Wie sport er hier niet en heeft er (net als ik) n hekel aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie heeft er ook n hekel aan sporten?

1. Ik sport wel hoor, maar idd met tegenzin

2. Ik sport wel, vind t juist zalig

3. Ik sport niet omdat ik t gewoonweg niet leuk vind

4. Ik sport niet wegens....??

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Ik sport! En ik vind het heerlijk!

Volleybal 3x in de week.
    Na juni is weer zomerstop en dan doe ik regelmatig beachvolleyballen en tennisen.

Daarnaast loop ik ook veel met de hond.

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hahaha ja als ik het zo bekijk hoef ik naast mijn bestaan met 5 kinderen niet meer te sporten idd! :) Ik sport ook niet voor mijn figuur want ik vind dat zelf niet nodig maar ik doe yoga, power yoga , meditatie etc. om tot rust te komen en voor mijn geestelijke gezondheid meer als voor mijn lichamelijke gezondheid.

3. Evi21

Evi21 Actief lid

5 jul 2007
    160
    0
    0
    nou ik sport wel en vind het zalig! dat heb ik in gevuld...

Ik heb CIOS (jaja de sportopleiding) gedaan.. dus je zou kunnen zeggen dat ik een fanatiek sporter ben!

Ik heb altijd geturnd en geschaatst... zelfs nog een tijdje aan kickboksen gedaan (aanrader... das echt zowww lekker)

Ik geef nu zo'n 15 uur les in de week.. in aerobic, steps en streetdance!

YEAAAH I LIKE SPORTS! :D

4. mamavanshawn

mamavanshawn Actief lid

2 jan 2008
    239
    0
    0
    Tot een jaar geleden heb ik paardgereden, straks in augustus wil ik dat weer op gaan pakken maar voor de rest doe ik niet aan sport. Ja okay, een keer zwemmen maar niet op regelmatige basis

5. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ik sport niet omdat ik reumatische aandoening heb. Teveel pijn om te sporten. Ik vind het wel heerlijk om me helemaal in het zweet te werken, maar helaas, het kan niet meer. Nu ga ik 1 keer per week babyzwemmen :) dat is mijn sport nu ;)

6. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    ik ben gek op sporten.

Ik fitness4 keer in de week waarvan 1keer bodyattack.Heerlijk gevoel als je alle spieren in je lijf voelt.Dat je heerlijk moe kan worden in je lichaam ipv in je hoofd.En daarna lekker douchen of saunatje iets heerlijkers kan ik me niet voorstellen

7. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hier ook een sportgek!
    Helaas kan ik maar 3 keer per week en die benut ik dan ook gretig.

Het maakt mijn hoofd lekker leeg en geeft mij een enorme energie boost.

Kan mij dus echt niet voorstellen dat er mensen zijn die niet van sport houden.Maar dat zullen de A-sportievelingen ook wel van mij denken haha.

Echt heeeeeerlijk als je je helemaal in het zweet hebt gewerkt.

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Er zijn maar een paar sporten die ik leuk genoeg vind om zelf te doen... als straks de baby geboren is & m'n beste vriend weer hier in de buurt woont (die moest wegens sloop tijdelijk bij z'n moeder intrekken) dan gaan we wel samen tennissen. Dat vinden we allebei leuk :) Misschien af en toe nog wat squashen, maar daar blijft het vrees ik wel bij... fitness is echt totaal niets voor mij, dus in een sportschool zul je me niet snel tegenkomen!

9. valhalla

valhalla Niet meer actief

Heb ook een ongelofelijke hekel aan sporten, zie er ook totaal het nut niet van.

In de zomer ga ik soms skaten maar dat doe ik vor het leuk en niet voor het sporten, ik stop ook voordat ik moe wordt. Jah, lui ook :D

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Dat je het niks aan vindt snap ik, maar het nut er niet van inzien vind ik een rare uitspraak.

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb af en aan op sportscholen rond gehangen. GROTE hekel om te gaan maar als ik er eenmaal was ZALIG om te doen. maar t is elke keer t zelfde liedje. Dan gaat t net allemaal lekker en verlies ik wat gewicht en krijg ik conditie...en dan begint mn rug weer te zieken. Ik heb n ongeloofelijk slechte rug. En negen van de tien keer ga ik er met iets stoms door heen (stofzuigen, was in een lade doen, gaan zitten... en ik let zelfs op mn houding kan je na gaan!) en dan ben ik weer 3 a 4 weken uitgesport. En om dan weer de draad op te pakken...die drempel is iedere keer zo ontiegelijk hoog! Plus ik betaalde me arm aan die sportschool waar ik laatst bij zat.
    Dus nee ik sport op t moment niet meer.
    Heb nog even gedacht om dan maar te gaan zwemmen. Maar baantjes trekken kan hier pas om 10 uur savonds...en dan lig ik al onder de tafel van vernmoeidheid. Moet er dan niet aan denken om daar nog heen te fietsen, laat staan nog te zwemmen ook!
    Maar met mijn gewicht zou ik eigenlijk wel weer wat moeten doen.... *zucht*
    Als mn echo vandaag goed is ga ik misschien eens kijken of ze op wat normalere tijden zwangerschaps zwemmen hebben....denk ik.

12. Niet meer actief

ik moet niet denken aan de spierpijn die k daarvan krijg, verder zou ik wel willen sporten

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik sprot nu sinds 4 weken en ik doe he tmet veel plezier. ook al heb ik spierpijn.

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

sporten sporten... ff opzoeken in mn woordenboek hoor....

Nee, komt niet voor.... wat is dat?

15. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Is de hond uitlaten ook een sport?

16. mamavanshawn

mamavanshawn Actief lid

2 jan 2008
    239
    0
    0
    Ligt er aan of het een maltezer is die netjes aan de riem loopt of een Rottweiler die je door de straten sleurt, in het laatste geval zeg ik van wel ;)

17. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik kijk graag naar schaatsen. :D

Heb wel eens poging gedaan op een sportschool, maar ik ben gewoon geen sportmens. Ben wel heel de dag in beweging en dat vind ik genoeg.

18. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik sport maar vind het zeker niet leuk...

ik ga zondagochtend 2u naar de sportschool en door de week nog een 3 kwartier.

Is gewoon een kwestie van mezelf ertoe zetten maar zou net zolief thuis blijven hoor. Voordeel is dat ik samen met mn man ga dus hij pept me wel een beetje op. Ga nu sinds april dus hou het ondanks de tegenzin toch best een aarig poosje vol.

19. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik sport 2 x in de week 2 uur!

En ik vind het heerlijk! Vandaag ook gesport en heelrik 3 kwartier gespind. En hoe mijn benen nu voelen hmm heerlijk! Lekker vet aan het verbranden!

Het liefste doe ik de cross training en krachttraining en spinning maar dat laatste is erg moelijk als je een conditie heb als mij :)

20. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Mijn zoontje kruipt nu 2 weken en ik ren iedere keer achter hem aan? telt dat ook mee :rolleyes: :)

Deel Deze Pagina