Wie krijgt jouw dierenplaatjes?

Discussie in 'De lounge' gestart door TempusFugit, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie krijgt jouw dierenplaatjes?

1. Het kindje dat durft te vragen

2. Het verlegen kindje

3. Het eerste kindje dat je tegenkomt

4. Ik neem geen actieproducten aan, maar wilde toch graag stemmen

5. Anders, namelijk..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Iets heel onbenulligs eigenlijk, maar ik ben benieuwd welk kind uiteindelijk de meeste dierenplaatjes krijgt :D

Afgelopen maandag gingen we boodschappen doen bij de Albert Heijn. Zoals iedereen hier vast wel weet, krijg je dierenplaatjes bij je boodschappen. Ik neem ze altijd aan om weg te geven.

Dus toen we bij de kassa stonden, was ik dat groepje kinderen al aan het 'scannen' om te zien aan wie ik de dierenplaatjes ging geven; er waren brutale kinderen die elkaar probeerden te overschreeuwen en smeekten alsof het een zaak van leven of dood was en er waren de wat meer verlegen kinderen die op hun plek bleven staan en eigenlijk niet zo goed durfden. Er leek niet echt een groep tussenin te zitten. Ik zei tegen mijn man dat hij ze maar moest geven aan het meest verlegen kindje en hij gaf ze dus aan een klein, stil jongetje helemaal achteraan.

Maar nu vraag ik me af: zouden de meeste mensen dit doen, loont het om 'te braaf' te zijn en worden kindjes die vragen, inderdaad overgeslagen? Ben jij al lang blij als je de winkel uit bent en geef je ze snel aan het eerste kindje wat je tegenkomt of kan je het juist wel waarderen als een kind alles in de strijd gooit voor de dierenplaatjes? Geldt trouwens niet alleen voor dierenplaatjes, maar alles wat je bij je boodschappen krijgt.

(Als je ze spaart voor je eigen kindjes, antwoord dan wat je er mee zou doen als dat niet het geval was)

2. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Idd het verlegen kindje of het kindje die met papa of mama bij de kassa staat af te rekenen.

3. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Dit idd, maar tegenwoordig krijg ik dan ruzie met dochterlief :

4. Luja

Luja Niet meer actief

Tegenwoordig aan mijn dochters:D

Maar acties van een supermarkt waar we vrijwel nooit zijn geef ik altijd weg. En dan inderdaad NIET aan het kindje met de grootste waffel. Of een kindje achter me bij de kassa of een stil kindje buiten.
    Of als er geen koters staan leggen we ze op het werk neer in het mini weggeefhoekje. Daar komen alle zegels en bonnen en actiespulletjes terecht :D

5. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    geniale keuze, 'ik neem geen actieproducten aan, maar wilde toch graag stemmen' :D

Heb gestemd om meest verlegen kindje, maar meestal geef ik ze gewoon aan een kindje in de rij die er niet om vraagt of op staat te wachten ofzo.

alhoewel, zo langzaam aan krijgen we zoveel kindjes in de omgeving, dat ik steeds vaker alles mee naar huis neem, en thuis uitdeel :p

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Aan mn zoontje maar binnen 2 dagen liggen ze in de papierbak:D

7. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    De prullenbak 😁

M'n zoontje kijkt er even naar om en daarna doe ik ze weg. Anders vindt ik die kaartjes over een half jaar nog overal terug

8. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    aan de verlegen kindjes...

ik heb er een hekel aan dat je nog niet eens 1 stap buiten de deur hebt gedaan en dat er dan al 3 brutale kinderen schreeuwen om die plaatjes.

kindjes die vragen worden overgeslagen ;)

9. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    Nu dochter. Maar in jou geval: het meest verlegen kindje of een kindje in de rij. Gelukkig staan ze hier niet bij de appie :D.

10. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Waar is de optie ik spaar ze zelf :eek:

Grapje :p
    maar in principe geef ik NOOIT iets aan kinderen die erom staan te vragen. Ik neem ze mee naar huis en kijk dan wat ik ermee doe. Meestal neefjes of mijn buurkinderen of via werk ofzo raak ik ze wel kwijt.

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Waar is de optie: ik ga niet naar de AH en wordt niet geconfronteerd met dierenplaatjes? :D

Nou ja, als die keuze erbij had gestaan, had ik daarvoor gekozen :) Stel je voor dat ik wel zoiets zou krijgen, zou ik het aan het eerste kind geven dat ik zag of zelf meenemen naar huis.

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb gestemd op het verlegen kindje. Maar de optie eronder zou ook van toepassing kunnen zijn, tenzij dat een kindje is dat er zelf om vraagt ;). Ik hou helemaal niet van brutale kindjes.

Onze kinderen krijgen ze van een collega en van mijn ouders :)

13. tuc

tuc Niet meer actief

Aan mijn eigen dochter...maar als die ze niet spaarde of ik had geen kinderen dan aan een kindje van vrienden, neefje/nichtje en als ik die ook niet had aan een kindje dat achter ons staat bij de kassa met papa of mama.. in elk geval NIET aan de kinderen die buiten de supermarkt opgesteld staan

14. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik hou niet zo van dat geschooi bij de ingang. De meeste kinderen bij de ingang zijn behoorlijk brutaal en opdringerig. Ik geef zulk soort dingen vaak aan een kindje wat bijvoorbeeld bij me in de rij bij de kassa staat en er niet om vraagt.

15. mol81

mol81 Niet meer actief

Waar is de optie 'Ik stuur ze op naar Eva J zodat ze weet wat voor knappe leuke kerel (Freek dan hè) ze heeft laten lopen'? Haha.

Ik neem ze mee naar huis en als mijn dochter ze al heeft ruilt ze met vriendinnen.

16. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Aan degene die er nog niet zoveel heeft..
    Meestal bij de kassa hoor ik het eea..

Maar zoveel kinderen staan er niet..

17. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik geef ze aan de fysiotherapeut van mijn jongste zoon, mijn kinderen zijn er te jong voor en zij kan er een kind mee belonen dat goed zijn best heeft gedaan.

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik heb ook een hekel aan brutale kinderen dus die krijgen sowieso niks. 😝

Assertieve kinderen die heel beleefd zijn en met iets origineels komen is weer een andere verhaal. Maar om heel eerlijk te zijn ga ik toch op het uiterlijk af, ik zal geneigd zijn om het kind met het liefste of leukste koppie die rot plaatjes te geven....☺️

19. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Wie het eerst vraagt, krijgt em!

Ga niet staan uitzoeken wie of hoe diegene eruit ziet of diegene al heeft gekocht.

Wel heb ik een voorkeur om het aan de kindjes die buiten staan te geven dan aan kinderen in de rij. Die krijgen toch.

Ik heb ook veel collega's met kids , dan bewaar ik ze en neem ik ze mee voor op het werk. Er is altijd wel iemand die wat spaart van de AH

20. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Mijn man was vandeweek bij de AH en zag daar een meisje zittend op de grond haar bijelkaar gebedelde plaatjes uitzoeken. Alles wat ze dubbel had gooide ze zo in de prullenbak!!

Deel Deze Pagina