Voor het tweede jaar op een rij hebben we tot nu toe alleen maar regen, regen en nog eens regen! O ja, 1 mooie dag op het strand gehad Gelukkig hebben we een mooie camping waar ook veel binnen te doen is voor de kinderen. Tot nu toe vermaken we ons gelukkig heel erg goed. Maar van de strandvakantie is tot nu toe nog niet veel van terecht gekomen . We staan in Zeeland vlakbij zee. Waar staan jullie? En hoe is het weer bij jullie?
Ik ben op de camping in Spanje met mijn gezin. Niks te klagen over het weer... Mijn moeder en haar vriend zijn vandaag vanaf zeeland een week eerder richting huis vertrokken omdat ze helemaal klaar waren met de regen. Ze hebben de eerste week fijn weer gehad met wat stranddagen maar afgelopen week alleen regen. Dus ze hebben alles ingepakt en zijn gegaan. Ik hoop dat jullie nog wat mooie dagen krijgen zodat je het strand op kan!
Wij staan nu een week op een camping op de Veluwe. Inderdaad een hoop regen gehad maar vooral wat buitjes afgewisseld met zonnig weer. Ik heb niet het idee dat de vakantie daardoor verregent. We hebben veel kunnen wandelen, fietsen, naar Julianadorp geweest en we hebben afgelopen week zelfs twee keer de bbq aangehad! Gisteravond was wel bar, het veld waar we op staan is daardoor ook veranderd in een blubberpoel maar mijn zoontje van 4 vindt dat alleen maar prachtig, laarsjes aan en spetteren maar. Aankomende week zien de voorspellingen er wat beter uit.
Afgelopen jaren was juli regenachtig. Komende jaren in augustus in Nederland gaan staan? Overigens vind ik het tussen de buien door best lekker qua temperatuur dus dat scheelt natuurlijk al!
Wij staan in Hardenberg. Gisteren was inderdaad veel regen.. vanmorgen wel heerlijk gefietst vanmiddag regen en vanavond klaarde het weer op! Als het goed is wordt het nu langzaam wat beter weer..