Hallo dames, Kan ik misschien met jullie mee kletsen? Ik heb vandaag net mijn eerste IUI gehad, super spannend allemaal! Ik ben 23 en ga samen met manlief voor ons eerste kindje
Welkom! Succes met die loodzware wachtweken Hier deze rode totaal geen bijwerkingen van de pregnyl. Eergisteren had ik met vlagen steken in mijn baarmoeder aan de rechter kant maar dat was echt het enige.
He meiden Kikkert fijn toch geen bijwerkingen.. ik heb er deze ronde maar een dag last van gehad.. Welkom briar rose, ik hoop dat je hier wat steun vind.. De dipjes beginnen weer op te komen hier ... een vriendin van me is ook zwanger en vertelde me dat. Ook op het forum steeds meer en meer. ik zit nu 10 dpo. Het vreemde is dat ik geen klachten heb. Geen hoofdpijn of nare dromen zoals altijd, geen buikkramp, niet misselijk.. geen goed gevoel ... enige is dat ik moe ben en mn rechterborst is ietswat gevoelig. Maar vorige mnd was dit allemaal veeeel heftiger. Ben bang dat het weer niet is gelukt. Ik twijfel om morgen toch te testen.. maar ergens denk ik, ik had aan mezelf beloofd dinsdag te testen. Moeilijk hoor .... bang vd teleurstelling maar onwetendheid is ook moeilijk
@BriarRose: Succes in de wachtweken En hopen op een mooie test @Kikkert: Spannend hoor en klinkt toch wel positief die steekjes in de baarmoeder. Mijn duimen draaien voor je @Bo87: Die dipjes zijn logisch, je wil het zo graag en in je omgeving zie je op den duur iedereen zwanger worden en dat is niet altijd leuk als je zelf ook de wens hebt. Ook voor jou spannend en mijn duimen draaien ook voor jou voor een mooie test Hier: Alles goed Wel last van kokhalsneigingen maar niet misselijk heel vreemd haha. en last van gevoelige (.)(.) pfff verder steekjes in de liezen vooral met hoesten en steken in baarmoeder wat mij soms wat beangstigt maar mag tot nu toe niet klagen qua kwaaltjes. Eerst het slopende wachten tot de test en nu het slopende wachten tot de termijnsecho... Geduld Fijne dag meiden
Typje: succes dinsdag! We duimen voor je Kikkert: bedankt, wel fijn dat je geen last hebt van de bijwerkingen toch? Of maak je je zorgen? Bo87: dat is toch altijd even slikken als er weer zo'n zwangergolf langs komt. Zeker als je zelf niet zeker bent over deze ronde. Toch zou ik nog even wachten als ik jou was dan heb je wel een duidelijker resultaat. Maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd door iemand die niet in jouw schoenen staat. Ik hoop dat je de moed weer kunt vinden
@bo moeilijk dit, snap je wel hier ook veel zwangere of pas bevallen dames lekker frustie. Sterkte en wel knap dat je zolang kunt wachten met testen ik ben daarin erg ongeduldig @typje ja zou eventueel de innesteling kunnen zijn geweest heb het sinds dien njet meer gehad. Balen van die kwaaltjes maar het is voor een goed doel en dat wachter is verschrikking @briar nee zorgen totaal niet vorige maand had ik juist veel kwaaltjes. Ik had alweer te hard geroepen ben kotse misselijk sinds half uur terug met zuur opstoten er nog bij
Typje: in ieder geval is de eerste horde genomen toch? Wachten op een termijn echo lijkt me een stuk leuker Arendje: in mijn vorige bericht wensde ik Typje veel succes dinsdag maar ik bedoelde jou natuurlijk Ik heb weinig last van de pregnyl, eigenlijk alleen wat sneller moe. Dit keer wel sinds een jaar weer heel duidelijk mijn eisprong gevoeld dus dat geeft moed. Hopen dat als ik zwanger ben dat ik ook zo weinig last heb.
Bovenste is dag van pregnyl zetten en de onderste js 6 dagen na pregnyl Als die zo blijft halveren verwacht ik dat die maandag negatief zal zijn. Ik volg het nu om te kijken of het weer zo snel uit mijn lichaam is net zoals vorige ronde. Meer voor mijn eigen gevoel zeg maar
@BriarRose: Het wachten tot de termijnsecho is idd niet zo slopend als het testenmaar wel spannend of het op de goeie plek zit en het hartje klopt. Dat maakt het wachten zo lang duren. @Kikkert: Dat is zeker handig die testjes, dan weet je idd wanneer de pregnyl eruit is en nu maar hopen dat ze mooi oplopen. Sterkte met de misselijkheid.
Wees welkom, zo te zien heb jij/jullie er ook al een aantal jaren op zitten. En nu IUI 5? Spannend hoor en succes. Hoop voor een mooie test voor jullie
Hier was de test met 11 dpo negatief. De teleurstelling is weer groot. Laat de ongi maar weer komen. Op naar iui 3 dan maar... zucht. Welkom Coccie.. een succesverhaal van iui ! Blij dat te lezen .. ik heb er zelf zo weinig vertrouwen in. Maar dat is mogelijk angst. En oorzaak is bij ons onbekend ook.. bij bv pcos werkt iui zeker beter dan bij mij.. want met pcos is de cyclus lang omdat het eitje niet of nauwelijks groeit en dat is md hormonen goed te verhelpen natuurlijk.
Je moet je NOD toch nog hebben? Ik had pas op NOD een positieve test en daarvoor ook negatief. Zou het nog ff afwachten
Hallo typje & Bo! Ik ben inderdaad alweer een tijdje klant van de fertiliteitspoli. Mijn lichaam doet namelijk niks uit zichzelf. En waarom weet niemand! Met een flinke dosis menopur 225ie gedurende gemiddeld 20 dagen, mag ik in mijn handjes knijpen als er één follikel zit. Nu heeft dit al een keer tot succes geleid. De laatste IUI (we waren al bezig met intake voor ICSI) was prijs en ik ben gezegend met een kerngezond dreumes meisje. Toen zij 6 maanden oud was, zijn we opnieuw gaan behandelen. Dit omdat je nooit weet hoe lang het gaat duren voordat het weer lukt, en vanwege de leeftijd van mij (32) maar vooral die van pappa (44.5). Nu heb ik 7 september jl. De 5e IUI gehad van de totale pogingen voor kindje nr 2 (poging 2 omdat we, na de vroege MK 6 nieuwe kansen kregen). En dan vertel ik jullie ook nog dat we een barslechte uitslag hadden VCM 0.75 'Maargoed, we willen het ook niet zomaar de prullenbak in mikken.' Waren de woorden van de dokter. LOL! (Is wel mijn humor, dit soort opmerkingen.) Morgen is de officiële testdag. Maar daar kon ik natuurl niet op wachten! :-D Ik had van de week echt een typische kriebel in de buik. Een gevoel dat me gewoon opviel. Stiekem dacht ik: volgens mij is het gewoon gelukt! En.... Ik test positief!
Oh en Bo?! Bij mijn 1e kindje testte ik pas op dag 16 positief! Ik had niks meer verwacht maar werd niet ongesteld en de koffie smaakte me niet... Testje en jawel hoor! Ik duim voor je!
Coccie gefeliciteerd! Wat een verassing zeg Bo87: Zou het niet kunnen dat je over een paar dagen weer even moet testen? Zo lang je niet ongesteld bent is alles nog mogelijk! Sterkte met de onzekerheid Hier nog erg vermoeiend van de pregnyl. Wachten duurt zo lang, gelukkig lekker aan het werk en dus een beetje afleiding.