bruine afscheiding,geen ongi.........zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kimvanrooy25, 23 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimvanrooy25

kimvanrooy25 Nieuw lid

23 sep 2007
    3
    0
    0
    verkoopster/nagelstyliste
    blerick
    Hallo allemaal

Ik had vanmorgen ongi moeten worden,maar ben nog steeds niet ongi.
    Wel heb ik af en toe last van een beetje bruine afscheiding,verder heb ik niet het gevoel dat ik ongi ga worden. Wel heb ik af en toe steken in mijn buik en borsten. We zijn sinds mei dit jaar gestopt met de pil.

Hopelijk is het nu raak! :eek:

2. vogue

vogue Lid

21 sep 2007
    93
    0
    0
    België
    Heb je die bruine afscheiding normaalgezien altijd als je ongesteld moet worden? Ik heb dit altijd twee dagen voor echte ongesteldheid en dan weet ik dat het weer mis is. Had dit gisteren en vandaag weer dus ik hoop er niet op. Maar als je dit nog nooit hebt gehad is het misschien wat anders en ik hoop dat het helder bloed uitblijft dan kan je gaan testen en wie weet...

3. kimvanrooy25

kimvanrooy25 Nieuw lid

23 sep 2007
    3
    0
    0
    blerick

Hoi ja ik heb dit altijd,maar ik wordt normaal altijd op zondag ongi en dan heb ik vanaf donderdags altijd last van die bruine afscheiding.

We blijven hopen.

groetjes kim

4. kimvanrooy25

kimvanrooy25 Nieuw lid

23 sep 2007
    3
    0
    0
    blerick

Hoi ja ik heb dit altijd,maar ik wordt normaal altijd op zondag ongi en dan heb ik vanaf donderdags altijd last van die bruine afscheiding.

We blijven hopen.

groetjes kim

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    hey ook ff vraagje hier over bruine afscheiging.

ik heb dat vanmiddag gehad toen ik thuis kwam uit mijn werk. was vandaag 5dagen overtijd. ik heb zelf nooit last van bruine afscheiding voordat ik ongi moet worden.bij mij is t altijs meteen helder rood voor 4 a 5 dagen. zou t kunnen dat t niet doorzet en dat je dan toch zwanger bent?

ik hoor t graag van jullie

liefs susanne

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ beide meiden met vraag over afscheiding:

Bruine afscheiding kan ook oud bloed zijn wat eruit gaat omdat de baarmoeder schoon wordt gemaakt...dussseh als je overtijd bent en niet ongi gewoon ff teste! Dan weet je t zeker....

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

dit had ik nooit, bruine afscheiding voor mijn nod..... maar vorige ronde ineens wel. Ik dacht meteen zou het!? Helaas zette het 2 dagen later alsnog door....

Hoop natuurlijk wel dat het voor jou wel een goed teken is meid! Succes! [-o<

8. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb nu 5 dagen van bruine afscheiding achter de rug en dacht ook dat de oni eraan zat te komen, nu is de afscheiding weg en niets meer te bekennen, ik snap er ook niks van!

Deel Deze Pagina