Wie speelt er ook World of Warcraft?

Discussie in 'De lounge' gestart door Alexandra2008, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    mijn vriend speelt het snap er geen bal van hahah en wat jij allemaal schrijft is voor mij abacadabra hihihih

2. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    Ik heb het gedaan en ik heb ook nog wel een account ergens maar die staat op de "pauze" stand, ik moet zeggen dat ik nieteens meer weet op welke server ik speel, nou zegt wel iets over hoe ik er nog mee bezig ben he :p

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Hahaha en dat is dan nog maar een fractie van de abracadabra. :D Dat is 't toch altijd in 't begin. ;)

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik heb gespeeld tot mijn oudste geboren werd (sept.2007) en daarna niet meer. Mijn main was een Night Elf en ben toen tot lvl 53 ofzo gekomen...
    Mijn man speelt nog steeds redelijk fanatiek, 1 avond in de week met vrienden die ook bij elkaar in het guild zitten en 1 avond raiden.
    Volgens mij zitten ze nog steeds op server Emerald Dream, guildnaam ben ik ff kwijt, want hij is laatst overgestapt.....

5. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Mijn man en ik zitten ook op Emerald Dream (alliance)verschillende guilds oa Mafketels :) en hij ook nog op Twilights Hammer (horde)

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Mijn man ik en hebben ook echt heel veel Wow gespeeld! We speelden dan samen en dan echt soms tot diep in de nacht, haha

Wij speelde op de Lowland realms van Jaccobird. We zijn er alleen mee gestopt omdat die server steeds gewiped werd en we geen zin hadden om steeds opnieuw te beginnen. Dat was dus een private server. We deden ook veel mee aan raids, erg leuk vond ik dat! Ook het contact wat je dan met die mensen had.

Ik had een bloodelf level 80 (horde), dwarf level 80 (alliance) en een night elf level 60 ofzo iets.

Ik mis het ook best, we spelen het nu niet meer vaak, maar wil het eigenlijk best wel weer een keer spelen.
    Kunnen we geen zwangerschapsforum guild maken? :p

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik weet wat online spelletjes al kunnen doen (Travian en Tribal wars) dus laat ik hier maar niet aan beginnen :D dan kom ik helemaal niet meer van de computer af.

8. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    He wat leuk, meer wowwerts ha ha.

Speel niet meer zo vaak als ik zou willen helaas.
    Als de kleine op bed ligt vaak gewoon te moe.
    Heb een lvl 81 NE hunter en een stapel alts die ik af en toe van stal haal :D

Speel vooral heel casual, ben gek op de questen doen en zo.
    Langdradige questlijnen... oeh heerlijk !
    Het liefst met een heel verhaal er omheen.

(nu ik dit stukje tekst teruglees denk ik echt ff over mezelf: NERD hahaha.:p)

9. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ja mijn vader is guildmaster en raidleader , we zitten met zn allen in 1 guild. Helaas kon de raid niet doorgaan omdat we een guildie op bezoek hadden (haha.... :p) die zijn eigenlijk net weg. Ook hadden we niet genoeg ranged dus volgende week weer n poging :p
    De raidmarkers gebruikten we indd al , we lopen vast op de adds eigenlijk. Allemaal part of the progress ;)

10. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Leuk hoor. :)
    Hehe, bij ons gaat een raid alleen niet door als we geen 10 mensen hebben en dat komt bijna nooit voor. Maar we zijn verder wel redelijk casual. Goeie sfeer is belangrijker dan progression. Als je 't leuk vindt, neem maar een kijkje op onze site.

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik heb het gedaan. Had geen eigen account, maar speelde op de accounts van twee vrienden. Er was er altijd wel één niet thuis, dus dan speelde ik met de ander samen. Ik vond het erg leuk, alleen ik ben erg vatbaar voor dat soort dingen. Als ik zelf een account had genomen, dan had mijn school daar echt onder geleden.

Overigens vind ik het belachelijk dat er maandelijks zoveel geld betaald moet worden... Het gebeurt hier regelmatig dat ik een hele maand niet toekom aan spelletjes. En dan niet dat ik dat een maand van tevoren aan zie komen en mijn account dan kan freezen.

