Wie start er in jan 15 mee voor het eerst met IVF ??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door DSM, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Hoi, wij beginnen dus in jan aan onze eerste IVF beurt in ronde 28.
    Kijk er best wel naar uit! Volgens mijn app zou 8/1 de ongi eraan komen als moeder natuur mee wil en dan start ik met Puregon en orgalutran.

Zo spannend allemaal !!!

2. Franceina

Franceina Actief lid

18 aug 2014
    216
    0
    0
    Hoi DSM,

Wij gaan na bijna 2,5 jaar en 6 IUI behandelingen ook in january starten met IVF.
    Ik zie er best wel een beetje tegen op als ik eerlijk ben, zit nu aan de pil en begin januari hebben we nog een afspraak en krijgen we alle medicatie uitgelegt. En dan kan ik stoppen met de pil en beginnen met alle spuiten. Zie zo op tegen die puntie!
    Maar we hebben er alles voor over he!
    Succes!!!

3. babytjuh

babytjuh Actief lid

2 jun 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,
    Ook ik mag volgend jaar beginnen, ben alleen nog niet zo ver als jullie! Ik ben nu aangemeld door de gyno voor het ivf traject maar heb nog niets specifieks gehoord.... dus even de brief afwachten.
    Ik heb 6x iui gehad waarvan 3 icm hormonen! Afgelopen zaterdag de laatste iui gehad maar verwacht er niet veel van...
    Zien jullie ook zo op tegen de punctie

4. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Heej dames.We hebben op mmm clubs ook een forum jan februari 2015 voor ivf/icsi dus als jullie zin hebben... Ik begin gelijk jan met decapeptyl. Super eng alles idd maar voor het goede doel!

Deel Deze Pagina