Je kan een free trial voor 10 dagen spelen. Als je het spel koopt, dan krijg je ook een maand gratis speeltijd.
Aangezien er zo'n 12 miljoen WoW-spelers op de wereld zijn, kunnen ze niet allemaal op dezelfde server. Daarom moet je uit een van de vele servers kiezen om te gaan spelen. Je hebt de Amerikaanse en Chinsese servers en je hebt de Europese servers, die meestal Engels zijn, maar ook een aantal Franse, Duitse, Spaanse, Russische. Maar geen NL dus, terwijl er best veel Nederlandse spelers zijn. Alleen zal er amper vraag naar zijn omdat de meeste Nederlanders toch Engels spreken. Anyways. Een guild is gewoon een groep mensen op een server die samen spelen en een eigen guildchat hebben, dat soort dingen.
Ik zat op Turalyon, toen in Void, maar dat bestaat niet meer. Ik zat ook met alts in een NL guild: Prime Guard. Met al die mensen van dat guild doen we nog heel vaak leuke dingen in RL, ook al speelt de helft al geen WoW meer haha! Volgende maand hebben we met z'n allen een huisje gehuurd en daar gaan we dan een weekend zitten. Gewoon geiten en gezellig doen. Alle kids van iedereen gaan ook gewoon mee. Supergezellig! Verder wordt er ook 1x per jaar gelasergamed of gebowled.
ik heb 3 jaar gespeeld.. emerald dream, alliance, verschillende chars.. mijn accounts verkocht. Maakte in mijn leven meer kapot dan me lief was zeg maar!
hier nog een >.< samen met mijn vriend en mijn ouders spelen ook allebei. We zitten allemaal op doomhammer. Heb een elemental/resto shammy en een mage die ik nog moet levelen. Klaar voor raids maar de raids lopen nog nie echt in onze guild. vanavond weer een poging op magmaw Leuk dat er nog meer wowers zijn hier!
Ik ben wel benieuwd: hoeveel tijd zijn jullie hieraan dagelijks kwijt? Toevallig gister op x-factor een jongen die het ook een jaar lang heeft gespeeld Maar liefst 8 uur op een dag (en dan zou het me niets verbazen als het stiekem zelfs meer was)
Eh.. ik speel voornamelijk savonds als pluk in bed ligt. Dus een uurtje of 2/3 soms meer Soms helemaal niet. Ligt aan mn bui
ik speelde vroeger van 18.30 tot 00.30 5 avonden in de week (raids) En dan vaak over dag nog farmen en andere chars lvlen.. (ik studeerde toen nog..)
Ik heb t een tijd gespeeld voor ik kinderen kreeg. Ik vond t erg verslavend en voelde me soms verplicht om veel te spelen omdat ik anders zo 'achter liep' op mijn guild en niet samen meet kon questen. Ik was een lvl 60 Warlock..
Ik speel het ook. Tot een jaar geleden speelde ik het vaak (veel geraid, had zelf een aantal raidgroepen opgericht), nu doe ik af en toe de daily cooking en fishing quests. M'n main is een human rogue (de enige die ik naar level 85 heb gebracht), heb verder nog een druid en warlock, allemaal op Earthen Ring. Leuk om te lezen dat er meer meiden zijn hier op ZP die WoW spelen
Ik speel het ook! heb alleen nu ff een pause genomen omdat de laatste keer dat we betaald hadden ik er amar 2x op zat >.> tja da's zonde van het geld dus ga het in april spelen vind die pasen event zo leuk! XD met me main heb ik de ''Noble'''titel al gehaalt haha ik speel altijd op PVP servers, me main zit op Shattered Halls, heb bloodelf Paladin lvl 84dacht ik of 83 XD een van de 2 heb zelf een bank guild gemaakt voor ruimte.. XD heb de gewoonte om alles te bewaren wat ik tegen kom omdat ik dan denk dat het ooit eens vanpas komt =P wanneer ik weer ga spelen ga ik denk me Priester level of me mage. of me hunter.. heb lvl 69 hunter, 42 priest, 31 mage, heb dan nog lvl 62 DK, en lvl 13 troll druid XD allemaal horde btw XD
alex.. ik pies bijna in mijn broek.. Ik snap er echt helemaal niks van wat hier staat (maar ik vind je wel lief hoor)
Hier nog een WoW speler. Ben begonnen door vriendlief, om er nu toch eens achter te komen wat er zo leuk was aan het spel. Hij was al jaren fanatiek gamer voordat we elkaar leerden kennen. Gelukkig is dat wel flink minder geworden sinds we samen zijn. En nog minder sinds de kleine er is. We zitten op de Europese RP server Moonglade, bij Wandering Spirits.. Mijn voormalige Main was een lvl 80 Human Warlock, Lingdei. Die ik sinds WotLK bijna niet meer gespeeld heb. Mijn huidige Main is een lvl 81 Draenei Resto Shaman, Zilverscale, maar ook zij ligt een beetje stil. Nu druk bezig met het levelen van een Worgen Holy Priest, Kannushi. We doen aan casual raiding. Wanneer we zin hebben, vaak dan wel in Guild verband. Vriendlief wat vaker dan ik. Hij is ook meer bezig met de Lore van het spel. Ikzelf niet zozeer, tis voor mij puur tijdverdrijf die ik met hem kan doorbrengen online. Soms speel ik weken niet, en dat gaat zo met periodes.
Wat leuk dat je ouders ook spelen! Raiden zij ook? Succes met Magmaw vanavond! (Als iedereen de tactics doorheeft is ie best makkelijk. Tip: gebruik de raidmarkers voor de plaatsen om op elkaar te stacken.)