Ik hou erg veel van WoW! Jammer genoeg ben ik er mee moeten stoppen . Ik zat in een raiding guild maar ikzelf was een groentje Nog niet echt goede gear en ben ook een keer gehacked waardoor al mn geld weg was. Al sla je me dood ik kan dus écht niet meer op m'n guildnaam of servernaam komen xD Mijn eerste guild was de HordeHuggers maar daar zijn we uitgegaan om een raidingguild te starten, HolyLight ofzo. Nadien ben ik bij mijn 'huidige' guild gegaan. Asylum ofzo denk ik. Ik was een lvl 80(dat was het hoogste denk ik na WoTLK) night elf hunter en een lvl 30... dwarf priest, lvl 30... night elf rogue en lvl 40... night elf druid. Een beetje van alles dus. Heb 2 zéér goede vrienden gemaakt in die tijd maar jammer genoeg door omstandigheden al meer dan een jaar gestopt (Bijna 2) en daardoor het contact wat verloren. Ik hoop binnen 2 jaar echter weer te kunnen starten als hier alles een beetje weer op orde is. Mede waarom ik gestopt ben is dat ik ook enkele malen gehacked ben, ik krijg nu nog regelmatig mails van Blizzard dat er iemand iets heeft gewijzigd aan mijn accounts en dergerlijke en dat er 'bewijzen' zijn dat ik mijn account verkocht heb of hacks gebruikt. Al 2 of 3 keer daardoor geband maar steeds een mail gestuurd dat dat niet kan want ik ben al meer dan een jaar niet online geweest, en dan steeds een mail terug gehad dat ik erweer op kan. Ook wachtwoord aanpassing gevraagd, pc ging toen kapot, die link verviel dus ik denk dat ik nu een 'wachtwoord loos' account heb. Ach ik heb ondertussen vernomen van 1 van die 2 vrienden dattie overgestapt is naar de horde dus als ik weer online ga ga ik waarschijnlijk toch naar de horde overschakelen en moet ik weer overnieuw beginnen maar ik hoop stiekem toch dat ik mijn oude account weer kan oplappen. Dat was toen altijd grote fun! Echt leuke mensen en altijd fun in de raids die ik meedeed. En altijd vroegen ze of ik meeging, zodat ik wat betere gear kon krijgen en dergelijke. Je moet het echt treffen om zo de juiste mensen te leren kennen! En dan te bedenken dat ik mijn eerste guild ontmoet heb toen ik een trial deed. We waren toen de death mines aan het doen met een hoop 20+ levels en ik en een andere trial waren de enigste lvl 17 gastjes Toen zeiden ze dat je altijd mocht joinen als je wou en een maand later zat ik bij de guild, een half jaar later een eigen guild en lvl 80 bereikt op mijn verjaardag Sorry voor de lange (zaag) post
Ik heb tot ongeveer 2 jaar geleden gespeeld en heb ongeveer een jaar gespeeld. Ik ben begonnen en ik heb mijn man aangestoken hihi. Het was inderdaad zeer verslavend. Ben begonnen als een Tauren Hunter (Horde rules) en heb daarna een blood elf priest geleveld. Ik speelde op de server Kul Tiras. Ik ben gestopt omdat ik zwanger was en ik zoiets had van beter nu stoppen dan dalijk en was er ook al op uitgekeken. Heb wel een super leuke tijd gehad ook een meeting gehad met mensen uit noorwegen, finland en belgie.
Haha ja, in zoverre dat ik weet hoe het werkt en als ik tijd over heb en er zin in heb dan doe ik dat voor hem.. Vind het zelf stiekem wel leuk hahaha. Hij wilt dat ik ook ga spelen, maar ik zie hoe verslavend het werkt bij hem. En dan daarbij vin ik het zonde om te betalen voor een spel.
Er is nu een lvl 85 heroic versie van de Deadmines. Erg leuk! Je kan altijd weer je account activeren hoor. Gewoon contact opnemen met Blizzard. Items en gold wordt ook gewoon weer hersteld. Maar het is wel verstandig om een authenticator te nemen. Hackers liggen altijd op de loer.
Oh WoW werkt bij mij juist besparend. Ik shop minder. En ik vind 11 euro per maand echt te verwaarlozen voor zoveel uren plezier. Als je nou kijkt naar andere spelletjes, daar betaal ja gauw 50 euro voor en die speel je zo uit of vervelen snel.
Ja klopt, in principe is het niet duur. Mijn hubby zit er in het weekend ook achter en geeft niks om uitgaan. Dus dat is al een stuk goedkoper dan 1 avond per maand uitgaan. Maar ik ben vooral heeeeel erg bang dat ik het te verslavend ga vinden. Dat ik er ook overdag teveel achter ga zitten. Ik ben wat dat betreft best gevoelig voor verslavende spelletjes..
Hier nog iemand die graag WoW speelt Ik ben er al enige jaren bekent mee, mede dankzij mijn vriend We spelen het al jaren samen, met wat enige stops tussendoor omdat het toch echt te verslavend werd. Nu speel ik (na heel lang alliance gespeeld te hebben) een horde karakter, Goblin mage. Ik speel voornamelijk PvP. Heerlijk om in goede gevechten te komen En vind het enorm leuk om achievements te halen (stom he, je bereikt er met vele niks mee!) en pets+mounts te verzamelen. Raiden heb ik wel gedaan, maar zoals ik al zei werd het op de duur te verslavend. Nu heb ik wel een goede balans gevonden. Ben ook bewust nog niet in een guild gegaan. Misschien bang dat ik toch weer meegetrokken wordt in het raiden etc. En ook wij hebben vrienden gemaakt dankzij het spel. Dat is ook weer het hele leuke, hoe close je kunt raken online!
