Ha, Ik ben het spoor even bijster dus hoop dat iemand me kan helpen. Op dinsdag 17 juni heb ik positieve ovu test gehad (smiley van CB dus geen twijfel mogelijk). Mijn LF duurt normaal een dag of 12, 13, dus ik denk dat mijn NOD maandag 30 juni of dinsdag 1 juli moet zijn. Voor mij een belangrijke ronde, want ben (eerder dan gebruikelijk om medische redenen) bij gyn geweest, die heeft PCOS (zonder andere symptomen) vastgesteld, en begin komende cyclus met Clomid 50 mg. Het is dus belangrijk dat ik precies weet wanneer dag 1 van mijn nieuwe cyclus is. Maarrrr nu heb ik gister (5 Days past ovulation) en vandaag (6dpo) helderrood bloedverlies. Best wel veel (sorry voor details) - iig zoveel dat ik een minitampon nodig had. Was wel beide keren maar 1 'golf' bij het naar de wc gaan, en daarna de rest van die dag helemaal niks meer. Maar wel helderrood en meer dan een paar druppels. Ook wat slijm (nogmaals sorry voor details). Heb wel eens eerder een beetje spotting gehad, maar dit is wel meer. Heb verder geen buikkramp ofzo (normaal wel op dag 1), het is niet 'doorlopend' bloed, en het lijkt me ook heel erg vroeg voor ongi, maar wil zeker weten dat ik niet per ongeluk dag 1 "mis" en te laat ben voor clomid! Heeft iemand enig idee wat dit is...? Implementatiebloeding hoopte ik natuurlijk stiekem, maar (1) is 5 of 6 dpo niet te vroeg, en (2) dat is toch nooit veel / rood...? Hoop dat iemand me kan helpen, nogmaals sorry voor alle details maar ik begrijp mijn eigen lichaam helemaal niet meer..?! Superveel dank dus!
Ik zelf heb ook pco.. en ben in okt 2012 zwanger geraakt.. doordat ik ook bij de gyn liep wist ik ook precies wanneer mijn vruchtbare dagen waren toen.. Ik weet dus ook dat op 8 oktober 2012 de bevruchting heeft plaatsgevonden.. en op 12 oktober had ik ook bloedverlies.. niet zo veel als jou maar er was wel wat bloed! ik schrok ook en wist niet wat het was.. achteraf is dat de innesteling geweest!! hopelijk is dat bij jou ook het geval! het is heel goed denkbaar hoor! bij mij was het dus ook op de 5e dag na m'n ovulatie! ik hoop dat ik je een beetje gehopen heb door mijn verhaal te vertellen.. verder is het afwachten! en als je twijfelt toch de gyn even bellen!
Dankjewel! Dat helpt zeker! Iedereen is anders, maar positieve berichten zoals het jouwe zijn fijn om te lezen..!!!
Thanks! Heb fertiliteitspoli gebeld, en zij zeiden idd ook dat het in principe gewoon echt te vroeg is voor ongi, en het echt moet "doorzetten" om cd 1 te zijn. Het kan nu van alles zijn. Moet als het niet doorzet, NOD afwachten en als het dan nog niet doorzet, testen. Is die negatief, dan weer bellen. Fijn dat ze dit soort vragen wel echt serieus nemen - voel me toch een beetje een kneusje dat ik mijn eigen lichaam niet meer begrijp... Nog steeds (rood) bloedverlies vandaag, maar minder dan echt ong. En ook geen kramp, wat ik normaal wel heb. Kortom: blijft raadselachtig. Ik hoop niet op een innesteling, want daar lijkt het me teveel, te lang en te rood voor... Aaaah wat kunnen al die dingen je gek maken he! Ik hou jullie op de hoogte!
ja.. kon je maar ff naar binnen kijken he.. zucht.. succes op het wachtbankje! wanneer is je NOD denk je?
Ja hè! Nod is denk ik zon 29, ma 30 of din 1... Na vanmorgen overigens geen spotting of wat dan ook meer gehad, dus 't zet niet door. Stiekem heb ik dan toch weer hoop- en gelijk zin om morgenvroeg te testen, maar ja 8dpo, dat wordt sowieso niks..... Hoop dat ik me kan inhouden ... Daantje hoe zit dst met die pendels? Zie dat bij meer handtekeningen maar wat is het - een voorspelling...? En kwam ie uit bij je dochter.....?
je kan bij het pendel topic (bijna onder aan de pagina) aanvragen doen bij dames die pendelen.. als je klikt op het pendel topic staat er helemaal boven aan de pagina http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/340308-werkt-pendel-forum-wie-pendelen-op-zwangerschapspagina-nl.html Daar staat in wie er pendelt en wat het precies inhoud.. volgens mij zijn er nu maar 4 dames die pendelen en dat zijn de 4 die ik in mijn handtekening heb staan... de lijst klopt dus niet meer die in de link staan hierboven... lees het maar eens goed oor en als je het leuk vind kun je abbo's nemen op hun topic als ze dan aanvragen aannemen ben je er op tijd bij! Ik zelf heb ook gependeld.. tis wel geinig om te doen.. maar voor mezelf pendel ik niet.. ik denk dat ik dan te veel invloed heb op mijn pendel en dat hij daardoor valse antwoorden geeft.. succes! als je nog wat wil weten of je snapt het niet mag je altijd vragen hoor
Thanks! Hier ondertussen op dag 9 dpo nog steeds wel spotting, geen ongi... snap er niks van. Gisterochtend getest en spierwit (8 dpo, stom ook) maar heb het gevoel dat het echt niet gelukt is. Hopelijk dus snel echt cd 1 en dan aan de Clomid...
Vervelend die onzekerheid Eva! Hopelijk snel duidelijkheid! En ik hoop dat de clomid (als je ongesteld word) goed aanslaat!! Succes!