Oef 5 uur opstaan... Als ik de vroege dienst heb vind ik het al lastig dus vrijwillig nooit van m'n leven Sinds ik kinderen heb vind ik het wel fijn om op tijd op te moeten staan omdat je zo inderdaad veel meer aan je dag hebt maar ik vind 6.30 a 7.00 uur vroeg genoeg hoor Nu de oudste op school zit vind ik het erg lekker dat ik halverwege de ochtend gewoon alles al gedaan heb
ik heb dit weekend net zo lang als de kinderen geslapen, het is me helemaal niet bevallen. Wel goed om bij te kunnen slapen maar zo vermoeiend in de ochtend. Iemand vroeg of ik nog wel voldoende sliep, meestal maar 6 uren. soms wat korter en soms wat langer. Ik hou ook van langer slapen, maar dat ga ik dus in de weekenden doen.
Pffff, respect! Ik ben dus echt iemand die dat niet kan, zonder dat het 'moet' omdat je moet werken/afspraken hebt vroeg opstaan. Ik sta dus ook pas op als dochter er ook uit moet/ wakker is. maar heb idd wel eens dat ik denk wanneer heb ik tijd voor de was e.d. Maar d at doe ik dan liever 's avonds laat als 's morgens vroeg.
Als ik naar kantoor moet, zet ik de wekker om 5:15, 2x per week. Dat vind ik toch echt wel vroeg... Als ik vanuit huis werk, 7 uur. De rest van de dagen tegelijk met mijn dochter, ruim genomen tussen half 8 en half 9, soms slaapt ze tot 9 uur . Ben wel iemand die veel slaap nodig heeft...
Mijn man! Die gaat om 5:00 op, precies om in zijn up even de boel netjes te krijgen voor de ochtendspits. Hoe lief is dat? Ik ben meer een nachtuil, dus ik draai me graag nog even om. We staan allemaal om 6:30 op, anders redden we het niet. Mijn oudste is ook heeeeel matineus, die is vaak al bij mijn man beneden, zeker nu met zomertijd.
Oh nee echt niet! Ik slaap het liefst zolang mogelijk uit. Het lukt me echt niet. Als de oudste naar school moet sta ik tegelijk op met de kinderen. Dat is 7.00 uur. Maar in het weekend ben ik voor 10.00 uur niet beneden als het aan mij ligt. De oudste gaat zelf naar benden en kijkt tv en de middelste kruipt nog heerlijk bij mij in bed.
Hier even vroeg-op-crisis.. Manlief had last van z'n hooikoorts... En ik heb amper geslapen daardoor. En eenmaal aan het ontbijt ontdekte ik dat ik onwijs haast had ivm werkafspraak om half 9... *stress* Bril niet op, oordopjes bijna vergeten, telefoon zat gelukkig nog in m'n tas... Dramatisch.
Ik zou niet weten waarom ik zo vroeg op zou staan haha heb mn slaap hard nodig..vind de 6-6.30 van dochter vroeg zat, dan zit ik netjes 8.15 ofzo op mn werk. En op mn vrije dagen doe ik t huishouden tussendoor. Mezelf aankleden/make up dan scharrelt ze gewoon rond in de badkamer en tassen inpakken etc doe ik de avond ervoor. En als ik dit zo lees hou ik t mooi bij eentje want ik hou wel van ons ritme zo
ik sta sinds een paar dagen om 5.50 op ipv 5.00, is beter te doen op de lange termijn. Maar ik geniet er nu echt van, de ochtende verlopen hier nu heel relaxed met de kinderen. I love it
ik sta om kwart over 6 op. wasje aanzetten, brood smeren enzo. om kwart over 8 moeten er 4 klaar zijn voor school. Haal ik om kwart over 7 uit bed. man brengt ze altijd naar school. 's avonds heb ik meestal niet zo'n zin meer. 's morgens wel.
Heeft hier niet zo veel zin helaas. Onze trap kraakt zo erg, dat ik de kinderen wakker maak als ik 's morgens eerder naar beneden zou gaan.
Ohh.. een paar jaar geleden kon ik dat nog.. lekker om 7 uur de wekker, soms wel eens eerder.. en dan lekker de afwas doen die er nog stond, alvast een wasje draaien, alles afnemen, rond schappelijke tijd stofzuigen om 8 uur haha.. Maar tegenwoordig.. vind ik het heerlijk om tot half 9 in mijn bed te liggen, emma er uit te halen die allang ligt te spelen en dan aankleden en eten, en dan pas te gaan opruimen, stofzuigen etc etc... Soms probeer ik het nog wel eens haha, maar vaak denk ik, wat doe ik nou?? ik heb vrij vandaag! haha