Wie speelt er ook World of Warcraft?

Discussie in 'De lounge' gestart door Alexandra2008, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Van de week toch maar weer gametime gekocht, was er een tijdje uit vanwege verhuizing, maar we zitten nog midden in de klussen en wonen nog in het oude huis dus wou ff kijken. M'n zoontje slaapt dus net nog ff een heroic dungeon gedaan. Moest er weer ff in komen maar ging toch goed.

2. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Veel mensen zijn een beetje wow-moe geworden. Cataclysm voldoet niet zo aan de verwachtingen denk ik. Zelf heb ik dat ook wel. Heroics doe ik al lang niet meer. Alleen nog raiden en dat doe ik vooral omdat ik het team gewoon leuk vind en omdat ik het zo leuk vind om samen met mijn man te spelen. :)

3. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Ik ga binnenkort Rift uitproberen, is een nieuwe mmorpg en volgens reviews lijkt hij qua bediening op WoW :)

4. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ja ik speel ook Rift. Erg leuk!

5. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Wow...Tja mijn broer begon ermee
    Toen mijn man...
    Daarna mijn schoonzus
    Haar zoon ook
    Toen ik hahaha

We hebben WoW 5 jaar gespeeld en zijn er blij om dat we het niet meer spelen

Meer om mijn zoontje van ander half,want jeetje die realiteit word werkelijkheid...

Is wel minder geworden na Cataclism...

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik vond het al minder vanaf lich king en cata was helemaal saai. Heb mijn tanden er bijna op stuk gebeten om toch maar tot lvl 85 te raken.

In tbc moest je nog iet of wat moeite doen om deftige gear te halen maar sinds lich king gooien ze je er dood mee.

Pvp, tja dat is helemaal unbalanced. Die verdomde resilience ook.

Heel af en toe hernieuw ik nog wel eens maar dan kom ik toch niet veel verder dan wat dailies en rondhangen, even informeren hoe het met iedereen gaat.

Ik speel al +/- 11 jaar mmo's ben ooit begonnen met LoM. Mijn man speelde dat ook we zaten op dezelfde server, ik kende zijn naam wel, hij was een pk'er maar 'kende' hem toen nog niet. Vervolgens ben ik overgestapt naar DAoC en dat speelde mijn man ook. Daar zijn we eigenlijk met elkaar in contact gekomen. Daarna wow begonnen, maar ik speelde toen ook nog DAoC, ben dat eigenlijk blijven spelen tot de EU servers dood waren.

Age of Conan heb ik zelf nooit gekocht maar mijn man heeft dat even gespeeld. Als hij sliep dan gebruikte ik zijn account wel even maar vond er niet veel aan. Dan zijn we beiden Warhammer gaan spelen, zelfde makers als DAoC dus we hadden verwachtingen maar die werden niet ingelost. Nu is het amper doenbaar om opnieuw in te pikken daar, je moet er veel tijd instoppen om echt mee te kunnen met mensen die zijn blijven spelen.
    Aion hebben we ook allebei geprobeerd maar dat is niks geworden.
    En nu laatst Rift, maar heb enkel maar mijn gratis maand gebruikt. Sommige dingen in Rift waren een verfrissing maar pvp is dan weer net zoals wow. (niet moeilijk trouwens helft van het Rift team komt van blizz)

O ja en Everquest 2, dat vind ik nog altijd leuk dus af en toe wordt dat nog eens hernieuwd. Moet trouwens nog een paar uitbreidingen kopen.

Verder zijn er hier ook een paar gratis mmo's gepasseerd. O.a. Rappelz, Runes of Magic, Ether Saga, Asda Story...

