje gaat voelen etc. etc.
Nee klopt tegen de tijd dat ik de echo heb ben ik dus 7/8 weken Gaat mij ook puur om te zien of het op de juiste plek zit en een kloppend hartje heeft, vandaar dat ik er eentje zo vrieg heb aangevraagd