Iets heel onbenulligs eigenlijk, maar ik ben benieuwd welk kind uiteindelijk de meeste dierenplaatjes krijgt Afgelopen maandag gingen we boodschappen doen bij de Albert Heijn. Zoals iedereen hier vast wel weet, krijg je dierenplaatjes bij je boodschappen. Ik neem ze altijd aan om weg te geven. Dus toen we bij de kassa stonden, was ik dat groepje kinderen al aan het 'scannen' om te zien aan wie ik de dierenplaatjes ging geven; er waren brutale kinderen die elkaar probeerden te overschreeuwen en smeekten alsof het een zaak van leven of dood was en er waren de wat meer verlegen kinderen die op hun plek bleven staan en eigenlijk niet zo goed durfden. Er leek niet echt een groep tussenin te zitten. Ik zei tegen mijn man dat hij ze maar moest geven aan het meest verlegen kindje en hij gaf ze dus aan een klein, stil jongetje helemaal achteraan. Maar nu vraag ik me af: zouden de meeste mensen dit doen, loont het om 'te braaf' te zijn en worden kindjes die vragen, inderdaad overgeslagen? Ben jij al lang blij als je de winkel uit bent en geef je ze snel aan het eerste kindje wat je tegenkomt of kan je het juist wel waarderen als een kind alles in de strijd gooit voor de dierenplaatjes? Geldt trouwens niet alleen voor dierenplaatjes, maar alles wat je bij je boodschappen krijgt. (Als je ze spaart voor je eigen kindjes, antwoord dan wat je er mee zou doen als dat niet het geval was)
Tegenwoordig aan mijn dochters Maar acties van een supermarkt waar we vrijwel nooit zijn geef ik altijd weg. En dan inderdaad NIET aan het kindje met de grootste waffel. Of een kindje achter me bij de kassa of een stil kindje buiten. Of als er geen koters staan leggen we ze op het werk neer in het mini weggeefhoekje. Daar komen alle zegels en bonnen en actiespulletjes terecht
geniale keuze, 'ik neem geen actieproducten aan, maar wilde toch graag stemmen' Heb gestemd om meest verlegen kindje, maar meestal geef ik ze gewoon aan een kindje in de rij die er niet om vraagt of op staat te wachten ofzo. alhoewel, zo langzaam aan krijgen we zoveel kindjes in de omgeving, dat ik steeds vaker alles mee naar huis neem, en thuis uitdeel
De prullenbak 😁 M'n zoontje kijkt er even naar om en daarna doe ik ze weg. Anders vindt ik die kaartjes over een half jaar nog overal terug
aan de verlegen kindjes... ik heb er een hekel aan dat je nog niet eens 1 stap buiten de deur hebt gedaan en dat er dan al 3 brutale kinderen schreeuwen om die plaatjes. kindjes die vragen worden overgeslagen
Nu dochter. Maar in jou geval: het meest verlegen kindje of een kindje in de rij. Gelukkig staan ze hier niet bij de appie .
Waar is de optie ik spaar ze zelf Grapje maar in principe geef ik NOOIT iets aan kinderen die erom staan te vragen. Ik neem ze mee naar huis en kijk dan wat ik ermee doe. Meestal neefjes of mijn buurkinderen of via werk ofzo raak ik ze wel kwijt.
Waar is de optie: ik ga niet naar de AH en wordt niet geconfronteerd met dierenplaatjes? Nou ja, als die keuze erbij had gestaan, had ik daarvoor gekozen Stel je voor dat ik wel zoiets zou krijgen, zou ik het aan het eerste kind geven dat ik zag of zelf meenemen naar huis.
Ik heb gestemd op het verlegen kindje. Maar de optie eronder zou ook van toepassing kunnen zijn, tenzij dat een kindje is dat er zelf om vraagt . Ik hou helemaal niet van brutale kindjes. Onze kinderen krijgen ze van een collega en van mijn ouders
Aan mijn eigen dochter...maar als die ze niet spaarde of ik had geen kinderen dan aan een kindje van vrienden, neefje/nichtje en als ik die ook niet had aan een kindje dat achter ons staat bij de kassa met papa of mama.. in elk geval NIET aan de kinderen die buiten de supermarkt opgesteld staan
Ik hou niet zo van dat geschooi bij de ingang. De meeste kinderen bij de ingang zijn behoorlijk brutaal en opdringerig. Ik geef zulk soort dingen vaak aan een kindje wat bijvoorbeeld bij me in de rij bij de kassa staat en er niet om vraagt.
Waar is de optie 'Ik stuur ze op naar Eva J zodat ze weet wat voor knappe leuke kerel (Freek dan hè) ze heeft laten lopen'? Haha. Ik neem ze mee naar huis en als mijn dochter ze al heeft ruilt ze met vriendinnen.
Aan degene die er nog niet zoveel heeft.. Meestal bij de kassa hoor ik het eea.. Maar zoveel kinderen staan er niet..
Ik geef ze aan de fysiotherapeut van mijn jongste zoon, mijn kinderen zijn er te jong voor en zij kan er een kind mee belonen dat goed zijn best heeft gedaan.
Ik heb ook een hekel aan brutale kinderen dus die krijgen sowieso niks. 😝 Assertieve kinderen die heel beleefd zijn en met iets origineels komen is weer een andere verhaal. Maar om heel eerlijk te zijn ga ik toch op het uiterlijk af, ik zal geneigd zijn om het kind met het liefste of leukste koppie die rot plaatjes te geven....☺️
Wie het eerst vraagt, krijgt em! Ga niet staan uitzoeken wie of hoe diegene eruit ziet of diegene al heeft gekocht. Wel heb ik een voorkeur om het aan de kindjes die buiten staan te geven dan aan kinderen in de rij. Die krijgen toch. Ik heb ook veel collega's met kids , dan bewaar ik ze en neem ik ze mee voor op het werk. Er is altijd wel iemand die wat spaart van de AH
Mijn man was vandeweek bij de AH en zag daar een meisje zittend op de grond haar bijelkaar gebedelde plaatjes uitzoeken. Alles wat ze dubbel had gooide ze zo in de prullenbak!!