ehmmm geen idee? mijn man regelt de raids, ik schrijf me gewoon braaf in en hoor wel wat ik moet doen hahahaa tijd om in te loggen nu
vraagje, hebben sommige van jullie ook wel eens gezeik van andere spelers, dat je dps niet goed is, of als de tank te veel agro heeft en dat jij al healer het niet aan kunt dat ze daar ook over zeiken? Ik heb dat echt vaak gehad vooral met dps >.>
Ja tuurlijk! Moet je gewoon eens aan je guildmaster, of aan een class-genootje (hihi) vragen, of op internet zoeken, waar je gear aan moet voldoen om een groep goed te kunnen healen of welke spells je het beste kunt gebruiken om niet alle aggro te trekken. Vraag eens hoeveel je spirit en hit rating moet zijn.
Nee nooit want mijn man speelt een paladin tank en met hem loopt alles lekker smooth. Puggen doe ik nooit.
Nee puggen is vreselijk, dan heb je altijd healers die je dood laten gaan of dpssers die alle aggro trekken
Zeker wel. Vooral met m'n Warlock. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb dat Character ook nooit echt leren spelen. Onwijs powerlvld zodat ik met m'n vriend mee kon spelen. Met m'n Shaman ( healer ) komt het een enkele keer voor. En dan komt het gezeur vooral van de dpsers. Vaak omdat ze onwijs de aggro van de tank afpakken en dan ineens dood zijn, met 3 klappen. Tis voor mij heel simpel, in battle, dps does NOT matter. Een dode tank = dode healer. Dode healer = dode groep. Met een tank alleen red ik het ook wel. Duurt alleen wat langer. Puggs zijn over het algemeen best te doen. Alleen een dikke hekel aan ninja looters. Ninja looters = KICK. Of mensen die een halve instance op Follow bij iemand gaan staan, omdat ze "even weg moeten" , maar wel rollen op loot. Zulke mensen = KICK. PUG = Pick Up Group.
Als ze ninjapullen of herhaaldelijk aggro trekken niet, maar anders heal ik ze gewoon hoor. Hoort ook bij de taakomschrijving. Evenals pets. Trouwens, net Glory of the Cataclysm Hero voltooid en heb dus de drake. Yay! Hij is mooier dan ik dacht!
ja ninja looters omg ik heb zoeen hekel aan die gasten ze zijn het ergst in de lage levels =O als ik bezig ben mijn healer priest (lvl 41) rond dat level heb je onwijs veel ninja looters, zeggen ze allemaal ''ja is voor mijn alt'' of ''ja voor me off specc'' denk ik echt van rot op als we dat allemaal gaan doen schiet het ook geen reet op :/ Zeker als het items zijn dat je als healer ofzo nodig hebt en hun het voor een off spec of alt willen gebruiken, echt kan me er zo pissig om maken :x
Haha ik liet me altijd boosten door guildies of door mijn vriend. Dan mocht ik alle loot. En ik boostte ze ook vaak natuurlijk. En inderdaad Giltje, Elite Jerks. Maar goed, ik kijk altijd wel naar de gear en zo van mede-puggers. Als t niks is, merk je het snel zat en dan ben ik snel weg. Hihi ik heb geboden op Cataclysm op mp, voor 15 euro of zo wil ik m nog wel hebben. Ga ik weer even een maandje mijn account activeren.
Zou ik wel mee opletten hoor , dat t niet al gebruikt is. Omdat je je code moet activeren met jou account , dus als de code al gebruikt is kan je nog nie inloggen met je acc.
wat bedoel je lovepeet? of bedoel je dat hij speelt en jij dat niet leukt vind? @allen: ik pug regelmatig en heb er eigenlijk nooit echt last van. Als er mensen zeiken over te weinig dps etc, stap ik er gewoon uit. Pak ik toch een ander? Het is ook een beetje de instelling die tegenwoordig hoort bij wow denk ik soms Maar je merkt wel snel of het 12-jarigen zijn of gewoon volwassenen zeg maar
Hier ook een voormalig fanatieke wowspeelster. Ik ben begonnen toen het spel net uit was met een dwarf hunter (liftrasa,realm stormreaver). Daar heb ik bijna 2 jaar opgespeeld om vervolgens de switch te maken naar een Night elf priest, loesje. Hiermee heb ik verschillende guilds/servers gezien. Zelfs een tijdje op een duitse server gespeeld. Met haar raidde ik 5-7 dagen in de week. In 2009 heb ik mijn zoontje gekregen en ben toen radicaal gestopt met raiden/spelen. Heb toen echt een half jaar het spel niet aangeraakt. Nu speel ik nog steeds af en toe. Niet meer op mijn priest maar op een nieuw char een Worgen Priest (realm Kazzak). Hiermee speel ik wanneer ik zin en tijd heb ( wat niet zoveel meer is). Mijn man speelt ook heel af en toe nog, daarom hebben wij de keus gemaakt om mijn account niet meer te gebruiken. Het is best jammer geld als je maar 2 maal per maand inlogd. Moet zeggen dat ik het spel nog steeds erg tof vind om te spelen. En dat wat voor nieuwe uitbreidingen er nog meer komen ik zeker als 1ste in de rij sta om die te kopen
oke! sommige mensen weten dat niet , vandaar mijn waarschuwing Veel plezier! Ben nu een protpala aan t lvlen. Irritant met pugs , hunters denken altijd dat ze tanks zijn.
Ja hier nog iemand die wow speelt Kben al een tijdje off want ik was bijna een hele werkdag aant gamen. Dus ik heb even pauze afkickuh
Ik heb serieus echt zin om te spelen XD maar kan nog niet, dus dan maar een alternatief, shadow force 2 XD wel ff anders maar ook leuk XD
Oja mijn oudste zoon speelt het ook. die heeft al een aantal 80ers. We zitten op de sever darksorrow. pvp. haha ondanks dat mijn zoon het is gaan spelen door mij is hij echt zo veel beter zijn klasgenoot speelt het ook en zijn broer (16) mocht de beta van cata spelen dus ik had al voor de release al een hoop gezien. Voor de gene die er nu mee zouden beginnen is het jammer want je kent het verhaal dan eigenlijk niet. Maar het is wel mooi geworden iig we spelen op meerder servers maar darksorrow is wel de server waar alles op staat. Ik heb zelf bloodelf pala, bloodelf hunter en nog een warrior maar die vind ik niet zo leuk. Mijn zoon heeft nu geloof ik van alles wel wat.