Sp93: wat naar zeg! Dan denk je eindelijk iets te hebben en dan kom je als nog bedrogen uit. Heel veel sterkte en succes met ronde twee.
Sp93: dikke knuff BriarRose: Al nieuws? Hier: Vanmorgen termijnsecho gehad en het hartje klopte, alles zag er goed uit.
He meiden ! FM 1 gehad. Tot mijn vreugde (haha) kan ik zeggen dat ik op dag 10 ik 2 eitjes heb links van 18 en 13 mm. Hopelijk gaat de 2e nog even groeien en heb ik er 2 maandag. Maar maandag is de iui ! Om 13u. Op dag 12 ... record ! Irritant is dat ik nooit weet of de kleinere is meegegroeid... spannend weer ! Verder heb ik laten pendelen.. en wat zegt de pendel ? Dat ik 2016 geen kindje zal krijgen. Slik ...
Spannend hoor. Succes En de pendel...tja alle pendels waren bij mij verkeerd, iets waar je in moet geloven. en anders.. is 2015 nog niet om dus hoop houden
@sp wat een sh*t nieuws dikke knuffel! @typje super dat alles in orde was @bo spannend en succes met de iui! @blair wat jammer dat die negatief was Hier is alles goed vanochtend de eerste fm gehad en mijn eitje was op dag 8 al 16mm dus vanavond pregnyl zetten en as woensdag ochtend iui. De gyn stond ervan versteld hoe goed ik mijn ei voel groeien hihi. Ze had vanochtend ook nog een leerling bij zich deze begon met de echo met mijn goedkeuring maar Jeetje die heeft me toch ff geroerd vanochtend deed zelfs beetje pijn. Maar ja ze hebben we weer alles goed nagegekene.
O en wat pendelen betreft ik leg zelf tarot kaarten, kan magnetiseren, foto lezen, pendelen en nog vanalles haha. Voor het forum zelf pendel ik niet meer heb ik wel gedaan maar wil best voor dit clubje eens pendelen hoor 😊
OOh ja leuk die leerlingen he Heb er ook een aantal gehad. Vind het zelf ook niet erg maar idd soms niet altijd een fijn gevoel tijdens een echo pfff. Spannend hoor. Hoop dat het deze keer raak mag zijn voor jullie. Heb jij jezelf al gependeld dan?
Nou de IUI 3 is een feit. Opbrengst was weer top. 79 mljn en 84% beweeglijkheid na opwerking. Ik heb wel echt enorm veel pijn gehad dit keer. Ze konden de BMM niet vinden en moesten een hoop duw en trek werk verrichten. En ik heb al echt onwijs veel last van de ovulatie.. Nu net veel bloed verloren door het gewroet.. Ik heb volgende week dinsdag een gesprek met het hoofd van de afd. Gyn. Dat is nu mijn nieuw behandelend gynaecoloog. Het is gebruikelijk dat je na 3 x een evaluatie hebt, dat er nieuwe afspraken worden gemaakt, ze had het eventueel over andere medicatie en afspreken hoe we er in staan, doorgaan of niet ? Naar ivf of toch nog iui... Ik ga denk ik wat dingen op papier zetten, vragen die in mijn hoofd spoken. Ik voel me dan wel vaak een zeur. Maar goed, het is mijn lichaam, ik moet me er maar even overheen zetten.
Zo iui 3 is achter de rug viel reuze mee. 6mlj zaadjes jeeej dat is ons record. Nu hopen dat het raak is anders vanaf vegende ronde moet ik gaan spuiten.
Ooo dan gaat nu het ellendige wachten beginnen! Succes! @bo87: Echt alles vragen wat je wil weten hoor het is jouw lichaam! En je mag best weten wat er allemaal gebeurd. Ik snap je wel ik durfde de eerste ronde iui niets te vragen maar de tweede ronde wel alles gevraagd wat ik wilde weten. En ook als ze het dan heel snel uitleggen en je het eigenlijk nog niet snapt geen genoegen mee nemen en gewoon nog een keer vragen. Dat had ik namelijk had ik eindelijk de moed om het te vragen snapte ik het nog niet omdat ze zo snel gingen. En vervolgens heb ik nog mister Google moeten raadplegen. Ik hoop dat het niet nodig is en je derde IUI raak mag zijn!
@typje ja heb al voor mezelf div malen gependeld maar voor mezelf vind ik nogal beïnvloedbaar vanwegen eigen gedachte. @bo wat naar dat het z'n pijn deed, hoe is het er nu mee? Wel veel goede zwemmertje dus super! Hopelijk is deze ronde raak en word je de rest bespaard.
Hopelijk is het voor jullie deze keer raak dames! Hier moet ik wachten tot de menstruatie weer begint.. Dan kan ik weer met iui beginnen..
Ik ga door voor ivf. De arts heeft me serieus genomen !! Net bloedgeprikt, morgen inschrijven bij het emc. Als ik ongesteld word, bellen, en duimen dat de bloeduitslagen dan binnen zijn ..... zo niet hebben we een rust maand. De gyn beaamde wel dat ml een hoop zaadjes had maar de beweeglijkheid was niet opperbest. Maar goed.. ik zou de korte procedure hebben. Geen pil slikken maar tripteline (ofzo) en fostimon 150 eh. Dag 10 echo. En 10.000 pregnyl met utrogestan.
Hey Ladies, ik ben een poosje wat afwezig geweest maar ik heb even terug gelezen. Bo87: wat fijn dat ze je serieus nemen. Hopelijk is het niet nodig maar het is wel geruststellend dat je door kan met ivf. Ik ga zaterdag voor iui 2 maar nu moet manlief vrijdag als zwemmers inleveren. Hebben jullie daar ervaring mee? Bij mijn weten moet de IUI altijd vlak na het inleveren... :S
He meiden Briar rose dat is een raar verhaal. Komt dat omdat hun lab dicht is ? Zo lang leeft het zaad toch niet na opwerking ? Vriezen ze het in dan ? Ik zou dat even goed uitvragen. Vind het maar vreemd. Hier 12 dpo een witte test. Helaas mislukt. Ivf it is ... spannend, bang, enthousiasme, gevoel van falen dat het ons niet 'gewoon' lukt.. zucht. Ik duim nu alvast heel hard dat mn uitslagen er zijn volgende wk. Dan kunnen we gelijk starten !! Duimen jullie mee ? Hoe gaat het hier met de rest van de dames ??
Wat balen dat de derde IUI toch niet gelukt is! En door voor IVF! Dat wil ik eigenlijk ook na deze IUI. Ook bij ons is de diagnose onverklaarbaar. En zijn nu bezig met derde IUI maar heb er niet echt een heel positief gevoel bij! Ik wil eigenlijk dus ook gelijk door naar IVF hoe heb je dit voor elkaar gekregen is dus mijn vraag. Volgens mij hebben we na 3 IUI een evaluatiegesprek maar heb geen idee wat hun plannen dan zijn als het aan mij ligt door voor IVF.