Vandaag valt het me helemaal op dat het zo muf ruikt in huis. Het huishouden heeft wel iets meer stil gelegen i.v.m de warmte maar dat het dan zo vies ruikt thuis bah. Ik rook het bij mijn zus ook al (ben niet zwanger) De ramen doe ik al elke ochtend en avond open. Geen maaien in huis of prullenbak (dit hou ik steeds bij). Het is ook geen geur alsof er iets ligt te rotten maar gewoon muf. Wat kan ik hier aan doen? Is het bij jullie ook? kan het door de warmte komen? Alvast bedankt, liefs!
Het kan gewoon je leef geur zijn en met de warmte ga je dat beter ruiken. Hier staat alles bijna de hele dag open en toch ruik ik het hier ook. Blijven luchten.
Wij hadden dat ook, is best een vochtige woning. Sinds we roosters open 24/7 hebben staan en afzuigkap+raam open tijdens het koken is de geur verdwenen. Je kan vochtvreter plaatsen, misschien dat dat helpt
viel me vanochtend ook op in het huis terwijl we ook steeds de ramen, deuren e.d. open hebben. Muffe dag dus blijkbaar : ) Luchten helpt, droog huis ook, maar met ramen en alles open en vochtvreters ben je volgens mij het vocht van buiten aan het opvreten. Lijkt me dweilen met de kraan open. Waterkoker onder de afzuigkap die aanstaat helpt wel trouwens : )
je hebt ook van die luchtfilters/bevochtigers waar je geur olie in kan doen, dat kan helpen misschien. hier is bij droogte een enorme stank in huis zodra het gaat regenen door de riolering. erg smerig... misschien zoiets in de lichte vorm? hier spoel ik iig altijd alle afvoeren door en gaat het ook weg.