Ik doe sinds een jaar of 3 mee. Tot en met mei 2015 op m'n oude postcode en in die 2.5 jr alleen 1x een reep chocolade gewonnen. In mei verhuisd en speel nu mee met nieuwe postcode. Sindsdien bijna elke maand wel iets gewonnen. Een spel, kaartjes voor Duinrell, kaartjes voor de Bodyguard, een dvdbox. Goeie postcode blijkbaar. Dat er in verhouding vaker prijzen in 'rijkere' wijken vallen dan in 'armere' wijken is op zich natuurlijk logisch. Als je meer geld te besteden hebt zul je eerder geld uit geven aan loten dan wanneer je elk dubbeltje moet omdraaien.
Van de 7 postcodes gister waren er 3 in zuid-Limburg en slechts 1 in de Randstad. Dus het is echt onzin dat er opzettelijk grote steden worden gekozen. Of nog gekker wat ik net las: nette wijken. Het is een loterij! En dus kan iedere postcode in Nederland winnen. Als je denkt dat dat niet zo is, dan zeg je dus eigenlijk dat ze de boel besodemieteren.
Lol niet. Zet liever elke maand bij wijze van spreken 12 euro opzij. Als je al 15 jaar mee speelt met 1 lot heb je na 15 jaar 2250 euro uitgegeven aan je deelname. Dan zou ik persoonlijk niet blij zijn als ik alleen ijs of een keer 100 euro zou winnen. En dat psychologische deel ben ik totaal niet gevoelig voor.
Ja wij doen mee. M'n man vind het totale onzin, ik ben dus idd ook veel te bang dat de hele buurt wint en wij niet. Hier vallen wel vaak de kleine prijsjes zoals stroopwafels, ontbijtkoek etc. Toen ik nog thuis woonde hebben m'n ouders eens een luxe cruise gewonnen voor 2 pers. Van 4000 euro p.p. Ze hebben de tijd van hun leven gehad op die boot.
Uiteraard spelen wij mee, ik zou het echt zuur vinden als iedereen in de straat er vandoor gaat met een leuke prijs en wij niet. En wat is nou 12 euro per maand? Die kans wil ik dan wel nemen hoor.
De straatprijs is hier een paar jaar geleden gevallen, en wij hebben geen lot. Iedereen had 5000 euro ofzo, dus dat was wel een beetje zuur. Maar om daarom nou maar altijd lid te zijn vind ik maar onzin eigenlijk
Wij niet. Ooit een keer meegedaan en maanden geduurd voordat weer af waren. Ze bleven maar dingen sturen tot ik een keer retour afzender stuurde met bewoner overleden. Toen lieten ze ons pas met rust. De kans dat je wint is zo klein. Iedereen kan rijk worden. Gewoon zuinig leven en hard werken
Ik heb 1 lot sinds een jaar en heb ondertussen twee reiskoffers en de ijsprijs gewonnen. Een megaknaller zal hier naar verwachting ook niet meer vallen; een aantal jaren geleden viel hier in de woonplaats de postcodekanjer. Een collega van mijn man had de hoogste prijs en won ruim 9 miljoen. Gebeurt dus vast niet weer...
Wow ik heb even de trekkinguitslagen bekeken en in okt 2014 is de straatprijs hier in ons dorp gevallen. Paar winnaars ken ik van geziht en de winnaar van de 100.000 euro is mijn fysiotherapist omg 😂😂hij werkt nogsteeds had het niet verwacht vanhem
De ontbijtkoek winnen we hier zeer regelmatig. Dagjes uit, bloemen, ijs, hemakaart. Dat soort prijzen vallen hier wel. Geldprijzen helaas niet. Maar ach, het is voor het goede doel hè!
Ja! Ook uit 'angst' dat ie hier valt. Ik win stroopwafels, chocolade of ijs en laatst een keer 4 vrij kaarten voor beekbergen!
Ja ik ben al zo'n 9 jaar lid. Ik heb bloemen gewonnen, stroopwafels, soeppakket, musicals. Maar het mooiste was de 50.000 euro tijdens de uitzending met Miljoenenjacht. ( de gouden bel)
Hier spelen we met 1 lot mee, waren er 2. Hier een keer dagje weg gewonnen, zijn naar Ouwehand dier park geweest. Verder vaker de stroopwafels en ijs prijs. Ook eens een keer een broodrooster.
Een appeltaart, ontbijtkoek, stroopwafels, een bos bloemen, een dove pakketje en in november een bordspel naar keuze. Ik doe ook mee omdat ik het niet kan verdagen als mn buren een grote prijs zouden winnen en ik niet omdat ik niet meespeel. Wel leuk om af en toe wat te winnen. We spelen al 12 jaar mee en de laatste tijd regelmatig kleine prijsjes. Nog nooit een geldprijs gewonnen
Wij spelen niet mee, omdat ik het zonde vind van m'n geld. Ik verbaas me wel dat best veel mensen bang zijn dat ze buiten de boot vallen als ze niet mee spelen. Ik ben daar echt niet gevoelig voor.
Wij spelen al jaren mee. Toch beetje psychologische dwang, stel dat er een grote prijs in de straat valt.... Afgelopen jaren dierentuin kaarten, rituals bonnen, musicalkaarten, stroopwafels, hema bonnen, bloemetje, pijnenburg, dvd naar keuze, soep, ijs en 100 gewonnen. En natuurlijk het pasje van 12,50 voor duurzame producten bij ah die iedereen kreeg.