gisteravond iemand van liander aan de deur voor gasmeting?? en we zitten bij nuon????

Discussion in 'De lounge' started by muis26, Nov 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    Haai haai

gisteravond rond 6 uur stond er ineens iemand voor het raam,leek net een ambublance pak wat hij aanhad, dus ik snel mijn zoontje uit de tummitub halen inwikkelen en naar de voordeur gelopen (ik baalde al, want hij was vreselijkaan het huilen vanwegen zijn reflux en kwam net bij in het warme water)

doe ik open, is het een jonge jongen (beetje nerveus deed ie) en zei dat hij de gasmeting moest doen binnen. ik zei, nou sorry ik ben nu druk met mn zoontje dus het kan nu niet,

zegt ie, oh oke dat snap ik dat snap ik, maar als u dan de deur open laat dan gooi ik zo een briefje naar binnen..

waarop ik zei, nou als je het niet heeel erg vindt doe ik mn deur weer lekker dicht, gooi het maar in de brievenbus...

ik vond het nogal vreemd, aangezien ik noooit iemand van liander aan de deur hebt gehad. en we daar ook helemaal niet zitten.....

mn vriend vond het ook nogal raar en was blij dat ik m niet binnen had gelaten..

iemand dit ook meegemaakt gister toevallig?

2. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Heb je niet even gebeld met zowel Liander als de Nuon???

Goed dat je de deur niet open hebt gelaten trouwens!

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,169
    4,321
    113
    Liander is toch Nuon?

4. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Hebben wij vorig jaar gehad.. Ik zou even bellen naar Liander én bij de Nuon.. Bij ons bleek dat er helemaal geen controles aan de gang waren.. Plus wij krijgen altijd bericht dat er tussen bepaalde data metingen gedaan worden..
    Goed dat je hem niet hebt binnengelaten o.i.d.
    Even bellen en je weet het..
    Wij hebben naderhand de politie ook gebeld om het te melden.. Dan weten ze er van als er nog meer meldingen binnen komen..

5. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Wij hebben enkele weken terug iemand van Liander binnen gehad voor de meting (terwijl wij daar ook niet bijzitten, maar bij Nuon), ook in zo'n ambulance achtig geval :)

Volgens mij klopt dat dus wel. En anders, ik ben er continu bij geweest dus hij heeft niets gepakt wat hij niet zou mogen hebben ;)

6. Maia

Maia Niet meer actief

ondanks dat je gas afneemt van nuon is Liander waarschijnlijk de netbeheerder en die willen ook de standen weten volgens mij. is bij ons ook zo, al heb ik nog nooit zo'n tiepje aan de deur gehad. man misschien maar die is nu aan het werk dus die kan ik het niet vragen.

7. MamaG

MamaG Fanatiek lid

May 24, 2008
    1,298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik zit ook bij Nuon en Liander is netbeheerder.

8. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    ohhh nou danzal het wel kloppen :D

10. JustNice

JustNice Bekend lid

Jul 3, 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    hebben wij maandag in de bus gehad, en bij de buurvrouw zijn ze die dag ook geweest voor persoonlijke opname.
    wij hebben ook nuon, maar het briefje was van liander, ff online doorgegeven, ben benieuwd, heb wel meer verbruikt dan 2009.... dus dat wordt betalen :(

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Als het niet vertrouwd niet binnen laten ook al klopt het misschien wel. Vind het goed van je. Je hoort tegenwoordig zoveel rare dingen

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

liander is nuon. liander is de netbeheerder en die voegen allen werkzaam heden uit

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

liander was voorheen continuon trouwens

14. Giltje

Giltje Niet meer actief

hoort de nuon dan geen brief van te voren te sturen over dat er gecontrolleerd gaat worden? en op welke dagen en tijden enz?

15. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ja als bij ons de stroom is uitgevallen heb ik een infonr. van Liander die ik kan bellen...

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee hoor is niet nodig hier staan ze ook altij don aangekondigt voor de deur

17. Giltje

Giltje Niet meer actief

lekker irritant =P je zou maar net met iets bezig zijn ;)

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Nuon is inderdaad tegenwoordig Liander!
    Ik zou overigens ook niet zomaar iemand binnen laten, meestal krijg je dat wel aangekondigd dat ze voor een meting komen (tenminste hierwel!)

19. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

May 8, 2010
    717
    0
    0
    nou vind het goed van je hoor dat je niet open deed! ..er zijn van die raare mensen die scam doen allemaal ...
    vooral hier in uk doe ik echt nooit open terwijl ik in nl echt heel makkelijk deed.
    ik vraag altijd of ze visitekaartje hebben en als er daar nummer opstaat dan bel ik gewoon de bedrijf of.. maar dat is alleen als ik er niets vAn weet en me man ook niet
    ik bel meestal ook me man op of hij er iets van weet..
    maar dat is engeland ..maar je weet maar nooit hoor ook dat in nl van die raare dingen gebeuren

Share This Page