Haha, jaa Horde ftw! Ik ben gestopt wegens samenwonen en zwangerschap. Mijn vriend heeft niks met het spel en dan is het niet leuk. In mijn verliefdheid alles gestopt en alles doorgegeven aan een vriend. Die kon het blijkbaar niet aan, want de guild is opgeheven.. Wel jammer, maar een ander maatje heeft al mijn members opgevangen en die gaan echt prima nu! Ze hebben allemaal hun plekje gevonden en hun huidige gm is dolblij met ze! Ik mis het wel, maar vind het prima zo
Wat bijzonder dat je je man hebt ontmoet via WoW zeg!! En wat grapppig dat dat op Steamwheedle was en dat je daar dus ook gespeeld hebt! Ik speel inderdaad Horde. De guild van mijn man heette 'the Blood Marquis' en de huidige guild 'Disciples of Chaos' (onofficieel Bloody Chaos na het samenvoegen ) Onze eerste raid samenwerking was met de guid Demonic. Misschien zegt het je wat, maar het zijn / waren geen grote guilds. Mijn main is trouwens een Blood Elf.
@FinleyenMilan: Die mailtjes die je krijgt waarin je gewaarschuwd wordt voor misbruik van je account zijn (bijna) nooit van Blizzard afkomstig! Waarschuwingen over je account krijg je in-game van een Game Master. Die mails zijn afkomstig van sites die je accountnaam en wachtwoord proberen te achterhalen door jou in te laten loggen, met de reden je account te hacken. Nooit op ingaan dus. En ze kunnen ze echt heel briljant verpakken, sommige zijn inderdaad net echt. Inderdaad een authenticator gebruiken. Dat doen wij ook nadat mijn man zijn account onder zijn (en mijn) neus gehackt werd. Ik heb mijn man zelden zo zenuwachtig gezien, hij bleef ijsberen en meekijken op mijn pc. Stiekum heb ik heel hard moeten lachen (bitchy he?) Maar we hadden meteen contact met een GM en max een uur nadat er gehackt werd had Blizzard alles weer in orde terug gezet voor hem. Heel netjes dus.
Ik heb in TBC heel intensief WoW gespeeld. Ik had een human mage. Die heette Skatje 't Was echt zo'n bimbo om te zien haha vandaar de naam. Was best wel de bom! Heb nog mijn titel Hand of A'dal gehaald toen het nog moeilijk was Ik raidde echt 2-3 avonden per week. Met WOTLK heb ik nog 2 chars naar de 80 geleveld maar niks meer mee gedaan verder. Met al die achievements en weet ik veel wat, vond ik het spel veel te groot geworden. Plus met mijn zoontje had ik er ook een stuk minder zin en tijd voor.
ik heb er wel veel over gehoord, op mijn ouder werk was er een groep collegas aardig verslaafd aan, je moet toch eerst een spel in de winkel er voor kopen voor je het kan gaan spelen. of niet? denk dat ik er aardig aan verslaafd zou kunnen raken, dus verstandiger als ik er niet aan begin.
Tja. Als ik eindelijk eens een keer een kind zou mogen krijgen dan zou ik wel veel minder WoW spelen. Ik raid nu 3 avonden in de week en ben daarnaast ook nog veel online. Het raiden hoop ik wel te kunnen blijven doen, maar voor de rest meer delegeren.
nouja je moet het kopen,, of het digitaal is of niet, dat is mede de reden dat ik nooit begonnen ben, ik ga niet eerst kopen om te kijken of het misschien leuk vind. wellicht beter als ik het hier zo lees.
Hier ook een hubbie die al sinds het begin WoW speelt. Op sommige momenten, met name als er een nieuwe expansion uitkomt, is hij er wel behoorlijk verslaafd aan... dan heeft hij wel s vrij genomen van zn werk om dan zn shadow priest (horde) en de andere characters, zo snel mogelijk te levelen. Hij zit ook wel in een hardcore guild, dus ze gaan ook wel echt voor t resultaat! Heb zelf ook een account gehad, vond t ook wel leuk om te spelen, maar vind t vooral leuk als de gear goed bij mn mooie horde poppetje past Het valt wel te begrijpen dat ik dan ook niet verder als level 50 ben gekomen dat vond mn hubbie zelfs knap met de gear die ik had hahaha
Erg bekend, kan er ook niet tegen als mijn "blood elf paladin lvl 71 , retribution spec" (net even nagevraagd aan vriendlief ) niet matchende gear heeft. Mijn vriend heeft het vanaf het begin gespeeld maar is er nu op uitgekeken. Hij heeft vijf 85+ chars, dus is het wel zat. Ik speel nu op zijn account maar hij doet de dungeons en talent points enzo voor me. Ik doe quests en haal achievements Maw, ik ben niet zo gemotiveerd om het spel volledig te snappen, maar wil dan ook niks bereiken.
Mijn man speelt ook WOW. Hij speelt op server Dragonblight, Alliance kant. Nederlandse guild. Social raiding guild die 3 avonden in de week raiden. Speelt Priest, Rogue, hunter en Warlock. En hij speelt het vanaf de eerste dag dat het uit is, vanaf 2004 dus. Dit is wat hij mij verteld hoor, snap er verder helemaal niets van.