IUI behandeling, welk ziekenhuis VU of AMC

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Monique72, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique72

Monique72 Nieuw lid

25 jul 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Wij hebben al meerdere IUI behandelingen gehad in een streek ziekenhuis. Helaas kunnen ze in het weekend geen behandeling geven. Dit is voor ons rampzalig want mijn cyclus is steeds in het weekend.

Ik krijg geen hormonen/preglyl want ik heb "standaard" steeds 2 celblaasjes, vandaar dat er niks te sturen valt!

Nu willen wij graag naar een academisch ziekenhuis omdat zij wel in het weekend IUI toedienen.
    Wie kan mij vertellen naar welk ziekenhuis ik moet gaan? Wij wonen dichtbij Amsterdam.....

Alvast bedankt voor je reactie.

2. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Ik ben erg benieuwd, ik heb precies hetzelfde probleem. Zit nu zelfs met ee maand zomerstop.
    Ik heb laatst het VU gebeld om te vragen of ik kan wisselen van ziekenhuis (ivm zomerstop eigen ziekenhuis). Dat kon wel maar ze gaan dan bijna alle onderzoeken nog een keer doen en hebben een wachtlijst van 4 weken. Voor je kan beginnen, ben je zo 2 maanden verder.
    Maar aan de andere kant, als je steeds in het weekend valt dan schiet het ook niet op.

Deel Deze Pagina