ovulatie test positief geen stijging temp

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by minimuis, Aug 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    hoi ik heb een vraag op dag 7 had ik een positieve ov test de test streep duidelijk donkerder dan de controle streep nu zit ik op dag 10 maar nog steeds geen stijging in mijn temp beteken dit dat ik nog geen eisprong heb gehad ik snap er echt helemaal niks meer van of kan het dat ik vandaag mijn eisprong heb. Wie kan mij helpen tempen doe ik al langer en heb ook wel eerder ov testen gebruikt maar dan klopte mijn temp wel met mijn ov test

groetjes

2. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi muis,
    ik denk dat je temp morgen wel gestegen zal zijn.
    als ovu test ECHT posi, kan het nog wel dik 2 dagen duren voor ei springt hoor.
    en dan zit je al op dag 3

no worries!
    succes
    klingel

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    hoi klingel bedankt voor je reactie nou dan wacht ik morgen maar af en hopelijk is mijn temp dan wel omhoog

4. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Bij mij duurde het ook even voordat m'n temp omhoog ging na 2 dagen achtereen een posi test te hebben gehad. Zaterdag en zondag posi test en dinsdag pas temp omhoog.

Succes!

5. kippie75

kippie75 Bekend lid

Apr 8, 2008
    845
    0
    0
    Heb dezelfde vraag als minimuis. Is jouw temp inmiddels gestegen minimuis?

Ik voeg even mijn tempkaartje toe. Heb zaterdagavond digitale test gedaan van clear blue, die gaf smiley aan. Bij eerdere rondes kwam ei ook pas 2 dagen na positieve ovutest, maar dan steeg temp dag erna. Had ei gisteren verwacht, maar geen tempstijging. Kan het ook zijn dat je geen eisprong hebt na een positieve ovutest?

Wat denken jullie ervan?

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    kippie ik heb nog geen verhoging op gemerkt en zelfs al bloedverlies ben bang dat ik inplaats van een eisprong mijn :evil: al ga krijgen heb de gyn al gebeld en heb voor vrijdag een afspraak staan als ik nu al op dag 11 mijn :evil: krijg vind ik mijn cyclus wel erg kort worden :(

7. kippie75

kippie75 Bekend lid

Apr 8, 2008
    845
    0
    0
    Dat is idd vreemd minimuis dat je op dag 7 een positieve ovutest hebt gehad en nu al ongi zou worden. Groot gelijk dat je een afspraak bij je gyn hebt gemaakt. Hopelijk snel goed nieuws voor je.

Share This Page