heb af en toe steken in mn buik (heb ik zo vaaak ) afgelopen dagen beetje vaak plassen (teveel drinken denk ik) heb na mn eisprong geen zere nippels gehad (ook wel es eerder nie gehad) als ik moet plassen en t ophoud, en ik moet lachen o.i.d. lijkt t net of ik t bijna in mn broek doe (zeikwijf) als ik buk komt mn eten ofzo naar boven (bah) en heb de hele dag door zo af en toe een steek in mn borsten (maar dat betekend ook niks) stom he, ik ga bijna denken dat ik heeeeeeeel misschien zwanger kan zijn, wat natuurlijk niet zo is. ik word soms zo moe van mezelf. hoe kun je in vredesnaam nou niet denken aan zwanger worden...? zo heb ik even lekker geklaagd.. sorry dames!
haha, heel goed omschreven, want idd hoe kun je er nou niet mee bezig zijn? Ik was misselijk de afgelopen week, zere borsten, erg moe en vandaag ongi geworden, grr. Ik houd mezelf ook gewoon voor de gek volgens mij.
@ Lauwtje vervelend he dat je lichaam zo voor de gek houd maar hoop echt voor je dat deze klachten komen door een zwangerschap! @ suus1983 jammer dat je ongie bent geworden. suc6 in de volgende ronde
@ suus stom he, het vrouwlijk lichaam! balen dat je ongi bent geworden Tnx Talleke, hoop ook dat t ooit een x raak zou zijn. komt vast wel een x goed.. maar wanneer is nog de vraag jij gaat voor een 2de?
ja klopt wij gaan voor een 2de. Denk alleen niet dat het deze maand raak is hoor, ben pas een maand gestopt met de pil! Ik voel natuurlijk wel van alles maar mijn lichaam houd me vast voor de gek. Blijft iets vreemds een vrouwenlichaam
Lautje, de dingen die jij omschrijft zijn wel symptomen die ik ook heb. En heb gisteren positief getest. Ik probeerde mij in mij hoofd ook steeds wijs te maken dat ik niet zwanger was, maar mijn onbewustzijn wist het gewoon. En schok me dood na 2 superposi testen met middagurine. Ik duim voor je!