Nog steeds stikverkouden, heel irritant . Maar goed, gaat wel weer over! @ShallY , ik zou er ook voor zorgen dat er wel iets klaar ligt. Wat vervelend dat de timing zo slecht is. Shit dat je niet gewoon zaterdag nog even kunt komen. Kon hier over het algemeen ook niet. Hopelijk valt het allemaal wat mee en blijkt het maandag toch allemaal netjes te lopen.
Hoi shally en kris Hoe is het nu met jullie ? Hier vanaf donderdag al aan het testen maar nog steeds geen positieve test. Gisteren wel veel slijm en vandaag weer droog, dus vrees dat me ei gemist is. Heb vanmorgen gemaild, en mag morgen weer voor echo, of moet morgen nog een positieve test krijgen dan dinsdag iui, pff wat een maand, als ze morgen zien dat me ei er nog is of net gesprongen doen ze dezelfde dag de iui.. dag 22 volgens mij app kan ik over 8 dagen mijn menstruatie verwachten.
Jeetje, dat loopt allemaal erg vreemd deze maand! Hopelijk komt ie gewoon nog en is het een late eisprong...
Dat zou balen zijn Clara maar is dat echt mogelijk als je al sinds donderdag aan het testen ben? Wel vreemd zo zeg. Met mij gaat het goed. Veel last van m'n buik en heb echt zoveel last van afscheiding/slijm. (Sorry voor de details). Is dat omdat mijn bms wel al dik is? Want lijkt me niet dat m'n ei gesprongen is. Donderdag was ie nog maar net 13mm. Ik hoop het echt niet. Maar we zullen het zien morgenochtend. Zit nu wel in twijfel of we vanavond voor de zekerheid moeten vrijen. Maar als m'n ei morgen wel groot is en heb dinsdag of woensdag iui dan heeft ie te weinig dagen onthouding gehad.. Dilemma, dilemma.. Haha had vooraf nooit verwacht dat ik zo in details zou treden
Succes vandaag, ik deed vannacht een test en had een blij gezichtje, dus kan manlief lkkr werken vandaag. Deed ik net weer een test geen blij gezicht meer, dus zo maar even bellen wat nu de bedoeling is. Jee wat een rare maand.
Is dat normaal dat je maar ff een blij gezichtje hebt op de test? Inmiddels al gebeld? Ik ben weer voor een echo geweest. Er zaten er ineens 3. 2 van 18 en 1 van 16. Arts had overleg gehad wat te doen..ze heeft me de risico's gezegd van een 3 ling zwangerschap maar de keuze was aan mij. M'n man gebeld en toch besloten om het door te laten gaan dus woensdagochtend de iui. De kans is zo klein.
Wij hebben toch echo gehad er zat nog 1 ei, van 22 mm. Slijmvlies 13 mm. Net spuit pregnyl gezet en zo de iui. O jij 3 kansen lkkr word gewoon raak deze ronde voor je. Nog 2 dagen en dan samen op het ellendige wachtbankje
Ow spannend joh. Succes!! En zullen we gewoon afspreken dat het voor ons allebei raak is deze ronde?! Ik kan testen op de verjaardag van m'n zoontje.
Vanmorgen nog even het ziekenhuis gebeld om gerust te laten stellen.. En ik ben denk ik wel gerust. Dus nu maar gewoon gaan afwachten.
