Iemand ervaring met clearblue plus testen? Zit op dag 10 na eisprong. Heb uit nieuwsgierigheid een testje gedaan en binnen de 10min kwam er een heel licht lijntje tevoorschijn. Zo licht dat ik hem amper op foto krijg, maar wel zichtbaar! Ook geen fijn lijntje.. Het lijkt echt, maar wil het zo graag weten 😄 Iemand die wel zo heeft getest maar toch negatief was?
Het hangt er een beetje vanaf hoe dik het streepje is.. Zou je toch een foto kunnen plaatsen? Zo is er eigenlijk weinig van te zeggen
Hier slechte ervaringen met clearblue plusjes. Vaker dacht ik een plus te zien en toch ongesteld geworden.
Ik heb goede ervaringen met de plus testen, op 9dpo een heel licht plusje te zien maar op 11dpo een duidelijke plus. Zou je toch een foto kunnen plaatsen?
Ik vind die testen nooit zo mooi oplopen en zijn vaak vals positief. Zou eerder een kv test 2 voor 5 euro proberen.
Geen ervaring mee maar de testen die ik voorbij zie komen zijn vaak vals positief of mensen denken dat ie positief is omdat ze vaak een voorgedrukte lijn hebben
Kun je toch proberen om een foto te maken? Miss zien wij ook toch iets. Verder alleen ervaring met de clear blue digital toen ik zwanger was van mijn dochter .
Ik zou even een nieuw testje doen als ik jou was en dan wellicht een ander merk. Het slopen van een test werkt niet echt bevorderlijk voor het aflezen ervan. En deze is al veel te oud om nog goed af te kunnen lezen. Hopelijk een positieve test!
Ja ik zie denk ik wel wat je bedoeld maar het is ook erg vaag en het uit elkaar slopen is niet bevordelijk.. Even naar de Kruidvat rennen voor de 2 voor 5 euro testen, niet drinken en over een uur testen met de Kruidvat.. Ik duim voor je!
Ik ben er juist groot fan van. Ik vind ze altijd duidelijk en ook het oplopen zie je prima. Op 12 dpo (mijn LF is max 12) is hij bij mijnaltijd al goed positief.
Ik zie blauw niet zo goed en kies daarom voor Kruidvat 2v5. Die is dan in vergelijking echt al stuk duidelijker!
de clearblue plus testen moeten een plus teken tegen ik zie dit niet, ik zie wel 2 hele lichte blauwe lijnen, maar helaas gelden die bij de plus test niet omdat ze geen plusje vormen maar net als de kruidvat 2 aparte lijnen