Samen besloten om 'm niet meer op te zetten totdat we morgenmiddag de afspraak hebben gehad. Vlekken zitten er nog heel licht maar wel zichtbaar.
Schuine afplating En als je hoofdje hebt dan het je voor, oren, en achter. En die van oor naar achter (links) is niet bij gegroeid en blijft op het zelfde aantal cm Maar veel heeft ze niet af en toe een lange sprietje de rest cm haar haha.
he wat raar....wij doen de controles in den bosch, maar de helm kon gewoon bij livit on veghel aangemeten worden.....maar misschien omdat livit den bosch op woensdag in veghel zit fijn in ieder geval dat jullie duidelijkheid.hebben
elsa....M. slaapt in een zomerslaapzakje met alleen een rompertje met lange mouwen nu zeehondje...jeetje die vlekken...ik zou ook haast zeggen een allergische reactie....vind het geen normale drukplekken in ieder geval
moet je daarna echt na rotjeknor in het ziekenhuis of iets ander dan? Fijn heb even de juiste cijfers er bij gepakt. 2 april ODDI 109 CPI 99 7 mei ODDI 113 CPI 104 Dus alleen maar slechter..
Pandora, vond het idd ook wel vreemd. Want jij had idd gezegd dat je de helm wel daar had laten aanmeten maar elders de controles doet. Maar goed, ben maar niet in discussie gegaan daar Ze zullen het wel weten. Wilde toch nog even naar de kapper om zijn haren wat te knippen, was beter voor het maken van de mal. Zie daar vanmiddag wel een beetje tegenop, maar het zal wel meevallen. Hidde is zowiezo een wamtebron, standaard temperatuur van 37.4 graden en ligt al heel de winter alleen in een romper en winterslaapzak dus die zal het met name in het begin wel heel erg warm hebben. Maar ik moet zeggen dat ik er intussen wel helemaal achter sta en zelfs een beetje zin heb om aan het traject te beginnen, klinkt dat stom? Wil zo graag verandering zien, als het niet op de reguliere manier kan, waar we heel veel tijd in hebben gestoken, dan maar op deze manier. We gaan het gewoon doen. Merk ook dat ik er nu even helemala niks om geef hoe hij ligt, kijkt of wat dan ook. Heeft me zoveel tijd gekost en niks opgelevert dat ik het nu maar helemaal loslaat.....hahahahaha....... Zeehondje, hoe is het nu met de vlekken/uitslag bij je dochtertje??
Heel begrijpelijk Elsa, na twee dagen volledig dragen baal ik nu dus al enorm dat 'ie weer 1,5 dag af is. Als het niet op de ene manier lukt, dan maar op de andere manier! Din0, in het llz is een soort intakegesprek. In Rotterdam is dan het aanmeten en de controles e.d. Dit is niet in een ziekenhuis, maar een orthopedieshop (ook andere orthopedische hulpmiddelen). Ze zitten ook in Delft. Misschien mag je kiezen? Nog steeds heeeeeel licht de plekjes te zien. Ook een beetje schraal geworden en op d'r achterhoofd kleine rode plekjes/puntjes. Om 15.45 uur een afspraak.
Helmpje kan weer op! D'r hoofd was gewoon een cm gegroeid en tja, dan zit 'ie veel te strak natuurlijk. Voor de zekerheid twee 'kousjes' meegekregen als we denken dat ze toch allergisch reageerde op de helm.
nou ik snap het al.....ik ga naar livit den bosch voor de controles....maar diezelfde mensen zitten een paar dagen pw ( ook op woensdag. ) in veghel in een gebouwtje naast het bernhoven...zij kunnen dus in veghel aanmeten en in den bosch afwerken en leveren jij moet gewoon aanmeten in eindhoven, omdat livit eindhoven verder niet zo direct samenwerkt met het bernhoven
Hi, Gisteren de helm aangemeten. Viel erg mee! Wat wel sneu was dat ze hidde eerst inpakten in n soort van plastic en daarna zijn hoofd insmeerden met vaseline, leek wel n ingepakte condoom Maar daardoor geen vaseline in zijn haartjes en was t gemakkelijk om de mal van zijn hoofd te halen. Hidde is n super gemakkelijk kind dus geen kick gegeven. Door hemelvaart en pinksteren duurt t wel wat langer voordat hij klaar is, 7 juni. Dan is hij ruim 6 maanden. Maar goed, tis niet anders. Nu nog even helmloos genieten en dan aan de bak! Fijn dat de helm weer opmag zeehondje! Dat klinkt idd logisch pandora, voor ons is ehv veel practischer, ook erg aardige mensen gelukkig
hier ging de vaseline wel in de haartjes en daar overheen de folie....mannnnn moest daarna 5x zn haartjes wassen
Zo ik moest ff bijlezen..al heel wat extra pagina's bijgekomen Welkom voor iedereen die nieuw is! @Monique! Wat een mooi resultaat al zo snel!! @Zeehondje wat een mooi kindje zeg! Die vuurrode plekken hadden wij laatst ook een keer.. volgens mij zat de helm bij ons niet strak genoeg. issie een beetje gaan schuiven en daardoor kreeg ze van die plekken. We hebben met sudocreme ingesmeerd en ff een dagje niet opgehad. Ook leukosilk aan de binnenkant van de helm geplakt waar die plekken waren ontstaan.. (heeft ook wel geholpen denk ik.) @elsa Wat fijn dat het zo makkelijk ging met t gipsen.
zo, vandaag weer controle gehad. Weer 1 mm minder verschil in de diagonale meting. Nu dus het verschil 0,6 mm. Ik vroeg hoe lang we nog door moesten gaan, of dat echt tot 0,0 is, maar ze zegt dat heeft niemand. Drie mogelijkheden tot stoppen; wij willen dat, we zijn eigen baas om dat te beslissen. L. wilt stoppen, stel hij slaapt er niet meer goed mee of iets dergelijks. Als laatste als de schedelnaden dicht zijn, dan zeggen zij stoppen. We gaan komende maand nog door met 23 uur per dag. Dan bij de volgende controle half juni kijken we hoe het dan is, en kunnen we evn eventueel in overleg alleen nog het slapen doen met helm. Percentage ODDI weer niet gekregen, dus geen idee waarop we nu zitten. We begonnen met 1,3 mm verschil tussen beide kanten en nu nog 0,6 mm. Die 1,3 stond voor ongeveer 110,6 procent
Als ze met de hand meten (met zo'n soort schuifmaat) kunnen ze volgens mij de ODDI ook niet gelijk berekenen. Alleen of het inderdaad de goede kant op groeit. Bij ons groeide het al mooi naar achter. Of de schuine kant al boller werd kunnen ze ook niet meten. De groei begint namelijk onderaan bij het bekje zeg maar en ze meten boven de oren. Dat is wat ik eruit heb begrepen. Vind het ook wel jammer dat je de ODDI niet tussendoor te horen krijgt. Bij ons iig.
Klopt idd Zeehondje, ze meten hoog met die schuifmaat, maar ik zie zelf al een bolling onderaan, dus dat loopt wel goed.. Ik vind het ook erg jammer dat e die oddi niet tussentijds hoort, daar had ik een beeld bij en nu niet...
Kunnen jullie niet naar de ODDI vragen dan? Desnoods bellen ze je later op? Wij zijn nu een paar weken gestopt en hebben zelf echt het idee dat zijn hoofdje nog steeds wat ronder wordt! Ik zit er zelfs over te denken om over een poosje de fysio eens te bellen of ze het voor ons nog een keer wil opmeten.