Jahaa! Ons mannetje is vanaf zijn eerste verjaadag helemaal helm af! Ik heb hem vanmorgen met veel liefde (en een beetje pijn) bij hem afgedaan en wist dat dit de laatste keer was. Morgen wordt hij wakker zonder rode streep op zijn voorhoofd!
Zeehondje: Suc6 met het starten van de helm! Guusje: Gefeliciteerd met je kleine man! helmloos op zijn eerste verjaardag! Fijne dag! Wij hebben wat gedoe met de helm.. vorige week is hij boller gemaakt en hebben ze aan de achterkant een stukje ingezet..maar hij zit dus helemaal niet goed. Valt daardoor wordt ie steeds naar voren over dr oogjes geduwd... en draait ie ook nog eens.....grrr hebben hem weinig opgehad hierdoor (niet gedacht dat ik daar zo van kon balen) Gelukkig kunnen we morgen terecht en hopelijk zit ie dan wel goed.
Wat fijn Guusje, op naar een helmloos leventje verder! Bloem, wat balen dat 'ie nu niet goed meer past. Hopelijk kunnen ze het goed oplossen. Hier dus vrijdag het helmpje opgehaald. Hij moest een beetje worden aangepast aan voorkant en oren. Ze zei dat 'ie erg mooi zat, fijn dus. Zaterdag uurtje opgehad, maar gister echt pas begonnen met het opbouwschema. Ze was redelijk wat aan het miepen toen ze 'm op had. Maar kan ook komen omdat ze aardig moest bijkomen van het weekendje weg. Vanmorgen geen gejammer gelukkig. Hij staat haar best goed. Ik vind het nog wel moeilijk hoor, geen kusjes op de zachte haartjes meer. En wat trouwens wel even schrikken was. De oddi waarde was van 107 naar 110 procent gestegen! Die 107% was wel door de fysio met de hand (zo'n bandje) en de 110% met de scan. Die is natuurlijk wel veel nauwkeuriger. We gaan voor een mooi rond koppie!!!
Guusje gefeliciteerd nog met je klrinr mannetje!! Nu echt hrlemaal.helmloos. Zeehondje succes met wennen. Bloem grappig he hoe snel je al kan balen als de helm niet op kan.
Guusje, jaaa helmloos en van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je mannetje, geniet ervan vandaag! Bloem, vervelend dat hij niet goed zit, gelukkig kan je snel terrecht en kun je hopelijk weer gauw verder. Zeehondje, heel veel succes met wennen maar dat zal vast wel goed komen. Helaas valt de oddi iets meer tegen maarja je gaat er nu aan werken en het word allemaal weer mooier.
Guusje, gefeliciteerd met je 1 jarige mannetje..en lekker helmloos op zijn verjaardag. Een mooi cadeautje.. Bloem, gek inderdaad, dat je ervan baalt als de helm niet opkan. Ook ik had dat nooit werwacht, maar reageer inderdaad hetzelfde. Zeehondje, succes met wennen...
guusje.....hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaa gefeliciteerd met je ventje zijn verjaardag en fijn dat de helm nu helemaal af blijft
ben best wel trots....ze hebben van de website van pacco gevraagd, via mijn facebook, of ze een foto van M. met helm mogen gebruiken voor een blog over redressiehelmpjes
@All, bedankt voor de felicitaties!!! Wij hebben een super dag gehad. Een dag ervoor heb ik (voor het eerst) zijn haartjes laten knippen. Iedereen was vol lof over zijn 'nieuwe' koppie. Dat is dus wel leuk om te doen als je net voor de eerste verjaardag stopt met de helm. @Pandora, wauw! Dat is gaaf!!! Leuke opsteker! @Bloem, zou jij willen kijken of bij Roessingh een nieuwe kaart op het bord hangt?
Wauw wat gaaf pandora!!! Dat is wel bijzonder Guusje: zit ik net weer hier om t helmpje bij te stellen zie ik daar een heel lief kaartje van jullie op het bord hangen!
