Nog een nachtuiltje geloof ik (hoewel het bij jou een uur vroeger is dan bij mij) . Mijn vriend en zijn familie komen oorspronkelijk uit the East End, en zijn via council houses uiteindelijk via Hainault in L. terecht gekomen. Wij hebben er samen 14 jaar gewoond maar mijn vriend wilde altijd al uit Engeland weg. Zodoende zijn we nu in Frankrijk gaan wonen. Ik blijf altijd wel een zwak voor Engeland en de Engelsen hebben hoor (maar kom er nog vaak genoeg vanwege de schoonfamilie). Moet wel zeggen dat het etiketje 'Essex girl' wel het láátste is waar ik voor in aanmerking kom...
Ik heb even aan onze hulp de Bahasa Indonesia versie gevraagd...zie boven. Succes alvast met de website, spannend hoor! Chinees kan ik dit weekend nog even voor je opschrijven.
ฉันชอบกิน - Ik houd van eten ฉันชอบเครื่องประดับ - ik houd van sieraden ฉันรักเด็ก - ik houd van kinderen ฉันชอบศิลปะ - ik houd van kunst ฉันชอบบ้านและสวน - ik houd van huis en tuin ฉันชอบแฟชั่น - ik houd van mode ฉันชอบหลายอย่าง - ik houd van diversen in het thais!!
Weet niet of het nog nodig was, maar heb hem in het japans voor je, alleen de tekentjes paktie hier op t forum niet En zweeds als het goed is. Jag älskar mat Jag älskar smycken Jag älskar barn Jag älskar konst Jag älskar hem och trädgård Jag älskar mode Jag älskar diverse