Hallo allemaal, Na de diagnose pcos, 1e ronde clomid zwanger helaas MK en nu provera en clomid jammergenoeg geen posi test in 2009. Wie gaan er nu ook allemaal voor een beeb in 2010? minniemouse
Ik sluit me ook graag aan.... als heb ik nog een NOD te gaan aan het einde van dit jaar... als ik niet ongie word wil ik de 31ste gaan testen... maar ik heb eigenlijk het gevoel dat het niet raak is, al kan ik dat nergens op baseren hoor, het is maar een gevoel en wie weet is dat gevoel morgen weer anders...
NOD lijst December 2009 *Charpi - 28 december (3de ronde Clomid) Januari 2010 Dames vullen jullie ook je NOD in, dan kunnen we elkaar supporten
December 2009 *Charpi - 28 december (3de ronde Clomid) *minniemouse - +/- 30 december (met provera) Januari 2010
hallo meiden. aaauuuwww heb me toch een pijn aan mn boobs! hoop echt zo dat ik snel ongesteld ga worden want dit is ook niet echt gezellig. haha. jullie allemaal een leuke kerst gehad? hier wel opzich. af en toe wel een beetje een rotgevoel omdat ik deze kerst nog eigenlijk heel erg zwanger zou zijn als het allemaal was blijven zitten. maargoed. we gaan nu voor een beeb in 2010 en ik hoop echt dat het voor ons allemaal geld........ minniemouse
Spannend Minnie!! Hier ook nog geen ongie te bekennen, maar gisteren wel negatief getest.... al heb ik waarschijnlijk te vroeg getest want ik had mijn ei pas op dag 18/19 dus zat gisteren 12 dpo.... maar voorlopig ga ik er maar vanuit dat ik ongie moet worden...
Hoi, Ik sluit me ook aan . Wij gaan hopelijk in januari starten met spuiten (PCOS ). Zit nu aan de Primolut, dus mijn NOD is zeker een ongesteldheidsdag . December 2009 *Charpi - 28 december (3de ronde Clomid) *minniemouse - +/- 30 december (met provera) Januari 2010 *Debby - +/- 6 januari (met Primolut)
Wij hopen met 2010 ook eindelijk te kunnen starten! Wanneer wij kunnen starten gaan we zeker voor een beeb in 2010 Dat 2010 maar een vruchtbaar jaar mag worden dames!
Hallo allemaal, Heb niet echt gelezen want sit op mijn werk stiekem te internetten. nog steeds niet ongestel. de vorige kuur provera was ik het 8 dagen na de laatste pil. vandaag is het dag 8. heb me voorgenomen dat als ik maandag nog niet ongesteld ben ik ga bellen voor een afspraak voor dinsdag. heb nog welpijn aan mn boobs en zit onder de pukkels. hoop zo dat het toch komt. anders weet ik het ook niet. wat gaan ze doen als je met provera niet ongesteld wordt? minniemouse