Wie kan me helpen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door gelukkig, 6 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik temperatuur sinds 4 maanden. Nu heb ik een keer een kruis bij FF gehad op dag 15, 16 en een keer op dag 20. Deze maand geeft FF nog steeds geen eisprong aan terwijl ik al op dag 26 zit. Ook is me temperatuurkaartje erg vreemd, van hoog naar laag enz. Wie kan er wijs uit, wanneer denken jullie dat me eisprong is geweest?

Wordt gek van de onzekerheid, voor hetzelfde geld is me eisprong nog niet geweest maar het zou zomaar kunnen dat hij al ergens is gesprongen.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik zou zeggen CD 22...even afwachten wat FF morgen zegt. Misschien staat er morgen wel een prachtig kruis!

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Temp je wel steeds op de zelfde tijd? Ik zou zeggen dat je dag 22 of dag 25 je ei gehad heb. Heb je zelf andere dingen gemerkt, ovupijn of zo?

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    ik denk ook CD 21 of 22.

5. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik denk cd22 :) je zou eens kunnen kijken of ff je ei vindt als je alvast voor morgen een temp invult (zo doe ik het wel eens, eventjes spieken welke temp ik nodig heb voor een eitje) :D

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Bedankt voor de antwoorden. Ik temp elke ochtend op hetzelfde tijdstip. Op de een of andere manier ziet me kaartje er vreemd uit. Het is gewoon weer afwachten!!!

7. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    ik denk ook cd 22

8. Israe

Israe Niet meer actief

Je zou het met een nieuwe termometer kunnen proberen.

Ik had twee maanden terug ook zo'n schommelend vaag kaartje. Heb op advies van hier een nieuwe termometer gekocht en deze geeft tot nu toe een veel stabieler patroon weer.

Succes!

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik sluit mij bij de rest aan. Denk ook CD22. Maar, je temp is vandaag ook flink gestegen, dus CD25 zou ook kunnen..

10. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Normaal na me ei zit ik rond de 37.0
    Voor me ei rond de 36.6
    Dit kaartje is dus erg vaag, vandaag ineens weer 36.8.
    Snap er echt helemaal niks meer van.
    Hoop wel dat me volgende tempkaartje duidelijk is want dan moet ik op dag 5 en 8 na me eisprong bloedprikken.

11. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Je temp is wel aardig wat gestegen... maar niet echt duidelijk om precies te zeggen wanneer je eisprong was. Ik vind je kaartje wel op die van 16 feb '10 lijken. Kun je die over elkaar leggen?

Deel Deze Pagina