Mijn man heeft nu een audi a3, 3 deurs, en ik een fiat punto. Nu willen we al snel voor een 2 e gaan, en vraag ik me af, of we een stationwagen nodig zouden hebben of niet. Wat zijn jullie ervaringen? We hebben geen hond ofzo, gaan wel vaak in weekend ergens wandelen, en miss 1 a 2 keer per jaar op vakantie in nederland. We willen sowieso mijn punto houden, en dan 1 andere auto erbij nemen, dus de audi gaat sowieso weg. Alvast bedankt xx
Als je een audi liefhebber ben, dan je a3 driedeurs inruilen voor een A3 sportsback. Wij hebben 'm, en wij krijgen zelfs de tweelingwagen achterin.
Wij kunnen gewoon niet zonder station! Tja alles kan natuurlijk...maar vind het zo handig dat ik gewoon de auto helemaal vol kan stoppen als we een keer weggaan. Verder hebben we nog een klein 5 deurs autotje voor erbij, maar met kinderwagen in de kofferbak en een tas boodschappen zit die wel vol. Ik zou sowieso voor een 4/5 deurs auto gaan.
Wij hebben een station en ik vind het ideaal. Niet dat we zo heel vaak weggaan, maar er past wel veel in, dat is gewoon makkelijk.
wij hebben ook een station, maar dat heeft meer te maken met het feit dat wij kamperen, dus anders krijgen we niet alles mee. Moeten ook een tent e.d. meenemen. Zelf heb ik nog een ford ka.
hier nu een sedan en dat gaat zeker wel lukken met 2 kids. maar we gaan eind volgend jaar kijken voor een station. (dan hebben we deze 3 jaar)
Wij hebben een Opel Astra uit 2000 Erg fijne auto, en prima met 2 kindjes denk ik. ( 2e hier is op komst ). Alleen is ie al wel zo'n beetje vol als je de kinderwagen achterin hebt
Hier twee kids en een hond...en alles in een gewone (ruime) 5-deurs. We hebben een MPV gehad, heeerlijke auto, helaas altijd stuk (Renault..).
Wij hebben pas een nieuwe station gekocht en ik vind het heerlijk. Alles past erin! Wij hebben gekozen voor een nieuwe Kia Ceed Sw.
Deze auto heb ik ook. Mijn vriend rijd zakelijk een Volvo v50 en daar past ook een hele hoop in maar in de scenic past meer. Je hebt veel auto voor weinig geld( als je verder geen gezeik met de auto hebt want het is en blijft renault) maar dat is denk ik geluk hebben of niet. @elmo, welke hebben jullie en uit welk jaar? Ik hoop zo dat we met onze auto geen gezeik gaan krijgen...
Tja ligt er aan wat je gewend bent idd. Nu ben ik alleenstaand, en heb ook een Fiat Punto, en 3 kids gaat makkelijk. De oudste gaat voorin zitten, maar hij kan ook achter. En de jongste 2 achter. Ik heb geen kinderwagen of wat dan ook meer nodig. En de kofferbak is van een fiat punto redelijk ruim, dus ik kan zeker wel samen met de kids op vakantie! Hiervoor hadden we een Ford Galaxy, en ja tuurlijk is dat erg lekker, maar slurpen ook bezine
Wij hadden dus ook een Renault Megane Scenic, zaaaalige auto, echt...maar iets in de elektrische besturing zorgde ervoor dat het een kapitaal aan reparties heeft gekost! Nu een Mitsubishi Carisma...niet de hipste (ken mooiere auto's zeg ik eerlijk) maar deze is wel praktisch en rijdt altijd! Zelf heb ik nog een Twingo (hadden we al voor we de jongens hadden) maar deze gaat er deze zomer uit en krijg / koop ik een veel jongere kleine 5-deurs (als tweede auto).
ik vind een carisma niet lelijk. hebben we 2 weken terug voor mijn mams gekocht die zat zonder auto maar wel echt groot vooral naast onze 156 maar in de 156 kunnen we alles kwijt.
Hier hebben we een station Mazda 6. Prachtige mooie wagen ! En als boodschappenauto hebben we een Ford Ka. Ook een hele fijne auto.
Wij hebben 1 kind een hond en een vw passat. als je geen hond hebt, kun je het wel af met een 4 of 5-deurs. Een station is natuurlijk altijd fijn qua ruimte en in en uit tillen van boodschappen. Ik vind de wegenbelasting alleen erg hoog (105 per maand voor een diesel in Ov.)
Wij rijden in een Nissan Qashqai. Is een lekkere grote auto met een hoge instap. Je hoeft op zich geen stationwagen te hebben. Als je auto maar een ruime kofferbak heeft.
Ik heb een opel zafira. toen de middelte een maand of 3 was hebben we hem aangeschaft. Had een 2 deurs vw polo had liever die gehouden maar dat mocht niet van mijn vriend.
Wij hebben een nieuwe renault twingo. Hier passen makkelijk buggy 2 kinderen en een hond in. Op vakantie zijn we nog niet geweest maar dat moet ook wel lukken.