Hoi allemaal, Deze maand moet ik beginnen met het spuiten van Gonal, graag wil ik ervaringen uitwisselen en horen van meiden die ook gaan starten of inmiddels al zijn gestart/ of het mooiste zou natuurlijk zijn..die al zwanger zijn! groetjes
Ik heb vorig jaar gonal f gespoten ivm icsi en ons wondertje is nu 6 week oud. Moet je naast de gonal nog iets doen?
Hoi deb, bedankt voor je reactie! Ik lees je berichtje nu pas.. Naast de Gonal heb ik ook pregnyl gespoten... Hoe is het bij jou verlopen? Wat goed dat het is gelukt..
Ook ik heb gonal f gespoten, poging één met cetrotide en ovitrelle. Dat was geen succes, ook maar zeven dagen gespoten dus denk te kort.. Die de hoge dosis van buiten gerijpt maar van binnen niet.. Via Gent vooraf de pil, daarna decapeptyl gonal f en pregnyl. Verse tp niet raak maar eerste cryo wel! Vind de gonal f van allen het prettigste om te zetten, fijne naaldjes!!!
@ poppetje Wat goed dat het gelukt is! hoe voel je je? snap je verhaal niet helemaal goed.. heb je de laatste keer 4 dingen moeten doen? idd die naaldjes zijn lekker dun.
Laatste poging maand voor de behandeling aan de pil. Toen 7 dagen decapeptyl, na een paar dagen er gonal bij, heb omdat het lang duurde cetrotide gespoten om de eisprong tegen te gaan, uiteindelijk toen ze groot genoeg waren pregnyl zodat ze de punctie kunnen plannen..
Dat is toch ook geweldig! Als ik er voor kon tekenen zou ik het doen! Ik wens je een fijne en goede zwangerschap toe!
Ik jou ook, eigenlijk iedereen! Maar zeker voor t alle dames die via deze weg zwanger moeten worden duim ik extra. Plas ook voor moeders voor moeders, pregnyl wordt voor een deel gemaakt uit urine van zwangere dames!
Ow wat goed van je dat je dat doet.. Als ik zwanger ben wil ik dat denk ik ook doen, vooral omdat ik weet dat het niet voor iedereen vanzelfsprekend is!
Daarom heb ik het ook gedaan. Al help ik er maar één stel mee!! Ik ben blij dat er dames het voor mij gedaan hebben!!! Dat gun ik een ander ook een zou me slecht voelen als ik dit niet zou doen