Wie start er met IUI voor een brusje?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ShallY, 28 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nou heb sinds vanmorgen flinke rugpijn dus denk dat de menstruatie eraan zit te komen. Dat gebeurt nu niet door de utrogestan maar denk dat als ik daar mee stop het gelijk doorzet.

Verder nog flink last van de pregnyl als in misselijk zijn. Wacht denk ik nog tot donderdag met testen en dan kan ik ook stoppen met utrogestan

2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    He shit zeg... rugpijn is bij ook altijd een indicatie dat het er aan komt... misselijk van de pregnyl heb ik gelukkig niet. Hoeveel dpo zit je? Ik test altijd lang positief door de pregnyl...

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik zit nu 10 dagen na iui dus 9 na eisprong.
    Pregnyl is mijn lichaam uit. Heb toevallig vanmorgen een test gedaan om te kijken. Was er even benieuwd naar.
    Nu alles weer rustig dus zit niks anders op dan afwachten.

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Dat geeft in principe nog hoop dus... fijn dat je test weer wit was, weet je iig zeker dat een positieve test nu niet meer vd pregnyl kan zijn.
    Wanneer krijg jij trouwens de iui? Ik 36u na pregnyl, dus iui is op de dag van mijn eisprong.

5. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nou normaal ik ook maar toen ik dus die donderdag op controle ging was de follikel al zo groot dat ik bij thuis komst direct pregnyl moest zetten en 24 uur later de iui had. Dus ik heb de iui voor de eisprong gehad want die zal ik vrijdag op zaterdag nacht gehad hebben als het goed is.

6. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ah zo! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me afvraag of wij er wel op tijd bij zijn geweest... tijd zal het leren. Volgende keer maar gewoon zorgen dat er sowieso iets klaar ligt, daar had ik nu niet zo'n aan na de hysteroscopie :roflmao:.

7. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Toen ik de iui had waar ik zwanger raakte van m'n zoontje had ik die net voor mijn eisprong. Vermoed ik..

En nu vind ik de iui veel te vroeg dan dat m'n eisprong was. Maar goed, de arts zal het wel weten.

Wat bedoel je, volgende keer zorgen dat er iets klaar ligt?

8. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Het zelf ook nog even gezellig maken, zodat het het risico op geen bevruchting kleiner wordt ;).

9. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ow haha zo bedoel je.
    Ja doen wij ook maar voor de zekerheid.

Ik wil morgenochtend testen maar denk nog te vroeg.

10. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik begon ook altijd al op 10 dpo :roflmao:. Maar nu heeft dat geen zin meer.

Vind jij het spuiten soms ook zo vreselijk? Zat gisteren echt jankend met die rotspuit in de handen. Kreeg hem er gewoon niet in. Elk plekje dat ik aanraakte deed pijn. Uiteindelijk andere naald er op gezet (menopurnaald is net iets smaller dan de pregnylnaald bij mij) en toen ging het pas beter.

Ik had vanmorgen trouwens ook rugpijn en vanmiddag wat lichte kramp. Heb ik meestal rond 7/8 dpo. De moed zakt me ook alweer in de schoenen...

11. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ja herkenbaar. Ik spuit dan alleen de gonal en pregnyl maar vooral als de gonal weer eens zeer doet, durf ik hem de volgende avond bijna niet te zetten.

Pregnyl is helemaal een bitch.

Is dit voor jou nou de eerste ronde met tussentijds nog pregnyl spuiten of niet?

Hopelijk betekent het niks.

Ik ben vandaag tante geworden. Broertje van mn man is papa geworden. Zou toch mooi zijn, baby geboren en baby in de maak!! Hihi

12. Clara14

Clara14 Niet meer actief

Hoi shally en Kris81,

Jullie ook nog op dat slopende wachtbankje.
    Nog geen testdrang bij jullie ??
    Las dat jullie moeten spuiten, dat hoef ik gelukkig niet, heb alles in natuurlijke cyclus, dus bij positieve ovu test bellen en dan de iui.

Voor mijn gevoel deze maand te laat maar volgens de gyn hoefde ik me daar geen zorgen over te maken, ja en ik ken me lijf niet voel nooit geen eisprong of innesteling ofzo.

Wanneer mogen jullie testen ??

Succes he en hoop dat wel allemaal een positieve test hebben deze ronde..

13. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    @ShallY bij mij is het meer de naald. Menopur is gewoon op kamertemperatuur bij mij en pregnyl haal ik een half u vtv uit de koelkast. Gonal is een prikpen? Nee ik ben al een half jaar bezig met ovulatie inductie en dit is ronde 3 nu met pregnyl om de lf te verlengen ipv de utro (dat gebruikte ik al een jaar en werd ik echt labiel van). Het is wel de eerste iui. Gefeliciteerd! Haha, ja dat zou super zijn!

@Clara14 , ik zit bomvol met pregnyl dus dat wordt hem niet ;). Testen zullen nu sowieso knallen. Dus ik denk dat ik maar gewoon moet afwachten tot ik ongesteld word. Het is nu 7 dpo. Fijn hoor, niet spuiten! Ja, dat hoop ik ook! Wanneer mag jij testen?

14. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ja nog steeds op het wachtbankje Clara. Wilde eigenlijk wachten tot vrijdag maar ging net naar de wc en had een licht roze veeg op m'n papiertje dus bloed..
    Gewoon door de utrogestan heen.
    Denk dat ik morgenochtend ff testje doen en dan maar stop met utrogestan.
    Het gaat precies zoals toen bij m'n zoontje dus beetje hoop hou ik wel.

Kris, ja gonal is een prikpen. Heb er verder geen angst voor hoor maar als het dan een keer pijn doet zie ik er wel meer tegenop. Meestal komt het dan omdat ik m'n vetje niet goed vast gepakt heb.

15. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik heb net getest, witter dan wit.
    Is nog vroeg maar met dat bloedverlies op het wc papiertje geloof ik het wel eigenlijk.

Zal ik nog tot vrijdag doorgaan met utrogestan of gewoon stoppen?

16. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Lastig he... ik gooide ook vaak dan al de handdoek in de ring. Als ik op 12 dpo niks zag, stopte ik. Wat heb je nu gedaan?

17. Clara14

Clara14 Niet meer actief

Aah Shally wat balen, ik zou nog even doorgaan met utrogostan tot de testdatum.
    Kris wanneer mag jij testen.

Ik mag 12 tot 16 dagen dus wel ruim haha, morgen dag 12 maar ik durf niet, bang voor witte test. Al ging ik net douche en zag ik dikke blauwe ader tussen me borsten, die er ook als eerste kwam toen ik zwanger was van onze dochter ..

Pff spannend

Kris81 vindt dit leuk.
  18. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Oehh spannend Clara!!

Ik heb geen bloedverlies meer gehad maar wel ontzettende ongi krampen zowel links als rechts.

Stom maar stiekem nu toch weer hoop.
    Ik heb nu besloten om vrijdag te testen. Is de test wit dan stop ik met de utrogestan. En dan zie ik het vanzelf wel.

Kris81 vindt dit leuk.
  19. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Spannend Clara! Het is ook werkelijk een grote mindfuck he. Alles wat je voelt kan komen door progesteron, door een zwangerschap, door een naderende menstruatie.

Vermoeiend allemaal...

20. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Vanmorgen weer een witte test. Ga er niet meer in geloven hoor. Wacht nu nog 2 dagen en dat is de laatste test.

Deel Deze Pagina