Ik ben 22, Altijd jong moeder willen worden, Veel negatief commentaar daarom, Maar mijn man en ik zijn al een hele tijd bij elkaar dus weten wat we willen, en hij is 28.
Heel erg herkenbaar ik was 20 toen ik de oudste kreeg was een bewuste keuze wij waren toen ook al 6/7 jaar samen. En weet je dom negatief commentaar blijf je houden hier nu ook als je zegt dat je nog graag een derde wilt kijken ze je aan alsof je gek bent
En ik was 21 toen mijn zoon werd geboren ! Ook heel bewust voor gekozen en geen minuut spijt gehad ! Commentaar heb je idd altijd. Ach .. je doet het nooit goed ik ben nu 28 !
Ik ben 25. Heb altijd gezegd voor m'n 25e moeder te willen worden. Dat zit er niet meer in helaas. Nu maar hopen dat het ooit nog lukt. Ik heb even wat minder meegeschreven. Ben ziek geweest en ik zat er geestelijk een beetje doorheen. Ik zit nu op cd 13 en ik heb zojuist m'n 2e fm gehad. Op de 1e fm waren nog geen follikels te zien en vandaag alleen 1 kleintje van 11mm. Heel raar want vorige maand had ik op cd13 2 grote follikels en kon de IUI ingepland worden. Ik moet nu meer gonal-f spuiten en woensdag weer terugkomen.
Er hier juist wel voor gekozen dat iedereen het weet. De familie, collegas en goeie vrienden. Ik kon mijn verhaal kwijt en dat was meer als fijn vooral als je al met al bijna 5 jaar in de mmm zit. Heb ook twee apparte fotomappen vol mwt gelukskaartjes lieve brieven etc. maar dit is ieder zijn keuze. Leeftijd Toen ik zwanger was van onze eerste boeffie was ik 24 en bevallen met 25 jaar En ben nu 29 en ga bevallen met 30 jaar Manlief is 30
Dan zijn we lekker jong met z'n alle hier. Ik ben zelf erg voorzichtig met het vertellen over de mmm ivm werkgerelateelde dingen. Ik wil namelijk niet dat mijn hele hebben en houden open en bloot komt te liggen. Wat balen arendje hopelijk slaat dit wel aan en groeit het eitje mooi door.
Ga morgen weer testen.. Word namelijk erg onzeker van de testen omdat ze licht zijn... Dus hoop ook echt dat ie morgen duidelijker is.. Zojuist wel even snel een ovulatietest gebruikt, omdat ik de echte clearblue graag voor morgen wil bewaren.. Die geeft dit aan;
Jij houdt het lekker spannend! Deze is inderdaad mooi positief nu duimen dat de clearblue morgen knalt
Nou dames.. dit is die van vanochtend . Nog niet super duidelijk helaas.. Maar.. het lijkt me wel dat ik zwanger ben.. alleen het streepje word maar niet duidelijker ..
Ik laat het voor nu eerst bij deze test. Heb namelijk wel het idee dat ie duidelijker is geworden.. 7 okt. De eerste echo bij het ziekenhuis..
Er is eindelijk een eitje gaan groeien! Het duurde echt lang deze maand. De IUI staat nu voor dinsdag ingepland. Spannend!