wie stapt er ook over en waarom???

Discussie in 'De lounge' gestart door nonnie26, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

jaja weer zo'n zorgverzekering topic, maar ik vroeg me af of er mensen zijn die overstappen van zorgverzekeraar??

dus van welke zorgverzekeraar naar welke en waarom???

ben erg benieuwd want wil zelf overstapppen ivm kosten maar heb eens rondgekeken en het maakt volgens mij niet zoveel verschil mits je je eigen risico ophoogt...

2. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik moet nog even de nieuwe polis bekijken is hij erg om hoog geschoten dan gaan we even rond kijken

3. tulip

tulip Niet meer actief

wij hebben het vorige keer toen het omhoog ging bekeken en het maakt idd niet zoveel verschil. Behalve als je echt iets "hebt" kan het soms schelen wat je terug krijgt.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik ga mijn verzekering iets omhoog gooien.
    Hoop binnenkort zwanger te zijn en wil dan goed verzekerd zijn voor de zwangerschap/bevalling/kraamzorg en ik wil genoeg behandelingen hebben voor de fysio.

Ik denk dat ik gewoon bij dezelfde verzekeraar blijf, dit is toch het goedkoopst aangezien het van het bruto loon van mijn man wordt afgehaald.

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik laat het hoe het is. Heb vergeleken maar ben bij cz toch het goedkoopst uit en alles wat ik wil is dan verzekerd.

6. nonnie26

oke dus de meeste blijven waar ze zitten??

had namelijk iets gelezen over de gezinnenpolis van agis en aangezien mijn man en nu dus dochter ook bij agis zitten en ik bij menzis zat ik erover te denken om over te stappen...

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wij gaan wel overstappen, zitten nu bij Trias.
    Dit omdat mijn man een nieuwe baan heeft en de collectiviteitskorting die wij hadden nu vervalt.
    Eens kijken wat de nieuwe werkgever te bieden heeft, ik geloof VGZ.

8. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik ga over op Vgz met de beste tandartsverzekering. Zat nu bij Univé.

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik stap denk ik over van cz naar cz direct dat scheelt 32 euro in de maand(voor 2 personen) vind ik toch vel ged in het jaar

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik blijf dit jaar nog even zitten, vorige zwangerschap/bevalling zat ik ook bij cz en alles is vergoed.
    ik weet zeg maar dus wat ik aan ze heb, volgend jaar ga ik wel ff rondkijken, ik ga dit jaar nl 15 euro meer betalen per maand

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik ga over van agis naar zilveren kruis achmea voor een klein bedrag meer heb je t beste pakket voor therapieen enz worden onbeperkt vergoed en bij agis betaal je dan veel meer

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    die van ons is ook enorm omhoog gegaan... 21 euro meer betalen pm... maarja denk dat het overal zo is en bij deze weet ik wel waar ik aan toe ben... dus hou niet zo van dat overstappen...

13. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik stap niet over Heb bij VGZ een gezinspakket .
    Ben hier voordeliger uit omdat ik via united consumers geld terug krijg.

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik verbaas me steeds mensen lopen allemaal te klagen(niet alleen hier op het forum) maar willen niet overstappen terwijl dat vaak echt veel kan schelen.

15. nonnie26

hihi, dus dacht open dit topic en misschien brengt het me op ideeen welke ik beter kan pakken want wil wel graag overstappen, zit alleen met gezinnenpolis in de maag iedereen is dan gelijk terwijl ik dus noooooiiiiit iets heb en mijn man wel met zijn knie, dus dan denk ik beter ieder apart want hij moet wel een perfecte dekking hebben maar voor mij hoeft dat dus niet en als we samen zitten betaal ik ook voor die dekkingen die ik nooit zal gebruiken snap je???

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben net overgestapt van CZ naar... CZ :) alleen dan een wat duurder pakket omdat ik vorig jaar veel bij moest betalen. (aan fysio en zo, elke week 40 euro is niet zo fijn :) )

We gaan nu 260 euro in de maand betalen, 130 voor mijn man en 130 voor mij. Wel een bak geld, maar ik ben altijd SUPER tevreden over CZ.

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Ja dat hebben wij ook ik heb cz+gezinnen(ivm bevalling) en mijn vriend cz+jongeren nu betalen we 194 euro dadelijk 210

18. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ik ben van Deltalloyd compleet overgestapt naar Anderzorg extra. Scheelt me dik 30 euro in 2011:$. Van 151 naar 120euro
    Moet er wel bij zeggen dat ik bij Deltalloyd erg goed verzekerd was, kreeg bevalling in ziekenhuis (geen medische indicatie), kraamzorg en zwangerschapsyoga 100% vergoedt. Maar aangezien in de komende jaren geen kids meer verwacht kan ik dit wel schrappen. Vind het wel een beetje eng aan de andere kant. Je weet wat je nu hebt. Nouja we zullen wel zien en anders ga ik volgend jaar weer terug.
    *edit*
    Oja krijg nu bij anderzorg nog zelfs 4 zittingen extra voor de psych.

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Het is idd maar 1 jaar dat is wel fijn je zit er niet aan vast voor 3 jaar ofzo

20. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.630
    900
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Wij zitten nu bij VGZ,ik wil overstappen naar een verzekeraar die voordelig is als je een chronische ziekte hebt want al die medicijnen en ziekenhuis bezoeken kosten bakken vol met geld.

Deel Deze Pagina