Wachten duurt lang he meis hier ook we schelen ons 2 dagen. Weet je tuurlijk gun je het andere Pm zwanger te worden maar als iemand het weet dat je in de mmm zit geef dan niet z'n opmerking Hier momenteel buikkrampen darmen spelen op en mijn baarmoeder zit nu op dag 3 na iui. Hadden jullie dit ook?
Ja dat heb ik ook gehad. Ik had naast de buikkrampen ook onwijze steken aan de kant waar mijn eitjes zijn gesprongen. Dat is eindelijk sinds vandaag een beetje over. Op dag 3 na de IUI wilden ML en ik het gezellig maken maar het deed zo ontzettend veel pijn dat we maar gestopt zijn. Daarnaast ben ik enorm opgeblazen. M'n buik lijkt wel 2x zo groot. Het lijkt wel alsof ik na de IUI meer klachten heb dan ervoor met de hormoon injecties.
Dat had ik ook dames ! Zucht ... hier is iui 1 definitief voorbij. Gister na bruinverlies brak voor middernacht in alle hevigheid de menstruatie door. Zo het zkh bellen, ben benieuwd !! Op naar ronde 2 !!
@bo ahhh nee toch wat sh*t! Hier zijn inmiddels alle krampen weg denk dat het echt mijn darmen zijn geweest die zorgde voor de ergste kramp gisteren. Wel "fijn" dat het herkenbaar is dan weet ik dat ik toch njet gek ben
Bo: Jammer Kikkert: Ook hier krampen af en toe. En het klopte helemaal wat je zei.. geen last gejad tijdens de IUI. Hier: Gistermiddag de 1e IUI gehad, zenuwachtig dat wij waren maar des te geruststellende zij waren We waren eerst al een half uur te laat. Manlief kwam uit denachtdienst en kon moeilijk zin maken zeg maar. Dit gaf gelukkig niks. Er zijn 43mlj zaadcellen geinsemineerd en manlief mocht dit zelf doen...wat ik erg speciaal vond Fingers Crost maar.
Fijn dat het mee gevallen is en wat mooi dat hij het zelf mocht doen zijn inderdaad sommige ziekenhuizen waar dat mag. Nu hopen dat er goed nieuws is over twee weken
Hier: Gistermiddag de 1e IUI gehad, zenuwachtig dat wij waren maar des te geruststellende zij waren We waren eerst al een half uur te laat. Manlief kwam uit denachtdienst en kon moeilijk zin maken zeg maar. Dit gaf gelukkig niks. Er zijn 43mlj zaadcellen geinsemineerd en manlief mocht dit zelf doen...wat ik erg speciaal vond Fingers Crost maar.[/QUOTE] Oo wat spannend! Ik denk dat ik donderdag ongeveer zal moeten.... morgen heb ik de eerste echo ik ben echt zo benieuwd! Heel veel succes met de twee wachtweken..... dat lijkt me nog het ergste van allemaal....
Oo wat spannend! Ik denk dat ik donderdag ongeveer zal moeten.... morgen heb ik de eerste echo ik ben echt zo benieuwd! Heel veel succes met de twee wachtweken..... dat lijkt me nog het ergste van allemaal....[/QUOTE] hoe is de iui gegaan? Jij ook succes tijdens de wachtweken Hier: De koffers zijn gepakt voor een weekend efteling met gezin en vrienden Fijn weekend allemaal groetjes
Hier ook gestart met iui. Vorige week donderdag begonnen met 75eh gonal f, gister bij gyn geweest.. en er is 1 eitje gegroeid.. Gister om 22.30 de pregnyl gezet.. En morgen de inseminatie.. Spannend allemaal hoor..
@typje veel plezier @sp93 succes vandaag Hier inmiddels nog lekker aan het wachten. Ik heb veel last van mijn borsten, met vlagen misselijk en soort van tikkend gevoel in baarmoeder. Ik ben op aanraden van een vriendin die ook in de mmm zat begonnen met zwangerschapstesten om te kijken wanneer de pregnyl uit mijn lijf is nu 8 dagen na pregnyl staat er nog een klein streepje dus over twee dagen zoals ze zeggen dat het middel 10 dagen werkt zou de test negatief moeten zijn.
Wilde de foto van de testen even met jullie delen. Ik weet dat het van de pregnyl is die streepjes dus ik maak mezelf er ook totaal niet gek mee zoals ik normaal wel met testen zou doen haha De bovenste is van gisteren 7 dagen na pregnyl En de onderste is van vandaag 8 dagen na pregnyl
Wij hebben donderdag de eerste IUI gehad. Viel me ontzettend mee en was zo gebeurd! Nu natuurlijk de lange wachtweken. Die blijven verschrikkelijk..
gister de iui gehad.. viel allemaal erg mee. kwaliteit was goed, en baarmoeder etc zag er ook rustig uit. nu de 2 wachtweken.. dat vind ik nog het meest spannend.
Spannend dames die wacht weken helaas duren ze erg lang. Fijn de de iui meegevallen is! Hier morgen 10dpo als ik zaterdag nog niet ongi ben mag ik bellen van de gyn en langs komen voor bloedonderzoek. Als ik afga op de klachten hou ik moed. Pijnlijke boobies zijn ook groter, misselijk met vlagen, last van zeurend gevoel in onderrug en hele lichte ongi krampjes. Alles herken ik vanuit mijn vorige zwangerschappen maar goed ik dus nog niet echt positief te zijn moet wel nuchter blijven
Ik heb gisteren de pregnyl gezet en morgen mag dan mijn lieve mannetje ook eindelijk wat doen morgen middag de iui ik ben benieuwd. Ik zie wel enorm op tegen de wachtweken bah! Hadden jullie ook van de pregnyl een rode dikke plek en jeuk rondom de plek van het spuiten?
Succes blossom. Ik had wel jeuk op de spuit plek en iets rood trok snel weer weg. Kan ook aan het zetten liggen soms hoef je maar net op een gevoelig stukje huid te prikken
Helaas na vanmiddag een vrij duidelijk streep ben ik net ongi geworden ik word hier echt zo moe van. Het lijkt net alsof het wel raak is maar op een of andere manier steeds rond nod fout gaat heb de laatste maanden/jaren zo vaak een lichte streep gehad op of rond nod en steeds word ik ongi Dit was de test
Jeetje kikkert ! Ik had dat de afgelopen ronde ook meis. Wat enorm balen zeg !! De test was erg hoopgevend !! Balen ...