spijbelen

Discussie in 'De lounge' gestart door janna76, 13 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Ik hang hier even heerlijk met de voeten op een bankje criminal minds te kijken. Ik loop al twee weken alleen maar te rennen en dingen te regelen. Nu ben ik heerlijk van plan om voor tien uur geen kl*** te doen:D. Ben het even zat. Ik spijbel! ;)Niet dat er niks te doen is maar dat kan even wachten.

Nu vraag ik me af. Doen jullie dat ook wel eens?
    En vinden jullie het ook zo heerlijk??

Groetjes Janna

2. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Ja ik doe dat ook wel is.. Soms heb je dat ff nodig :)

3. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    ja hoor denk dat iedereen dat wel eens doet toch

4. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ik spijbel even. Straks de bovenverdieping netjes maken, alle kasten uitpluizen en flink aan de gang.

Eerst even rustig op gang komen met een colatje

5. lea

lea Fanatiek lid

Oeh ik spijbel heel regelmatig. Zit nu met een koppie thee in de tuin in het zonnetje.....

6. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Het voelt heerlijk! Want ik doe dit eigenlijk nooit.
    Beetje hier lezen, heb me net een kop koffie in geschonken.
    Even heerlijk alleen. Kids op school en man aan het werk.
    Ik zou het vaker moeten doen

7. tuc

tuc Niet meer actief

Elke vrijdagochtend doe ik dat..mijn relaxochtendje.

8. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik vind dat niet eens spijbelen, das gewoon tijd voor jezelf nemen en dat heeft iedereen nodig toch? Waarom alleen maar rennen en vliegen en voor anderen zorgen en niet voor jezelf? Dus ik zit nu ook gewoon lekker op de bank. Vanmorgen een was erin gedaan en dochter naar school gebracht en straks de was ophangen en om 12u op het schoolplein staan. Maar de rest van de ochtend is voor mij hoor :)

Als je je nou ziek zou melden van je werk om een luie ochtend te hebben, dan is t spijbelen :D

9. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Tot tien uur ... ik doe het regelmatig een dagje ... dat stof ligt de dag er op ook nog wel en zelfs dan is het nog meer voldoening als ik het dan doe ...

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Hier ook vrijdag ochtend. Voordat hij naar de PSZ gaat ruim ik even snel de vaat in en uit, breng hem weg en doe dan tot 11:15 helemaal niets!

11. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    hihi soms op mn vrije dag, dan doe ik alle dingen die ik normaal doe als mn dochter in bed ligt (met een sopje de kamer door, dingen opruimen, was in en uit de machine, afwas dat soort dingen) als ze er gewoon bij is, sochtends al. Vaak vind ze het wel leuk, mama loopt de hele tijd heen en weer, met een doekje. Geef ik haar ook een vochtig doekje en poetst ze ook een beetje om zich heen net als mama. Muziekje op, gezellig hoor! Maar daarna ligt ze in bed, en ga ik lekker gamen :D Normaal doe ik al die dingen als ze in bed ligt en heb ik meer tijd voor haar... :)

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou nu de jongste naar school gaat, spijbel ik met regelmaat.
    Lekker om half 9 op de bank ploffen, Ipad er bij, bakje thee en lekker een filmpje zien.
    Dikke vette vinger, denk ik dan hahaha.

13. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik heb mijn jongste net naar de oppas gebracht voor 2 uurtjes en ik zit nu heerlijk in de tuin een boek te lezen. Heerlijk!

14. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik doe dat veel te weinig, of eigenlijk nooit. Zp doe ik bv vaak op het toilet gehehe.

Eergisteren heb ik mezelf in bikini in de tuin gegooid en mocht van mezelf 1,5 uur niet opstaan.
    Mijn zus die het zag heeft geapplaudisseerd.
    Ik dacht alleen maar dit moet vaker. Maar ja.. Kan slecht stilzitten en moet echt vanalles van mezelf.

Nog 1 week en dan gaan we 3 weken naar Italië. Daar MOET ik van mezelf rustig aan doen. Ben de laatste tijd veel ziek en heb allemaal kwaaltjes. Weet precies hoe het komt, zorg veel te slecht voor mezelf.

15. rums

rums Niet meer actief

ja, maar ik doe het iets teveel (A)

Deel Deze Pagina