Wanneer eerste zwangerschapssymptomen na cryotp

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hanied, 16 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Hoi dames,

ik heb gisteren een tp gehad van 2 cryos en vraag me af wanneer ik ongeveer zwangerschapsymptomen kan verwachten?
    Ben nu al op van de zenuwen maar mag pas 28 april testen!!!

Wie kan mijn vraag beantwoorden???

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb 9 dagen terug twee cryo's terug gehad en ben ook zo zenuwachtig!! Ik voelde zelf vanaf maandag of dinsdag de eerste krampjes. Maar wanneer je wat kunt voelen hangt er denk ik ook vanaf hoe oud je emmy's waren. Die van mij waren 2 en 3 cellig, dag na punctie ingevroren en dag na ontdooien teruggeplaatst. Die van mij konden pas na een week innestelen. Als die van jou al groter waren, nestelen die eerder in, als ze gaan innestelen.

Hoop dat je snel echte kwaaljes gaat hebben van een echte zwangerschap!!

3. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Hoi maartje,

mijn cryos waren op cd 4 ingevroren en had 1 ontelbare gedeelde cryo en een 7 delig.... Ik verwacht dat ik meteen al wat moet voelen aan mijn baarmoeder maar voel niks.....

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik dacht ooit te hebben gelezen dag ze 1 à 2 dagen nadat ze ontelbaar zijn innestelen, als ze innestelen!!
    Maaaaar sommigen voelen niets van innestelen. Vorige maand voelde ik vanalles, maar ik was niet zwanger.

Gebruik jij ook progynova en progesteron? Ik heb in eigen cyclus en in hormonencyclussen altijd vreselijk gevoelige tepels, maar nu nergens last van.

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik voelde de maand dat ik zwanger was van de 2 cryo's totaal niks behalve bubbeltjes in mijn buik, maar de laatste keer voelde ik vanalles, buikpijn en rugpijn en uiteindelijk niks dus!

6. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik heb ook helemaal niks gevoeld, en had ook 2 heel veel cellige, ik heb wel 11 dagen na tp knal positief getest. succes in de wachtweken

7. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Ik voel nog niets, hoop zo dat ik snel enig teken van zwangerschap mag voelen! Ik weet niet of ik tot de 28e kan wachten met testen! Een dag of 2 ervoor zou toch niets moeten uitmaken, toch?

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Aaahjjjggg voel weer allemaal steekjes!!! Ik zou willen dat het NUNUNUNUNUUUUUU al woensdag was!!!

(Maar dan alleen als ik positief ga testen, anders blijf ik liever nog ff een aantal weken hopen en zo)

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Aaah lieverd ik hoop het echt!!!!!!!

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dank je Elif!! Mannn wat zijn deze weken slopend!!
    Dacht ik eerst nog makkelijk tot de 24e te kunnen wachten, nu hoop ik dat ik wachten met testen op testdag (21e) weet te behalen. Vanmorgen moest ik al snel gaan zitten, plassen en wegspoelen want de verleiding was groot!!!

Als ik op de natuurlijke wijze zwanger zou worden zou ik zondag of maandag al kunnen testen (emmy's waren geloof ik rekentechnisch 2 a 3 dagen oud) dus zou vandaag testen maar 1 a 2 dagen te vroeg zijn......... :p

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nou normaal zou je vandaag al kunnen testen:p
    Ik testte toen dag 9 na tp positief;)

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    WHAAAAAAAAAAAAAA probeer je mij nu aan te gaan testen tot vroeg te gaan testen??? ;)

Hahahahaha enerzijds zou ik het wel willen, maar anderzijds... Ben zo bang voor een negatieve test en zolang ik nog ff kan dromen over zwanger zijn, voel ik me zoveel beter dan wanneer ik zwart op wit heb dat ik niet zwanger ben... Niet herkenbaar??

;)

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahahaha proberen ;)
    nee ik was best wel andersom, heeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig maar dat wist je al:D

14. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    ahhhh!!! Ik ben op van de zenuwen.... voel me deprie en ben zo bang. Voel vandaag een druk op mijn baarmoeder. Volgens mijn arts zou ik sowieso niet ongesteld gaan worden. Ik heb zo goed als geen eigen menstruatie meer en heb pco. Daarnaast is deze cryo behandeling gedaan m.b.v. estradiol en utrogestanbollen. Het is nog maar 2 dagen na de tp en ben nu al helemaal aan het doordraaien!!!

15. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Maartje: Ik snap jou gevoel HE-LE-MAAL.
    Van de ene kant willen testen, omdat je een positieve test kan hebben, maar anderzijds zolang mogelijk wachten, want mocht ie negatief zijn kun je nog blijven dromen. Maar 1 ding lieverd, hij is gewoon positief bij jou;)
    Succes ben benieuwd hoe lang je het vol houd, het niet testen;)

@ Hanied: zenuwslopend dit he. Voel ook soms wat kleine steekjes en ik zit op 3 dgn na tp, volgens mij kun je nog niet veel voelen, maar het blijft gewoon maar in je kop hangen.
    Vandaag lekker naar zee geweest en ff gedachten verzet, moet zeggen dat helpt echt wel.

16. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    meiden probeer je niet tegek te maken, ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar dan is het zo`n vreselijke tegenvaller als het niet gelukt is, ik spreek uit ervaring , maar ook als het dan opeens wel positief is zoveel dagen voor testdatum dan geloof je het niet dus probeer echt te wachten, er kan nog zoveel gebeuren.
    liefs regi

17. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Wennes; heb jij ook een cryotp gehad? Ik zit vandaag ook op 3 dagen na tp! Heb vanacht gedroomd dat ik zwanger was...was echt een fijne droom! Ben nu een beetje misselijk. Er is zo weinig bekend over cryo tp en wanneer je iets zou kunnen voelen van wel of niet zwanger. Balen!

Regi; ja je hebt gelijk. We moeten ons niet gek laten maken, maar het is zo verdomd moeilijk als je zo een grote kinderwens hebt. En aangezien ik daar al 8 jaar mee bezig ben, zonder gewenst resultaat......

18. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik weet het meis , het is ook makkelijker gezegd dan gedaan, ik teste na een cryo tp 11 dagen na tp positief en geloofde het niet, er zijn wel 10 testen versleten voordat ik het begon te geloven.;)

19. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    helaas vanochtend negatief getest! Op naar icsi 3!

Deel Deze Pagina