Oh Guusje! We sturen net tegelijk een berichtje maar ik zie m inderdaad hangen Wat een mooi ventje van jullie... Mooie woorden op de kaart ook!
Bloem, wat gaaf!!!! Ik las dat je vandaag erheen ging, maar dit is wel echt timing van ons! Super dat ze hem opgehangen hebben! Ik vond die kaarten daar zo opbeurend en vond het jammer dat er altijd dezelfde hingen. Leuk ventje met helm hè! Zonder helm is hij ineens een stuk ouder! Ben je bij S.tephanie of P.eter?
Ja er hangen maar weinig kaartjes vind ik... Beetje somber ook! Maar jullie kaart hangt er nu ook mooi bij! We zijn vandaag weer van voor af aan begonnen... Opnieuw gegipst en al.. Weer drama op en top.. Net nu ze ook tandjes krijgt kan alleen maar huilen.. Naja dinsdag issie gelukkig klaar...
Nee! Dat meen je niet! Helemaal opnieuw beginnen?! Konden ze de helm dan niet meer aanpassen? Balen zeg! Ik zou nog wel proberen af en toe de helm op te zetten, want anders moet je straks ook weer helemaal gaan wennen enzo. Wel fijn dat hij dit keer zo snel klaar is (moet ook wel) Fijn dat ons kaartje de boel opvrolijkt! Ik vind het helemaal leuk dat ze hem opgehangen hebben!
Ja heel vervelend... Ik denk dat de helm al vanaf het begin niet goed zit ... We doen deze helm nog wel vaak op want ben idd bang dat ze straks weer helemaal moet wennen... Er zit bij deze namelijk ruimte aan de achterkant (die inham) kan je gewoon met je vinger onder... Dat schijnt dus niet te horen, en wij maar denken dat dat zo hoorde :-/ Maargoed ze gaan t weer helemaal goed maken!
Bloem, dat is BALEN!! Weer opnieuw gipsen, arm kind. Hopelijk zit de tweede helm dan straks wel goed. Ik zou ook die andere helm blijven opzetten, anders kun je daar straks ook nog opnieuw mee beginnen. Hier gaat het super met de helm, helemaal gewend, en netjes 23 uur per dag op. Hij begint nu met oefenen met zelf gaan zitten en dan is de helm nog wel een voordeel voor hem, als hij weer eens tegen de zijkant van de box aanklapt...
Bloem wat balen dat de helm van begin af aan niet goed heeft gezeten waarschijnlijk. Hebben ze dat niet eerder gezien dan? Arm meisje weer opnieuw haar bolletje in het gips. Hoop dat de nieuwe helm gelijk goed zit.
Een losse vraag van mij als buitenstaander: is de reden voor zo'n helm puur cosmetisch, of ook vanwege gezondheidsrisico's?
waarom vraag je dat? heb je je vandaag alleen maar op zp geregistreerd om dat te hier te komen vragen????? of heb je een kindje die misschien ook een helm moet???? heb namelijk absoluut geen zin in een discussie over "puur cosmetisch" vind dit namelijk een erg nare zin alsof wij perfecte kindjes willen zonder schoonheidsfoutje als ik puur naar mezelf kijk....had voor mij de helm niet gehoeven.....hou ook van mn kind met pkat en scheef hoofd. maar zou het erg vervelend vinden als hij later problemen met zichzelf gaat krijgen vanwege zijn plat en scheef hoofd of hier op school mee gepest gaat worden ( kinderen zijn gemeen ) nu kun je er met een helm iets aan veranderen...over een paar maanden niet meer
precies zoals Pandora omschrijft, geldt voor mij ook... ik heb juist ,zoals zovelen, moeite gehad om te beginnen met de helm, maar heb het niet voor mezelf gedaan maar voor hem, voor de toekomst.