Doe mij maar gewoon een spel wat ik 1x aanschaf en daarna uit kan spelen, om vervolgens de uitbreiding te kopen of zo. Ik ben nog steeds bezig in NeverWinterNights 2 :D

12. Giltje

Giltje Niet meer actief

't zou wel grappig zijn als alle zp'ers die nog spelen op 1 server zouden spelen en samen gaan raiden XD dat zou echt vet zijn haha XD

ik heb helaas niet zo heel veel ervaring met raiden, vind BG's wel leuk en dungeons, maar krijg altijd gezeik dat me dps niet goed is >.> mijn pala is retri >.< maar heb met healen met me priest echt helemaal geen problemen =O zou juist denken dat healen moeilijker is dan dps haha XD en tanken is helemaal een ramp.. -.-

13. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Ladyxochi
    Als je zo weinig speelt is het ook zonde van je geld. De meeste mensen spelen wel regelmatig. Zeker in de raidingguilds wordt veel gespeeld, omdat je dan gewoon 3 a 4 keer per week raid.
    Voor mij is het het geld dubbel en dwars waard en ik vind het ook niet raar dat ik ervoor moet betalen want er wordt continue aan het spel gewerkt door heel veel mensen. Andere MMORPG's zijn goedkoper of gratis, maar die zijn qua content niet te vergelijken.

14. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    In progression content is healen ook moeilijker. Retri pala zou juist faceroll moeten zijn. ;) Een healer moet continue aandacht hebben voor 10, 25 mensen en tegelijkertijd handelen naar de mechanics van het gevecht. Veel herpostioneren en toch nog 8k healing eruit pompen is voor heel veel mensen moeilijk. Een fout van een healer resulteert vaak in de dood van een speler. Een fout van een dps is zelden fataal en wordt meestal goed gecorrigeerd door de rest van het team, meestal de healers.
    Tanken is weer een vak apart.

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Heb gekeken op de site , ziet er goed uit!
    Leuk om al die ach's even door te bladeren.

Bij ons in de guild zijn er wat problemen met raiders atm. Ze zeiken om raids , maar komen elke keer niet. Of gaan net op een dag van te voren lopen puggen. Dus er word gewerkt aan een stabiel raiding team. Mijn vriend en ik zijn daar al 2 van , en wij waren er dit keer dus niet (oeps!) en er bleven er helaas niet genoeg over. Tis ook een sociaal guild meer dan een raiding guild. maar dat zal nog wel veranderen.

Een forum guild is natuurlijk zo gemaakt dames.... xD

16. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Tja het is ook lastig om een raidingteam op te bouwen als je er niet heel strict in kan zijn. Ik en mijn man hanteren de regel: minimaal 1 keer per week inschrijven of je ligt uit het team. De meesten schrijven 2 a 3 keer per week in. We hebben een team van 17 mensen en gemiddeld 2 mensen per raid die " uitgerold" worden. Die staan dan op standby en krijgen voor de rest van de week prioriteit. Works like a charm. Altijd happy raiders en nooit gezeik. We hebben ook een aantal raiders die we met hun dual spec kunnen inzetten, dus dat maakt het ook flexibel.

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Door dit topic krijg ik weer zin om te gaan spelen, erg!

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ja als we nou een raidingguild hadden , was het hier ook zo. Maar omdat we een social-casual guild zijn , en alle members ook zo zijn gejoined. Kunnen we niet zulke eisen stellen.
    Maar zoals ik zei , dat word nog wel eens omgegooid. :D

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik denk dat ze heeeeeeeeeeeeel veel winst maken met WOW. Ja, ze hebben kosten, maar die inkomsten van al die spelers is volgens mij echt veel meer.

Overigens snap ik niet hoe mensen (met kinderen) zoveel tijd er voor vrij kunnen maken... Of wordt er verder niet gesport, gepoetst of gewoon gepraat in huis? Dat zijn namelijk dingen die wij 's avonds doen, als de kleine op bed ligt.

Oja, moet er een was uithalen... :)

20. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Natuurlijk maken ze winst, daar is het een bedrijf voor. Het is geen non-profit organisatie. :p

Mensen kijken gemiddeld 3 uur en 12 minuten televisie per dag. (Wereldwijd) Televisie kijken doe je alleen en is een passieve bezigheid. Ik speel liever WoW, samen met mijn man en leuke guildmembers. :)
    (Volgens deze dame kan gaming zelfs problemen oplossen. Echt interessant, kijk maar. :))

Deel Deze Pagina