En gewone games gaan hier goed (niet online dus). Vampires the masquerade: bloodlines, Age of Empires, Divinity 2, Amnesia, Bioshock 1 en 2, Civilisation (soms lan), Dungeon Keeper 1 en 2, Overlord, Plants vs Zombies ( :) ), Starcraft 1 en 2 (ik speel geen ladders) en Mincraft (we hebben een server met een paar mensen van een gameforum).
    Verder heb ik nog een ps2 dat is de enige console die ik gehouden heb, mijn oude x-box heb ik verkocht. Had een 360 maar die heb ik ook verkocht omdat ik die amper gebruikte, mijn man had een ps3 maar omdat er niet genoeg games uitwaren die onze interesse hadden hebben we die ook weer verkocht. Ik had een psp maar heb die aan een vriend gegeven al zou ik er nu wel weer eentje willen.

Hoezo gamen een hobby?

7. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Geweldig om dit allemaal te lezen, voel me minder 'geek' nu :D
    @ Alexandra: Ben zelf ook cata moe. Wij raiden nu alleen nog maar 2/3 avonden om wat altjes te lvl. Ons 25man team is er niet meer, dus we doen nu maar de 10man versies... minder leuk. Onze gm is na 4 jaar opgestapt en we hebben nu een leading-lady; is het toch net niet :(

Rift is leuk! Graphics zijn anders, minder toon-achtig dan wow, en de auto group invites voor de rifts zijn geweldig.
    Aion vorig jaar ook getest, heel erg mooi, maar heel erg saai ;)

Age of Empires! Geweldig. Starcraft, top! Verder speel ik veel PS3 spellen maar ik gebruik de PS3 meer als blue-ray speler ;)

8. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik denk het niet eerlijk gezegd vind ik Cata ook wel tegenvallen beetje saai zelfs. Het enige wat ik nu mis aan wow is mijn sociale guild.

9. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hebben jullie ooit wizardry gespeeld? Ik was zwaar verslaafd ;) Helaas draait het niet op mijn nieuwere pc.

10. Giltje

Giltje Niet meer actief

wat is rift? moet je daar ook voor betalen? ik heb helaas al de pasen event gemist =( keek er zo naar uit, maar zal voorlopig niet niet spelen >.<

11. Giltje

Giltje Niet meer actief

Mijn mijn heeft gister weer dagen gekocht voor zijn account en omdat ik wow niet meer op mijn laptop can instelren (niet genoeg ruimte) ga ik wel op zijn laptop en account spelen =P dus moet ik een nieuw poppetje aanmaken, wat is je guild? horde of alliance? en op welke server? en vooral welke class heb je nodig?

12. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Hoi Giltje. Ik speel op Kul Tiras, horde.
    Op NULL - Kul'Tiras vind je onze website. Daar staat ook voor welke classes/spec we momenteel openstaan. (Even op forums kijken.)

13. Giltje

Giltje Niet meer actief

haha ik word niet echt weizer van de site XD ik weet niet waar ik daarvoor moet kijken haha XD kan 't in iedergeval niet vinden haha

14. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Gewoon, in het linker menu staat 'Forums' :p

Edit: Vervolgens is het enige dat je als publiek kunt zien de sectie 'About NULL'. Als je daar op klikt zie je een aantal topics die allemaal relevant zijn voor mensen die geinteresseerd zijn in een raidspot in ons team. Onder het topic 'Raiding recruitment status' zie je welke classes/specs we in overweging nemen.

15. Giltje

Giltje Niet meer actief

gevind, dan maak ik wel een priest, vind healen leuk :D hoewel levelen wel langzaam zal gaan op me eigen account heb ik heirlooms op me priest haha XD ik geloof stuk of 3 XD dan gaat 't wel snel haha

maar kan er nu nog niet op ..< maintaince tot 11 paris time, maar hoelaat is dat hier 12 uur? of ook 11 uur?

16. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Geen tijdsverschil :)

17. Giltje

Giltje Niet meer actief

okay XD dan zal ik zo ff kijken nadat de me kleine man zijn flesje hebt gegeven, hoe heet je daar? dan voeg ik je toe zodra mijn poppetje gemaakt is haha

18. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Mijn main heet Zhee. Ik zal zo ook ff inloggen.

19. Giltje

Giltje Niet meer actief

ik heet daar Giltje :D lol lekker orsigneel XD

Deel Deze Pagina