zoals in de titel staat.. kregen we deze maand gewoon weer tussen de 12e en de 15e de uitkering, of was het deze maand al de 25e???
Deze maand inderdaad nog rond de 15e. En vanaf juni rond de 25e. En deze maand komt er het vakantiegeld bij
nou dit gaat lang niet altijd op hoor! sterker nog, op de site van de Wajong stond eerder altijd dat ze uitbetaalde tussen de 12e en de 15e, en nu staat daar alleen dat ze uitbetalen op de 15e.. maar vorige maand had ik het op de 14e..
morgen is het binnen, de perspectief zegt ook voor deze maand de 13de binnen en had vandaag al vakantiegeld specificatie dus dan is het al over gemaakt
En krijgen we nu in juni voor 5/6 weken, of hoe werkt dit eigenlijk ? Ik heb geen voorschot aangevraagd, dus kom je een aantal dagen tekort
kijk das beter :d om te lezen maar niemand heeft het nog binnen denk ik.. een vriend van ons die heeft wia en die had het gister al binnen en van daag vakantiegeld dus ik ga er idd ook van uit dat het er morgen op staat i ig de gewone uitkering
Nee ik bedoel niet dat je wat extra krijgt, maar normaal krijg je het salaris om de 4 weken, en nu niet ! Je moet nu langer doen met je salaris, maar dan krijg je de 25e toch meer waar blijven anders die paar dagen tussen de 15e en de 25e
dat is een goede vraag daar werd niks over gezegt en heb ik ook niet bij stil gestaan, hmm ben benieuwd dan.
die dagen krijg je geloof ik niet betaald dat moet je overbruggen met je vakantiegeld en je krijgt gewoon de normale uitkering voor zover ik begreep van uwv