wie speelt ermee met de postcodeloterij?

Discussie in 'De lounge' gestart door twee, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

speelje mee met de postcodeloterij?

1. ja wij doen mee

2. nee wij doen niet mee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ja, uiteraard speel ik mee. Om precies dezelfde reden als de meesten meespelen: je WEET het als je hem misloopt en dat lijkt me verschrikkelijk. Bij de staatsloterij kun je nooit denken: "ah, dat waren nou net de 5 cijfers die ik wilde kopen" :cool:

We spelen trouwens naast ons huisadres ook nog mee op het kantoor van mijn man. Hij heeft zijn praktijk in een voetbalstadion en dat stadion heeft als enige een bepaalde postcode. Leek ons dus slim om op dat stadion een lot te nemen. ALS hij daar valt zijn we de enige deelnemers

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Man is al jaren lid en eenmaal lid is opzeggen geen optie meer, stel je voor zeg. Hebben nog geen geldprijs gewonnen maar wel dingen als ijs, stroopwafels, beautypakket, dierentuin kaartjes en mogen deze maand naar de musical Bodyguard :)

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hier ook al jaar of 15 lid..
    Geen geld gewonnen maar wel eten/musical kaartjes/dvd's en dat soort dingen ..
    Als ik Af en toe win vind ik het allang prima :)
    En tuurlijk zou ik een keer een geldbedrag willen winnen al is het maar €100 voor t idee haha

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Nee wij spelen niet mee. Ik vind het best duur en daarbij vallen de prijzen altijd in nette wijken dus ik denk dat wij hier weinig kans maken.
    Niet dat we in een vervallen wijk wonen ofzo maar wel een wijk met allemaal flats.

5. Love1990

Love1990 Niet meer actief

#25 Love1990, 2 jan 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2016
    Hier 5 jaar lid. Tot nu toe 2x een bedrag van €20,- gewonnen, afgelopen jaar was wel een goed jaar, vaak een klein prijsje
    2x rituals pakket
    1x ontbijtkoek
    1x postcodeloterij koffer
    1x ici Paris bon
    1x ijsprijs
    2x Hema appeltaart

6. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland

Waar haal je dat nou vandaan?

Hier een jaar of 6 lid. Ik heb ooit 300,-gewonnen en wat kleine prijzen zoals kaartjes en stroopwafel. Die 300,- wonnen met de postcode in de 'slechtste' wijk van Almere. Daarnaast zie ik echt niet altijd alleen maar 'nette' wijken voorbij komen bij winnaars.
    Het is kansspel....een kleine kans. En wie weet hebben we ooit geluk. Zo niet ach dar is jammer. In iedergeval gaat 50% per lot naar de goede doelen:)

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik doe niet meer mee met de postcodeloterij. Jaren meegespeeld en echt nooit prijs gehad, zelfs niet de ijsbon oid. Nu doe ik mee met de vriendenloterij en heb ik wel regelmatig iets (kookboek of reep chocolade).

8. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik had te vroeg op reageen gedrukt. Dus heb er bijgezet dat we niet in een vervallen wijk wonen maar wel een wijk met allemaal flats.
    En waar ik dat vandaan haal? Als ik op tv de postcodeloterij prijzen uit zie rijken zijn het altijd wijken met eengezinswoningen.

9. sunshine1981

sunshine1981 Actief lid

21 okt 2015
    257
    60
    28
    Vrouw
    Ja ik speel ook mee. Sowieso voor de goede doelen, maar ook dat ik er niet aan moet denken dat mijn buren met cheques naar buiten komen, en dat wij dan niet meespelen haha

10. sunshine1981

sunshine1981 Actief lid

21 okt 2015
    257
    60
    28
    Vrouw
    Niets gewonnen overigens

11. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Hier spelen we ook mee
    1x stroopwafels
    1x thee pakket maar konden ze niet leveren dus kregen we 12,50

12. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Uhm ijs stroopwafels niks bijzonders dus helaas !

13. Blink

Blink Actief lid

14 jan 2007
    259
    16
    18
    Wij doen mee met 1 lot.

Kaartjes Pandora show
    Paar keer de ijs prijs
    stroopwafels
    2x dvd box naar keuze
    thee pakket

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    We doen wel mee. Volgens mij is het enige dat we ooit gewonnen hebben een ontbijtkoek :D

Deden eerder mee met de staatsloterij. Daar nooit meer dan 5 euro gewonnen. Nu gaat er tenminste nog iets van het inleggeld naar goede doelen.

En ken meerdere mensen waarbij de straatprijs wel is gevallen. Alleen deden zij niet mee ;) Dat lijkt me zooooo lullig!

15. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik doe niet mee.

Ten eerste vind ik het zonde van het geld.
    Ten tweede woon ik in het noorden van het land en daar vallen haast geen prijzen. De grote prijzen al helemaal niet.
    Ten derde woon ik in een arbeiderswijk en ik zie op tv alleen maar koophuizen en villa's waar de grote prijzen vallen.
    Ten vierde steun ik geen goede doelen.

16. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Zonde van je geld!
    Je kunt beter de 12,50 sparen elke maand. hou je meer over.

17. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Ook in het noorden vallen prijzen hoor :) 10 jaar terug ofzo die postcodekanjer. En gisteravond heb ik een aantal Noordelijk postcodes voorbij zien komen waar men 2016 euro mee won.

Vorig jaar viel de postcodekanjer in Amsterdam, waar mensen daarvoor aan het eind vd maand geen geld meer hadden voordat ze wonnen, dus dat was geen villawijk ;) ook het jaar daarvoor of 3 jaar terug viel het in Leidschedam, in flatjes!

18. beccie

beccie Niet meer actief

ik speel nu 9 maanden mee ongeveer.
    ik heb 1x een rituals setje gewonnen.

daarvoor ben ik 10 jaar lang automatich lid geweest van de staatsloterij, daar ben ik mee gestopt. ik heb daar misschien in 10 jaar tijd 1x 50 euro gewonnen.

met de postcodeloterij steun je in ieder geval nog een goed doel. mijn zus heeft heel vaak een hema bon of bak ijs ofzo gehad

19. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Speel mee met 3 loten... onze straat bestaat uit 3 postcodes.. dus als de overkant wint wij ook... ;)
    Doe verder met niks anders mee...
    Helaas winnen we nooit niks... paar maanden geleden zo'n rituals pakketje... maar verder al jaren niks meer gewonnen...
    en daarvoor op andere postcode ook alleen maar ijs...
    Mijn schoonouders winnen voortdurend wat! Ijs, kadokaarten, tickets voor pretparken enz...
    en die geven ze altijd aan mij.. dus indirect heel veel prijzen ;)

20. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Ik ben mee gaan spelen nadat de hoofdprijs in oldenzaal was gevallen. Ik werkte toen in oldenzaal dus kreeg er veel van mee.
    Voor het hele feest waren lokale ondernemers ingeschakeld, dus die werden er ook allemaal beter van!

Gewonnen:
    Ijs
    Celebrations
    Bertolli pakket
    Kaarten voor We will rock you (musical)
    Kaarten voor Holiday on ice

Deel Deze Pagina