Ik ben als 7 jarige begonnen met orgel spelen en toen ik 12 was mocht ik dan eindelijk van mijn ouders overstappen op Panfluit. Sinds ik een hond heb speel ik eigenlijk ook niet meer, dat kreng joelt mee als je gaat spelen op de panfluit Maar had er ook geen zin meer in (was al eerder gestopt met lessen) omdat de lesmevrouw alleen maar van die hongaarse muziek liet spelen en dat hing mij op een gegeven moment de strot uit. Maar eigen inbreng was niet gewenst en ach ik had de techniek al onder de knie Groetjes Anita
heb 10 jaar piano les gehad, daarvoor 4 jaar blokfluit en ik kan ook sax en dwarsfluit spelen. o pde muziekschool destijds een 3-instrumenten jaar gehad, waarin je veel basis kreeg van de drie gekozen instrumenten en een heeel klein beetje gitaar
Ik speel bariton bij een fanfareorkest, nu sinds een paar maanden weer. Een paar jaar tussen uit geweest vanwege studie, verhuizing en bevalling, maar voor die tijd ook al zo'n 10 jaar. groetjes Liesbeth
Ik ben absoluut a-muzikaal. Mijn man speelt trompet. Dat doet ie al iets van 22 jaar via de harmonie. Ik hoop dat onze kindjes iets meer van zijn muzikaal talent hebben.
Ik speel vanaf mn 7e (dus nu al uhm bijna 26 jaar) dwarsfluit. Heb bij harmonie en orkesten gespeeld, bij een begeleidingsbandje voor een kinderkoor en heb ook zelf les gegeven aan jonge meisjes. Ook deed ik gastoptredens bij koren e.d. waar ik dan een aardig zakcentje mee verdiende. Ook heb ik saxofoon gespeeld.
ik speel keyboard en piano.En ook een beetje accordion. mijn man speelt gitaar, dus we spelen wel eens samen. mijn dochter doet dan mee of met haar speelgoedsaxofoon of met haar trommel erg gezellig
Ik kan gitaar spelen. Nu al een tijdje niet meer gedaan, maar ach komt vast wel weer Ook speel ik een beetje mondharmonica en keyboard. Mijn vriend kan heel goed drummen. Heeft ook in een band gezeten. (die nu bijna aan het doorbreken is. Hij vin het jammer dat hij niet meer in de band zit )
Ik speel al zo'n 16 jaar dwarsfluit. Nu meer voor mezelf dan voor anderen. Ik speel ook een beetje piano, probeer het mezelf een beetje aan te leren zeg maar. Waarschijnlijk niet de beste techniek, maar wel erg leuk om te doen .
OP de basisschool leerde we blokfluit spelen en noten lezen. Ik was er best goed in. Ik speel piano en ik had vroeger een grote keybord. Ik kan nog steeds spelen maar heb het al weer 7 jaar niet meer gedaan. Ik ben noten lezen vergeten maar als je me een keybord geeft en er staat muziek op dan kan ik zo mee spelen zonder noten. Goed he!
ehhh.... blokfluit, altfluit, trompet, piano, keyboard, gitaar... ben lekker muzikaal aangelegd gelukkig..
drum, dwarsfluit, melodica, en een beetje mongharmonica. en ik zing http://www.youtube.com/watch?v=YqH41xW2rOU
Ik speel trompet, al jaren, en behoorlijk veel ook. Meerdere orkesten, alleen nu staat het even op een laag pitje, want het voelt niet prettig aan m'n buik.
Ik heb 9 jaar vioolles gehad. Ik heb ook een viool, maar doe het eigenlijk weinig. Ik heb mezelf gitaar leren spelen dat doe ik op school ook nog regelematig, thuis wat minder. Linda
Hallo allemaal, Ik hyeb net de draad weer opgepakt met Saxofoonles, superleuk! Heb van mijn 10e tot mijn 13e gedaan toen dus 10 jaar niet en nu sinds een paar weken weer wel. Is echt heerlijk... Ook heb ik blokfluit gespeeld en 2,5 jaar piano en een blauwe maandag zangles... Groetjes en leuk om te lezen wat voor muziekinstrumenten ander spelen, Liefs, Sewgirl
Wij gaan in januari een piano kopen er komt dan iemand bij ons thuis om het me te leren, ik kan het nu maar een klein beetje.
Ik speel al meer dan 10 jaar gitaar, heb ook een elektrische thuis staan Voor de rest heb ik op school xylofoon (geen idee hoe je dat schrijft) leren spelen, dit heb ik 3 jaar gedaan. (op school) Heb namelijk ook in beide examen van de middelbare school moeten doen. Wel leuk!