Hoi! Is er nog plek voor iemand in deze groep? In juni gaan mijn vriend en ik het weer proberen. Sinds september ben ik gestopt met de pil en in december was ik zwanger van een tweeling, maar dit is met 8 weken uitgelopen in een miskraam. We gaan trouwen in september en lijkt ons erg leuk om zwanger te zijn dan. Eerst zouden we wachten met "klussen" tot de bruiloft, maar we hebben hier zoveel verdriet van gehad en het is zo welkom dus vandaar ons besluit. Nu kan ik eigenlijk niet meer wachten haha maar wel een heel leuk vooruitzicht! Groetjes, Jessica
Hoi Jessica, Leuk dat je mee komt kletsen! Wat jammer dat de vorige zwangerschap voor jullie niet goed is afgelopen.. maar wat knap dat jullie er zo positief in staan! @ Zonnige, hoelang totdat de strip op is? hihi ik leef met je mee hoor! @ Lia, wat goed nieuws! En.. heb je hem inmiddels al laten verwijderen? Ik moet nog anderhalve week wachten tot mijn NOD.. pfff wt duurt dat lang zeg. Heb ondertussen vanaf de eisprong wat steekjes in mn baarmoeder, een beetje branderig zegmaar. Soms heb ik het even 5 min, en dan gaat het weer weg.. Komt dit een van jullie bekend voor? Ik kan me zo niet herinneren dat ik dit had bij de vorige zwangerschap.. maargoed, tijd zal het leren
Welkom Jessica! Gezellig dat je mee komt kletsen! Wat naar dat je een mk hebt gehad van je tweeling Ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn! Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Clarieke ik moet nog een paar tot de stopweek en dan doe ik nog 1 strip Wat spannend het wachten op je NOD! Ga heel hard duimen hoor! Steekjes heb ik niet gevoeld, wel een hele dikke steek van mn eisprong toen weet ik nog! Hoe is het met de rest??
Bedankt! Hoop het ook haha. Ik ben heel geduldig ingesteld ook gelukkig Wachten jullie hier echt tot de zomer... of zijn jullie al aan het "gericht klussen"? Heb zelf altijd het gevoel dat al het wachten zoooo lang duurt hihi!
Mag ik ook meekletsen hier? 1 april is mijn mirena verwijderd, planning was eigenlijk in in augustus te beginnen maar waarschijnlijk gaan we er mei/juni al voor. Spannend!! Ben nu mijn eerste cyclus aan het afwachten.
nog niet gericht, volgende maand ) welkom lvtje! spannend ook! hoop dat je gauw een mooie cyclus hebt
ik stop in juli met de pil en dan gaan we voor een 3de kindje. mijn man heeft lang getwijfeld en vorige week heeft hij de knoop door gehakt en gezegd dat hij nog heel graag een 3de kindje wil. dat ik van de zomer stop en niet nu heeft te maken met dat we het een beetje willen plannen (voor zover dat kan natuurlijk). ik zou zo graag de tijd ff een paar maanden vooruit willen zetten, maar geduld is een schone zaak en ik kan nu op mn gemak over allerlei dingen nadenken die ik moet regelen (ben gastouder). ook wonen we nu in een andere plaats dan bij mn vorige zwangerschappen dus de vk en kraamzorg kan ik dan ook rustig uitzoeken.
Het word steeds drukker hier, wat gezellig! Clarieke, spannend! Die steekjes kan ik me niet herinneren. Jessica, wat leuk dat jullie gaan trouwen in september. Hopelijk mag het vanaf juni weer snel raak zijn voor jullie! LVtje en dorien, welkom. Leuk dat jullie er binnenkort ook weer voor gaan. Hier weinig nieuws eigenlijk haha.
leuk dorisn en spannend ook!! wanneer begonnen jullie eigenlijk met foliumuur slikken? Ik ben nu in mn stopweek, en doe dus nog een strip. Voige ker met foliumzuur begonnen toen de pil de deur uit ging, maar lees nu dat je soms al beter eerder kan beginnen. Of slikken jullie andere vitamines waar al foliumzuur in zit?
@Zonnige Ik heb me toevallig vorige week laten adviseren door iemand in een reformwinkel. Die mevrouw zei dat je in principe een half jaar voordat je ervoor gaat al kan beginnen met vitamines nemen. Ik heb nu een multivitamine voor vrouwen waar foliumzuur in zit. Als dat potje op is ga ik weer beginnen met mama compleet van davitamon. Ff spieken op het potje: multivitamines met mineralen en visolie bij kinderwens en zwangerschap. Ook met foliumzuur.