Maakte je er druk om dat je eitjes weg zouden wezen vandaag ?? Vandaag schuif je aan op het wachtbankje gezellig ! Wij hadden bij Iui 1 en 2 dezelfde gynaecoloog, toen is het 2 keer gebeurd dat onss potje al op het bureau stond. Afgelopen maandag hadden we een ander die pakte het uit het kastje waar het warm blijft en hield het in haar hand, want moest lekker warm blijven. We kregen nu ook beter uit leg, bij de andere dacht dat ze het over miljoenen zaadcellen hadden. Nu blijkt dat ze me insmeren met 1,2 miljoen zaadjes. Als je daar op google, blijkt dat het zeer slecht is. Wij zijn afhankelijk van donor betalen we dik voor dus had dan ook wel verwacht dat ze met goede kwaliteiten behandelen. Nu heb ik pregnyl gehad en uur later de iui, ik weet het niet meer .... . O en die bijwerkingen van de pregnyl had ik 3 jaar geleden niks last van, en nu misselijk en maagzuur... Ik heb totaal geen hoop voor deze maand zit echt in een dipje. Normaal als ik weet dat ik een iui krijg heb ik geen gemeenschap met me man omdat ik altijd bang dat het samen gaat vechten. Dus zondag wel gedaan omdat ik dacht een maandag geen iui te krijgen. Oeps het liep allemaal even iets anders. Zo ff me hart gelucht sorry voor me ego berichtje
Wat gek, je hoeft het niet op te halen bij het lab? Ik moest het net ophalen bij het lab en zit nu lekker warm in m'n bh. En 1,2 miljoen is idd niet top. Kan je niet opzoek naar een andere donor? 1 hoeft er natuurlijk maar de weg te vinden dus de kans is er wel!
Hoi Succes he !! Nee bij ons brengt het lab in speciale tas naar de arts, die kan het in kastje zetten. Waar het warm blijft. Nee we zoeken geen andere donor omdat we dezelfde willen als met onze dochter. Als het met deze donor niet wil stoppen we met de behandelingen. We zien het wel heb ze mail gestuurd net. En anders over naar icsi als het zaad zo slecht blijft.
Logisch, stom van me. Was ff vergeten dat jullie al een dochtertje hebben. Wanneer wordt er besloten om over te stappen naar isci? Of mogen jullie dat beslissen? De zwemmers van manlief waren dit keer maar 43 miljoen. Valt een beetje tegen in vergelijking met vorige keer, 93 miljoen. Zal mss aan liggen dat hij vorige keer langere onthouding had. Moet jij altijd blijven liggen na iui? Ik nu ook maar vanaf volgend jaar gaan ze het veranderen, hoef je niet meer te blijven liggen.
Hoi hoi, Zo dat is een mooi aantal zwemmers vergeleken met mijn 1 miljoen. Ik mag altijd gelijk weer opstaan, aankleden en vertrekken. Geen idee of ik zelf mag kiezen of we verder gaan met icsi. Ik hoop gewoon dat er miljoen zwemmers dat ei vinden. Welkom op het wachtbankje. Wanneer ga je testen ??
Over 14 dagen, 13 december, dan is m'n zoontje jarig. Zou mooi zijn toch! Hoewel ze nu in het ziekenhuis 16 dagen dus weet het nog niet.
Fijn dat het er weer op zit! Klopt inderdaad, dat blijven liggen is al weer achterhaald zei de verpleegkundige die bij mij de iui deed. Hier gisteren overigens de eerste echo gehad, een mooi kloppend hartje gezien . Stond echt jankend alle overgebleven medicatie en spuiten in te leveren. Eindelijk hoeft het niet meer.
Hoi kris, Jee een kloppend hartje gefeliciteerd meid, heerlijk dat je al je medicatie heb ingeleverd. Hoi shally, Plof daar zit je gezellig naast me warmpjes een eitje te broeden. 13 dec leuke datum is me mams jarig. Ik heb geen idee wanneer ik ga testen. Had vanmorgen mail gestuurd naar kliniek en vanmiddag belde de arts. Zaad mag half uur buiten de warm houd, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Dan die maar 1 miljoen, het zaad van donor is top zaad. Allemaal goed beweeglijke zaadjes. Dus is niks mis mee. Nu maar beetje vertrouwen in krijgen.
Wat super kris, gefeliciteerd!! Ik wilde al vragen wanneer je eerste echo zijn maar dat is niet meer nodig. Succes met wachten Clara! En warm blijven hè..doe jij er nog iets bijzonders in de wachtweken? Ik heb nog steeds krampjes/steekjes in m'n buik.
Nee ik doe er niks bijzonders aan. Het is gewoon afwachten en maar wachten wachten.. En jij ?? Ik heb nergens last kwa buik en de pregnyl klachten worden ook minder