Ik heb een vraagje, Wie is er na een zwangerschap door vruchtbaarheidsbehandelingen ineens toch spontaan zwanger geworden van een tweede kindje? (of 3e,4e enz) Ik vraag me dit heel erg af namelijk! Ben net bevallen van ons eerste kindje, een wolk van een dochter.. zij is gekomen doordat we vruchtbaarheidsbehandelingen hebben gehad... van pilletjes, tot iui en ook ivf! uiteindelijk was ik zwanger door een escape iui... maar dat terzijde... maar ben heel erg benieuwd wie er na vruchtbaarheidsbehandelingen toch zwanger is geworden, Spontaan?? Ben benieuwd naar jullie verhalen!!
Van mijn dochter was ik zwanger dmv iui. Nu ben ik spontaan zwanger. Hopelijk lukt het ook voor jullie!
Van mijn dochter zwanger geraakt dmv Puregon en Pregnyl en afgelopen juni spontaan zwanger geweest terwijl we daar niet mee bezig waren. Helaas een miskraam geworden. Ik ben dankbaar voor het moment dat ik ook eens heb meegemaakt hoe het is om te denken; Hmm wat voel ik me moe en raar zal ik eens een testje doen? En dan gewoon van verbazing van de wcpot vallen.
Ik heb hier zelf geen ervaring mee (wij zijn net bezig voor wondertje nr 1), maar een nicht van mijn vriend had dit wel. Bij de eerste de nodige behandelingen gehad, bij nummer 2 dachten ze we zien wel hoe het loopt, en toen waren ze vrij snel spontaan zwanger. Ik hoop dat dit voor jou ook weggelegd is
Thnxx voor jullie reacties!! Ja hier zowiezo geen voorbehoedsmiddelen meer!! Hihi grappig dat je die test in de wc liet vallen van de schrik!! Maar erg naar van de mk!! Nou we zullen zien hoe of wat!!
Ik ken o0ok iemand eerste via ivf en daarna spontaan zwanger (ook geen voorbehoedsmiddelen gebruikt vnwege wachtend op de start van tweede behandeling) hopelijk is dat ook voor jullie weggelegd. Ik denk enkel wel dat het afhangt waarvoor je behandeld moet.
Ik ben van Eva zwanger geraakt na 8 maanden medische molen, ik had pco en werd niet uit mezelf ongesteld. Ik werd 8 maanden na de bevalling opeens ongesteld, raakte toen in de 3e (lange) cyclus zwanger. Dat werd een miskraam en raakte toen weer in de 3e cyclus zwanger en dat is nu Lisa . Mijn cycli werden trouwens wel telkens wat korter. Ik begon met 45 geloof ik en de laatste cyclus was 38.
Vriendin van mij met pco is van haar eerste zwanger geworden dmv hormoonbehandeling en tweede zwangerschap was spontaan, dus het kan wel!
Ik ken mensen die de eerste kregen door IVF en na 2 jaar een afspraak wilden maken voor nummer 2 toen bleek ze zwanger te zijn spontaan!
Een zwangerschap kan hele goede invloed hebben hoor op PCO dus pas maar op Oh ja wat ook helpt om je cyclus regelmatiger te krijgen is minder koolhydraten eten. Velen vinden het moeilijk om dat te doen, maar als je je er een beetje in verdiept is het helemaal niet zo lastig en je kan ook twee maaltijden op een dag koolhydraatarm doen en 1 gewoon, dat helpt al.