Hoi meiden. Ik ben deze maand begonnen met temperaturen. Ik doe alles zoals het moet, maar snap niks van mijn kaart. Mijn temperatuur gaat telkens op en neer. Ik zit nu op dag 16 en had het idee dat ik mijn eisprong had rond dag 13, want mn temp ging omlaag en daarna ging het stijgen. Nu vanmorgen was mijn temp weer ineens een stuk lager. Wie snapt wat hier aan de hand is? Ik zie van andere telkens heel duidelijke kaartjes met stabiele temp.
Je tempt dus rectaal, elke ochtend op dezelfde tijd, direct na het wakker worden en voor het uit bed stappen. En slaap je wel elke avond ongeveer evenveel uur? Het valt namelijk op dat de afgelopen 2 zondagen (20 en 27 mei) allebei hogere temperaturen zijn dan de rest
Ja misschien iets later wakker. Of het is door het warme weer. Ik heb gewoon een regelmatig ritme en slaap altijd +/- 8 uur. Ga altijd rond dezelfde tijd naar bed. Voor de rest meet ik gewoon rectaal voor het opstaan. Maar voor zover ik nu begrijp is mijn ei nog niet geweest of kan dit wel? Mijn lichaam is nogal apart, want ik had wel vruchtbare afscheiding. Ben ook gaan tempen omdat ik dus niet snap of wn wanneer ik dan die eisprong heb, want schijnbaar zitten we er telkens naast. Of is mijn thermometer gewoon slecht? haha
Nee je ei is nog niet geweest Dus rustig blijven doortempen en probeer echt altijd dezelfde tijd aan te houden. Max 10 min speling, maar meer echt niet.
Hmmm dag 18 en nog steeds geen eisprong (volgens temp). Dacht altijd dat die eerder zou zijn, omdat mijn cyclus 29 dagen is.
Maar zo'n korte lf is toch niet goed? Ik lees overal dat je dan problemen met de innesteling krijgt...hmm ben benieuwd of mn temp nog gaat stijgen of dat het temperaturen niet werkt bij mij. Het gekke is dat ik wel al pms klachten heb..maar dan kan dus eigenlijk niet. Lekker verwarrend weer allemaal hahahaha
Nee hoor, 9 dagen is nog acceptabel, genoeg vrouwen die daarmee zwanger raken. Mijn lf is maar 10 dagen Eisprong op dag 17 en ongi op dag 28