@Jessica en Lvtje: WELKOM!! Oh en Jessica wat gaaf dat jullie gaan trouwen in September! Wel super heftig het verlies van je tweeling, we duimen gewoon gezellig met je mee voor een geweldige nieuwe zwangerschap. @dorisn, jeeej een collega gastouder! is inderdaad een heel geregel dan je verlof en wat leuk een 3de kindje! @clarieke, waaaaaaaaah bijna NOD!!! @Zonnige, ik was dat foliumzuur helemaal vergeten, ben er sinds het verwijderen mee begonnen. @iedereen, Ik ben eigenlijk erg benieuwd naar iedereen afgezien van het wanneer voor een kleintje gaan. Dus misschien een kleine voorstelronde? ik begin wel: Mijn naam is dus Lia, ik ben 27 jaar en heb een dochtertje van 1,5 jaar. Ze heet K.enzie en is een kleine hooligan maar wel met een glimlach op haar snoetje elke dag! Ik woon samen met mijn sterkste man (is zijn sport/hobby), hondje Elvis en rode kater Murphy. In het dagelijks leven ben ik gastouder van diverse kindjes en houd ik van paardrijden, films kijken en shoppen. Oh en mijn spiraal is vorige week donderdag verwijdert, deed me toch wel wat zeer maar de dokter zei dat hij ook wat verkleefd zat. Ik was toen net de eerste dag ongesteld en had vandaag al een heel licht positieve ovulatie test. Dus vanaf vandaag flink aan de klus hahaha. Ik vind het echt vreselijk spannend allemaal. Mijn Nod is ongeveer 12 mei.
Dank jullie wel voor het welkom @Jessica: heftig van je miskraam. Ik hoop dat je straks een voorspoedige zwangerschap mag hebben. @clarieke: ohhh ik zie dat je bijna nod hebt. Spannend zeg!! @lia: veel klusplezier @foliumzuur: hier begonnen toen mijn spiraal verwijderd is. Ik slik de Etos zwanger worden pillen. @hier: pfff, ik ben me sinds gister toch opgeblazen. Ik hoop dat dit met een naderende ongi te maken heeft. Als dat klopt heb ik iig een nette eerste cyclus en kunnen we er vanaf dan voor gaan. Spannend! @voorstellen: ik ben 29 en woon samen met mijn vriend en twee honden. Vl en ik zijn 8,5 jaar samen. Werk als reisagent en verder ben ik veel bezig met de viervoeters en ik hou van fotografie. Shoppen is ook hier altijd goed
Lia, wat spannend! LVtje, leuk dat je 2 honden hebt. Wat voor honden hebben jullie? Ik ben ook helemaal honden, zo wie zo dieren gek en wij hebben er zelf ook 2. Ik ben Djingo, 28 jaar en ben getrouwd. We hebben een dochtertje van bijna 1,5 , echt een lekkerding is het, bijna altijd vrolijk, veel humor heeft ze, ik ben gewoon stapelgek met haar en we hebben 2 honden. Verder werk ik in de zorg en houd ik van dieren, koken en gezelligheid. Oh en met foliumzuur ben ik nog niet begonnen.
Voor iedereen die er bijgekomen is, welkom! Mij NOD is idd bijna!! Ik kan haast niet wachten.. ik lees trouwens veel verhalen van mensen die 4 dagen of een week voor hun NOD al positief testen.. maar ik denk dat ik toch maar wacht tot mn NOD.. want mezelf kennende, als ik een paar dagen ervoor negatief test ga ik toch wel weer een test uitvoeren als ik echt mn NOD heb En ik heb er nog 1 testje liggen.. ff voorstellen: ik ben 22 jaar, Samen met mijn man hebben we een kindje van 9 maanden. Waarom nu weer voor een tweede? Gewoon omdat het ons super leuk lijkt! Verder werkt ik in de zorg. Foliumzuur slik ik nu een dikke maand ongeveer. Er wordt geadviseerd om het te slikken vanaf dat je probeert zwanger te raken.
Clarieke, wat spannend!!! En super knap dat je kunt wachten met testen. Weet niet of ik dat wel zou kunnen .
Djingo, Ik heb ook de neiging om direct te testen hoor, hihi Maar, ik heb klein beetje een onregelmatige cyclus zo nu en dan. Niet heel erg hoor, meestal zit ik precies tussen de 34 en 36 dagen. Maar de vorige keer was het wel 38 dagen.. Ik dacht toen ook echt dat ik zwanger was.. maar dit was dus niet zo.. Dus ik ben erg benieuwd hoe het nu gaat... Ik wacht denk ik gewoon tot 36 dagen en als ik dan niet ongi wordt, testen
@Djingo: hier een stafford en een weimaraner. En jij? Lastig lijkt het me om echt te wachten tot je nod. Te vroeg testen kan er ook voor zorgen dat je je echt gek maakt. Zeker als je van die tuurstreepjes krijgt. Ik probeer straks dus ook maar te wachten tot mijn nod, maar geen idee of ik het vol kan houden straks haha.
Ohh leuk ik moest best watbijlezen! Zag voorstelberichtjes! Leuk! Ik ben 28 en woon nu 6 jaar samen met mn vriend, we zijn 11 jaar samen maar (nog?) niet getrouwd. Een dochter van bijna anderhalf en twee katten. Heb kruidvat vitaal zwanger gekocht (voor tijdens en na zwangerschap geloof ik) dus vnml nu voor t foliumzuur.
Wat leuk om iedereen zo een beetje te leren kennen! Ik ben 28 jaar jaar en ik ga dus trouwen in september (heb ineens een oh-dat-is-al-over-4,5-maand besef haha). Verder wonen we samen met onze twee katten en ik werk in de kinderopvang. Ik werk maar 8 uur op een vaste plek en ik doe invalwerk voor zoveel mogelijk uren wat ik kan, maar dat is elke week dus afwisselend. Ik heb nu daarom ook een sollicitatie lopen bij de albert heijn voor 24 uur. Geen droombaan maar wel droomuurtjes! Wij gaan er in juni weer voor!