Wie speelt er ook World of Warcraft?

Discussie in 'De lounge' gestart door Alexandra2008, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giltje

Giltje Niet meer actief

anders ik wel :D

maar wacht toch maar even tot de pasen event XD

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Pff moet eerst heel het spel kopen voor ik weer kan inloggen.. Was ik ff vergeten.. Had m van mijn broertje hier al geïnstalleerd maar ja..

Dat vind ik te gek worden, ben namelijk niet voor niets gestopt. Dus misschien ben ik er al weer snel klaar mee.

3. Giltje

Giltje Niet meer actief

je kan em zo van de site downloaden, dan hoef je em niet opnieuw te kopen =3

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Kost toch geld?? Ik moet een code invoeren.

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Op zich staat het spel incl Cataclism al op mijn laptop

6. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    "Waarom eigenlijk ook niet?" dacht ik toen ik het topic zag.
    Tuurlijk zijn er ook mama's en mama's in spe die gamen.

Ik heb mijn vriend via wow leren kennen, we wonen inmiddels enkele jaren samen en de 1e spruit is onderweg.
    We raiden 3 avonden in de week, en verder helemaal niet, kost me teveel tijd. Wij zitten op de emerald dream server, alliance (;)) ik met mijn disc priest en mijn vriend met zijn druid (en nog tig andere lvl85 poppetjes) PVP is niet zo mijn ding, word ik hartstikke nerveus van :$
    Behalve onze irl vrienden hebben we ook een leuke ingame vriendenkring gekregen, we meeten ca. twee keer per jaar, of Denemarken, NL of de UK.

7. Giltje

Giltje Niet meer actief

nee niet als je je eigen account al hebt, wat dus betekent dat je er al eerder voor hebt betaald =3 je code hoef je maar 1x te gebruiken en dat is op je account zelf ;) en aangezien je dat al hebt gedaan hoef je dat niet nog een keer te doen =3

plus dat het ook nog eens sneller insteleerd ook ^^

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nee want ik heb wel een account, maar Cataclysm heb ik nog niet zelf gekocht. En om Cataclysm toe te voegen aan mijn battle.net account, moet ik de code van mijn spel invoeren. En ik heb Cataclysm wel geïnstalleerd maar van mijn broertje. Mijn account is slapend.

9. MiSe

MiSe Niet meer actief

Death knight, Tauren en Hunter, Goblin

?? hihi

10. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    ik speel ook wow.
    op de server the sha'tar, alliance.
    heb een lv 85 druid en lv 85 shaman.
    lv 80 mage en hunter.
    ben guildleider van een nederlands talige guild.
    erg gezellige guild, met nog meer ouders.

11. Giltje

Giltje Niet meer actief

ah ja, die moet je dan idd kopen =3 hij is nu 25 euro bij bartsmit :D

12. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Taurens en goblins zijn races, geen specs. :p

13. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Wat leuk zeg! Wij raiden ook 3x per week. Van 20.15 tot 23.00 en aan het einde van de avond doen we altijd iets leuks. Progression is nu 7/12. Niet zo ver, maar dat geeft niet.
    Wij hebben nog nooit een RL guildmeeting gehad. Onze guildies wonen best wel verspreid over Europa. Maar we hebben wel een picture thread, dus we weten van elkaar hoe we eruit zien. :D

14. Giltje

Giltje Niet meer actief

heb ook eens in een NLe guild gezeten op die server misschien was het wel jouw guild :D

15. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik heb niet alle posts gelezen want het zijn er veel hier die wow-en :D

Ik zit zelf op Aszune, heb een eigen guild met mijn man en 2 vrienden (Area of Effect).

Mijn main is een sp maar ik heb ook een druid. Mijn man heeft ehmmmm 6 chars op lvl 85 en raid-ready geloof ik :)
    Nee hoor, hij speelt niet veel hihihi

Ik speel zelf ongeveer elke avond maar een uurtje ofzo
    Overdag eigenlijk nooit, dan ben ik aan het werk of bij mijn meisje :)

Ons halve guild bestaat uit Nederlanders dus wie weet zitten er nog een paar hier ook hihihi

Nog andere mensen van Aszune hier?

16. Giltje

Giltje Niet meer actief

wow damn hoe heb je dat voor elkaar gekregen? =O mijn char is 83 of 84 en nog niet mee geraid :D alleen dungeons en BG's mee gedaan

vind het wel knap dat sommige hier meerdere lvl 85's hebben XD

17. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    "
    Goh wat leuk zeg, jij ook al een eigen guild met je man. Social guild dan zeker? (Omdat je maar een uurtje per dag speelt.) Of raid je man wel?

18. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ja het is wel een social guild maar we raiden wel. We hebben onze eerste raid in Cata gepland staan voor komende vrijdag. Ik ben erg benieuwd! Maar mijn man raid veel meer hoor. We mogen in ons guild op het moment raiden met pugs om ervaring en gear op te doen. Vanaf komende vrijdag is het alleen nog raiden met guild in principe :)

@Giltje: lvlen gaat best snel vind ik zelf maar ik heb er maar 1 op 85 hoor ;) Mijn man speelt gewoon te veel, of zoals mijn vriendinnen zeggen: hij hoeft geen ruk in huis te doen dus wat moet hij anders met zijn tijd :D

19. Giltje

Giltje Niet meer actief

haha klinkt beetje als mijn man

die heeft nu ook ff een pause, maar als hij speelt speeltie elke avond voor paar uurtjes XD

20. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Heel veel plezier! Welke boss gaan jullie het eerst doen?
    Ik vind zelf Omnotron Defense System erg leuk holy priest zijnde. Daar zijn wij toen mee begonnen, maar Halfus is wel makkelijker om mee te beginnen.

Deel Deze Pagina